Is gewoon zo, leer er mee leven.quote:
Blijkbaar.quote:
Hoe oud ben je danquote:
Hierdoor ontstaan er -sg-'s, meloewa's en mapima's.quote:
En het is in werkelijkheid gewoon een vent van in de dertig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef hoink581 het volgende:
Cookieslikker klinkt een beetje hoerig.
Niks is photoshop. Ook de ogen nietquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:25 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
Ik fap liever op iets met wat minder Photoshop.
Schijnt een kloon van een of andere user te zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef JeffreyH93 het volgende:
[..]
En het is in werkelijkheid gewoon een vent van in de dertig.
Vast.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schijnt een kloon van een of andere user te zijn.
Klote man. Begrijpelijk ook wel dat je nu meer drinkt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef niels0 het volgende:
Nou guys. Ben blij dat ik weer thuis ben. Sinds een week nu. Twee maanden voor m'n pa moeten zorgen ivm een operatie. Vier keer per dag de hond moeten uitlaten, wassen, koken, boodschappen doen etc. Is me niet in de koude kleren gaan zitten. Sinds een week weer thuis, elke dag drinken. Ik ben slecht ja. Gewoon aan het ontstressen. Heb ik helemaal geen tijd voor. Hoogste tijd voor m'n nieuwe assignment.
Omdat ik mijn naam heb gebaseert op het eten van koekjes. (Hou ik van) ben ik maar een hoer?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:30 schreef hoink581 het volgende:
Cookieslikker klinkt een beetje hoerig.
Ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Omdat ik mijn naam heb gebaseert op het eten van koekjes. (Hou ik van) ben ik maar een hoer?
Wie maakt jou dat wijsquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Schijnt een kloon van een of andere user te zijn.
Gebaseerd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:32 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Omdat ik mijn naam heb gebaseert op het eten van koekjes. (Hou ik van) ben ik maar een hoer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |