Gaan we nou nog neuken of niet?quote:
Etsu geloof ik.quote:
Jij slikt wel meer dan alleen koekjes.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Omdat ik mijn naam heb gebaseert op het eten van koekjes. (Hou ik van) ben ik maar een hoer?
hahahaquote:
quote:
Naar de fles grijpen om iets te verwerkenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klote man. Begrijpelijk ook wel dat je nu meer drinkt.
Twee maanden lang, tering dat moet zwaar zijn geweest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef niels0 het volgende:
Nou guys. Ben blij dat ik weer thuis ben. Sinds een week nu. Twee maanden voor m'n pa moeten zorgen ivm een operatie. Vier keer per dag de hond moeten uitlaten, wassen, koken, boodschappen doen etc. Is me niet in de koude kleren gaan zitten. Sinds een week weer thuis, elke dag drinken. Ik ben slecht ja. Gewoon aan het ontstressen. Heb ik helemaal geen tijd voor. Hoogste tijd voor m'n nieuwe assignment.
Kom gaan we samen koekjes makenquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Omdat ik mijn naam heb gebaseert op het eten van koekjes. (Hou ik van) ben ik maar een hoer?
Heeft niet per se met verwerking te maken, meer ter ontspanning.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef eend112 het volgende:
[..]
Naar de fles grijpen om iets te verwerken
Ow die userquote:
Ik geloof hem wel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ow die user![]()
Die heeft half fok ondergelogen over mij.![]()
Want ja, als je een keer ruzie hebt dan doe je maar zoeits.
Mensen die dat zeggen hebben nog nooit wat ergs meegemaakt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heeft niet per se met verwerking te maken, meer ter ontspanning.
Je weet dat je het tegen Geflipte-Koelkast hebt hequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Gaan we nou nog neuken of niet?
Hallo, waaroom negeer je me?quote:
Nee, Want vriendquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:33 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Gaan we nou nog neuken of niet?
Doel je op mijn post of die van eend?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Mensen die dat zeggen hebben nog nooit wat ergs meegemaakt.
Neequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet dat je het tegen Geflipte-Koelkast hebt he
Je lult. Cookiehoer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:34 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ow die user![]()
Die heeft half fok ondergelogen over mij.![]()
Want ja, als je een keer ruzie hebt dan doe je maar zoeits.
Ja die was het inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je weet dat je het tegen Geflipte-Koelkast hebt he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |