quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:34 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Die worden weggelaten bij thuisbezorgd met een reden.
Vingeren zeker wel. Lesbies, nee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat jij lesbi bent. En je je zelf vingert op foto's.
Op Fok een vriendin hebben?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Denken dat als iemand geen pic plaatst van zijn vriendin diegene geen vriendin heeft.
LOL.
Vinger jij op je eigen foto? HAHAHAHHAquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:36 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Vingeren zeker wel. Lesbies, nee.
In mijn buurt heeft Just eat er 1 meer en dat is werkelijk de skeerste zaak in heel mijn stadje.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]![]()
Niet echt. Ze krijgen bij just eat per bestelling meer geld.
Wat?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:36 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Op Fok een vriendin hebben?
O, misschien random vragen in de klas. Meisjes vragen wel is heb jij ooit wel is gemastubeeertttttt ik zei ja. Jullie niet dan? En alle meisjes zeggen nee.. altijd apart.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:36 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nee niet op foto gekquote:Op maandag 11 augustus 2014 01:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Vinger jij op je eigen foto? HAHAHAHHA
Hoe vaak vinger jij?quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:36 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
quote:
Altijd als ik dit vroeg aan de meids zeiden ze ja.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:37 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
O, misschien random vragen in de klas. Meisjes vragen wel is heb jij ooit wel is gemastubeeertttttt ik zei ja. Jullie niet dan? En alle meisjes zeggen nee.. altijd apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |