Nooit een fan van MK geweest en heb er dus geen ballen verstand van, maar als ik dit zo zie is Sindel een badassquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze karakters zijn allemaal dood gegaan in MK9, veel hiervan gaan we niet terugzien denk ik.
Liu Kang (killed by Raiden)
Kung Lao (killed by Shao Kahn)
Sindel (killed by Nightwolf)
Kitana (killed by Sindel)
Jade (killed by Sindel)
Nightwolf (killed by Sindel)
Smoke (killed by Sindel)
Jax (killed by Sindel)
Striker (killed by Sindel)
Shang Tsung (Shao Kahn absorbed him/his souls and gave them to Sindel to make her more powerful)
Kabal (killed by Sindel)
Cyber Sub-Zero (killed by Sindel)
Noob Saibot (thrown to a soulnado)
Motaro (killed by Raiden)
Shao Kahn (killed by Raiden/Elder Gods)
Ik kijk alles games gerelateerd , maar heb deze helaas moeten missenquote:Op maandag 11 augustus 2014 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sinds wanneer boeit jou dat, het was volgens jouw de ersgte ziekte
spoilers!quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Deze karakters zijn allemaal dood gegaan in MK9, veel hiervan gaan we niet terugzien denk ik.
Liu Kang (killed by Raiden)
Kung Lao (killed by Shao Kahn)
Sindel (killed by Nightwolf)
Kitana (killed by Sindel)
Jade (killed by Sindel)
Nightwolf (killed by Sindel)
Smoke (killed by Sindel)
Jax (killed by Sindel)
Striker (killed by Sindel)
Shang Tsung (Shao Kahn absorbed him/his souls and gave them to Sindel to make her more powerful)
Kabal (killed by Sindel)
Cyber Sub-Zero (killed by Sindel)
Noob Saibot (thrown to a soulnado)
Motaro (killed by Raiden)
Shao Kahn (killed by Raiden/Elder Gods)
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 07:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Huh wat, Liu Kang dood? Nightwolf die Sindel doodt?
Is er ergens een samenvatting te lezen van al die delen? Komt er een film?
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nooit een fan van MK geweest en heb er dus geen ballen verstand van, maar als ik dit zo zie is Sindel een badass
Game is 3 jaar oud, had je m maar moeten spelen.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
spoilers!
r.i.p smoke en striker(en wtf, liu kang..paradepaardje dit dat
ik heb hem zelfs in de kast staan geloof ikquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 08:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Alstu
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Game is 3 jaar oud, had je m maar moeten spelen.
edit: de verwachting is trouwens dat Liu Kang wel terugkomt hoor, maar dan als bad guy.
Dood zijn in het MK-universum betekent lang niet altijd dat je voorgoed pleite bent.
Duurt bijna 2 uur he, kun je beter de story mode zelf spelen als je m in de kast hebt staan.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik heb hem zelfs in de kast staan geloof ik
binnenkort maar eens aanslingeren, nu eerst de filmpjes maar kijken
ik heb zn grote backlog opgebouwd, dat ik hem liever even nu kijk.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 09:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Duurt bijna 2 uur he, kun je beter de story mode zelf spelen als je m in de kast hebt staan.
Is nog erg leuk ook!
Ik ben ook gisteravond verder gegaan bij Bill (de koelkast).quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:43 schreef Ferry-NL het volgende:
Ben nu net Bill![]()
Maar heb toch ineens het gevoel om opnieuw te beginnen. Voor mijn idee ga ik veel te snel. Ik speel nu op normal en dan kom je echt veel spullen tegen en is het spel ook niet heel lastig. Ik hou best van wat uitdaging in een game, maar het moet ook weer niet heel frustrerend zijn![]()
Even goed nadenken of ik opnieuw ga beginnen en dan meteen met grounded mode speel. Volgens mij is dat wel echt een grote hel
uurtje nog toch ?quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:06 schreef Waterbed het volgende:
GamesCom!!
Benieuwd naar de Sony persconferentie vanavond.
Het gaf mij niet het gevoel wat ik kreeg van MK1 op de, toen nog, arcadekast en later op de SNES. Nostalgie zal teveel in de weg gezeten hebben. Start MK nu nog weleens op de Vitaquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vorige vond ik juist de beste MK ooit, deze lijkt nog beter te worden.
19:00uur volgens mij?quote:
Nee maar dat is echt nostalgie hoor.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:11 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het gaf mij niet het gevoel wat ik kreeg van MK1 op de, toen nog, arcadekast en later op de SNES. Nostalgie zal teveel in de weg gezeten hebben. Start MK nu nog weleens op de Vita
Daar speel ik hem opquote:
Klopt. Had ik met Streetfighter op de X360 ook.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
19:00uur volgens mij?
[..]
Nee maar dat is echt nostalgie hoor.
De impact die MK1 had heeft 9 ook zeker niet, maar qua gameplay is het wel de beste als je het mij vraagt.
En SF4 op de 360 vind ik de beste SF ooit.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Klopt. Had ik met Streetfighter op de X360 ook.
Het spel speelt ook wel lekker, alleen die Tag shizzle vind ik kut. Speel je de storymode moet je opeens 2 van die draken al buttonbashend naar de hel helpen
1900 is sony.quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:11 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
19:00uur volgens mij?
[..]
Nee maar dat is echt nostalgie hoor.
De impact die MK1 had heeft 9 ook zeker niet, maar qua gameplay is het wel de beste als je het mij vraagt.
Vond SF4 tof, maar haalde het voor mij echt niet bij SF2quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 10:18 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En SF4 op de 360 vind ik de beste SF ooit.
Terwijl SF2 dacht ik dat 't was op de SNES mijn eerste ervaring ermee was, en die was ook heel erg goed.
De story-mode vond ik juist heel erg leuk, een van de beste singleplayer-ervaringen in een fighter.
wtf? Is ie verlaat dan ?quote:
dan haal ik de tijden door elkaar denk ik :/ zou kunnen zweren dat ie 1100 wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |