ik was ook al aan het kijken, lawaai om niksquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoor op 1 en 3 onwijs irritante tik geluiden, iemand sloffen, maar zie nergens iemand uit bed.
Niet om niks. Er zit nu niet voor niks een soundlock op.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ik was ook al aan het kijken, lawaai om niks
Laatste was de melkmachine, geluid eerder kon ik ook niet plaatsen (dat tikken ).quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:45 schreef PoezeligDing het volgende:
En nu helemaal een raar geluid. Wtf is dit?
Oh wat zou het dan geweest zijn ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niet om niks. Er zit nu niet voor niks een soundlock op.
Waar staat die melkmachine?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Laatste was de melkmachine, geluid eerder kon ik ook niet plaatsen (dat tikken ).
tnx!quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:40 schreef Punkman het volgende:
[..]
Heb je hem al gezien, anders zoek ik hem even voor je op.
Heb hem al opgezocht:
Welke stream is dat ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik hoor nu iets omvallen. Isa is er wakker van geworden.
Weet ik al niet meer. Ze kwam met haar hoofd omhoog. En ging verder slapen.quote:
mooi ze kan haar rust wel gebruikenquote:Op maandag 11 augustus 2014 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet ik al niet meer. Ze kwam met haar hoofd omhoog. En ging verder slapen.
Zie haar nu ook inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet ik al niet meer. Ze kwam met haar hoofd omhoog. En ging verder slapen.
Waar staat die machine, binnen?quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zie haar nu ook inderdaad.
Leek wel of er mensen bij de melk koelmachine waren, wat er tegen aan tikken en toen sloeg hij aan leek het wel.
Dat is wat ik meende te horen.
Nee, bij de stal, die waar ze de melk altijd ingooien.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Waar staat die machine, binnen?
360 Buiten doet het niet.
Dat getik was al een tijdje aan de gang, maar jullie hadden het over belangrijkere zaken. Later kwam dat slof geluid en iets alsof er een stortbak leegliep. En toen dat geluid wat jij het geluid van de melkmachine noemt.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, bij de stal, die waar ze de melk altijd ingooien.
Die hoorde ik op het laatst aanslaan.
En daarvoor was dat getik dat ik niet kon plaatsen.
Het laatste wat ik hoorde was echt de melkmachine, daarvoor was een raar tik geluid, het slof geluid en stortbak geluid heb ik gemist.quote:Op maandag 11 augustus 2014 02:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat getik was al een tijdje aan de gang, maar jullie hadden het over belangrijkere zaken. Later kwam dat slof geluid en alsof er een stortbak leegliep. En toen dat geluid wat jij het geluid van de melkmachine noemt.
Profiteer eerste klas.quote:Op maandag 11 augustus 2014 03:18 schreef Prospera het volgende:
Rienk zie ik wel bij Nico blijven na dit programma in een boerderijtje in
Drenthe met biologisch-dynamische producten.
Ze zeggen wel dat een kut harder trekt dan 100 paarden en dat lijkt me hier wel te kloppen,
die jongen gaat niet meer zwerven.
In de bedelstaf (bij Nicolien)quote:
Elite stemmers bepalen de genomineerden, of ze in ieder geval meer invloed geven.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:31 schreef formule het volgende:
Hebben jullie enig idee om deze RLS weer wat leven in te blazen?
Ik zeg top idee !quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Elite stemmers bepalen de genomineerden, of ze in ieder geval meer invloed geven.
Bij voorbeeld degene met de meeste Elite stemmen sowieso op de bank.
Ivan is goed gezakt zeg.quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En deze gaat Isabella ook voor de tiende keer op rij winnen, goed om te zien dat Gio ook stijgt ...![]()
[ afbeelding ]
Moet haast wel, Gio stond toch nooit zo hoog in de poll ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat Gio zijn stemmen heeft gekregen ....
Nee, hij stond vorige week nog op 10%.quote:Op maandag 11 augustus 2014 04:54 schreef Punkman het volgende:
Moet haast wel, Gio stond toch nooit zo hoog in de poll ?
Lot is het voorbeeld van iemand die vanuit de bajes een criminele organisatie zou kunnen runnen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 01:37 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ze komt gewoon minder in beeld en ligt elke dag met Lau zonder zender te lullen in bed, reken maar dat er dan wat afgeroddeld wordt, dat ze geen cent veranderd is bleek vanavond maar weer. Nadat het al een paar cossers was opgevallen dat ze vandaag heel veel zat te bellen maar niemand kon vertellen met wie liet ze Lau ff een koerier bellen voor sigaretten.
Dan komt er iemand in een dikke Audi zonder koerierskosten... sigaretten afleveren, ze geeft diegene een hand en kijkt m vragend aan waarop de man zegt ik mag tegen jou niks zeggen.
Rara met wie zou ze hebben gebeld om er voor te zorgen dat die man buiten Utopia wordt betaald?
Dan Gi nog ff voor lul zetten en als iemand dan tegen haar zegt ook sigaretten te willen hebben valt ze haar beste utopia vriendin en lover ook nog even af door naar te verwijzen want Lau had het geregeld.
Walgelijk sekreet van een wijf met intens slecht karakter en dat gaat met de backup van haar familie door de jaren heen alleen nog maar erger worden als je ziet hoe ze nu als zo n jong meisje al alles en iedereen om zich heen weet te manipuleren en dingen naar haar hand weet te zetten.
Lots wil is wet in Utopia, zelfs de fles die alles en iedereen verrot scheldt die niks opruimt durft niks tegen dr te zeggen.
Ps mag ik ook bij de fanclub
Omdat redactie?quote:Op maandag 11 augustus 2014 07:13 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom moet die klote Ruud altijd zijn zin hebben
Die zijn ook niet wijs!quote:
Heb je dan een triest leven!quote:Op maandag 11 augustus 2014 07:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij heeft Ruud gewoon door waar zijn beste cameramomentjes te halen zijn. 's Avonds op primetime schakelt de regie nooit over naar stal, dus kan hij natuurlijk beter in de loods zijn.
Het gaat dan ook over Ruudquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |