De fade-out zit al in zijn huidige Alba gifje, dus met wat goede wil kun je een subtiele overgang naar Boskamp creëren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hmmm. Niet slecht, maar een felle kleur is beter. Oranje ofzo. Het zou ook grappig zijn als je dat kon combineren met, pak-'em-beet, Jan Boskamp.

Dat valt niet mee iddquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we nog de speler Wildschut openlijk UITLACHEN?
Wat is die slecht zeg.

Haha, wat was die slecht zeg. Ongelooflijk. Ik zal het door de vingers zien omdat er in een zwembad gevoetbald werd, maar hij maakte geen beste beurt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nickgod speelde met zijn prooi vandaag.

Beetje random, maar oké.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we nog de speler Wildschut openlijk UITLACHEN?
Wat is die slecht zeg.

Ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef xzaz het volgende:
Zijn er nog mensen die de Eredivisie kijken?>

Dankjewelquote:
Dankjewelquote:
Dankjewelquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
http://tourtracker.tourofutah.com/
Dankjewelquote:

Het voetbal heeft verloren.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef DuvelDuvel het volgende:
Feyenoord had meer balbezit tegen Besiktas.

Hopelijk is Kopsterk goed in fotoshop.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
De fade-out zit al in zijn huidige Alba gifje, dus met wat goede wil kun je een subtiele overgang naar Boskamp creëren.

Helaas niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk is Kopsterk goed in fotoshop.

Nee, hij was geweldig. Gillette speler van de week wat mij betreft.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Haha, wat was die slecht zeg. Ongelooflijk. Ik zal het door de vingers zien omdat er in een zwembad gevoetbald werd, maar hij maakte geen beste beurt.
Hopelijk iemand anders wel. Ik zou dit geniale idee van Grifte niet graag verloren zien gaan.quote:

Hij wil graag Kopgod genoemd worden vanaf nu.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk is Kopsterk goed in fotoshop.

Als hij de perfecte UI aflevert verdient hij dat voorrecht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wil graag Kopgod genoemd worden vanaf nu.

Feeks!quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:05 schreef alors het volgende:
[..]
Hij wil graag Kopgod genoemd worden vanaf nu.

hey POWELOUNGEN!!!!!!!!!!!!!!quote:

quote:

niet haxballen??quote:

mr alba lieverdquote:

Wacht maar, ooit neem ik zoete wraak. Maar nu heb ik even wat beters te doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alors en ik lachen je uit
[ afbeelding ]

quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb even een UI genomen van Albagodin, dat heeft ze wel verdiend

http://www.pbh2.com/enter(...)ampaign=CMfacebook#1quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wacht maar, ooit neem ik zoete wraak. Maar nu heb ik even wat beters te doen.

Ok je hebt gelijk. Heb jij eigenlijk een favoriete Alba-gif? Ik ga de mijne nu uitzoeken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.pbh2.com/enter(...)ampaign=CMfacebook#1
Nee, nu heb je wat beters te doen.

Mijn favorieten zijn de vinger-lik, de lok-in-het-bed, de strip-in-de-slaapkamer en de nonchalante-engeltjes-dans.quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:18 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ok je hebt gelijk. Heb jij eigenlijk een favoriete Alba-gif? Ik ga de mijne nu uitzoeken.

quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn favorieten zijn de vinger-lik, de lok-in-het-bed, de strip-in-de-slaapkamer en de nonchalante-engeltjes-dans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |