Ziggo helpt je gewoon via FB als je hun een prive bericht stuurtquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ging op de facebook van ziggo zoeken
Niks gevonden
ohquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:43 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ziggo helpt je gewoon via FB als je hun een prive bericht stuurt
Zal wel te maken hebben met andere indeling van postcodegebieden ofzo.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee. Ik denk van niet. Misschien de nummers op of iets. Weet ik veel.
Nee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:43 schreef d4v1d het volgende:
Als je verhuist kon je toch je huisnummer incl. netnummer meenemen? Dus dat je bv 030 hebt in amsterdam.
Dacht ik...
Misschien zegt dat meer over jou en de wijven die jij aantrekt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:42 schreef Paardlants het volgende:
[..]
M
[..]
Mijn limburgse ex en al haar vriendinnen enzo waren dik
Fixedquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Misschien zegt dat meer over jou en de wijven die jij aantrok.
Mijn abonnement is goedkoper met een vaste telefoonquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:16 schreef stephano1990 het volgende:
Brabo!
Maar dat mensen tegenwoordig nog een vaste telefoonlijn aanschaffen! Nooit ook maar op het idee gekomen!
De enige Helmonder die ik ken is een meisje dat ik op Steam heb, verder kom ik er alleen af en toe voor een kleine skake shop die daar zitquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef pijltjegooien het volgende:
Overigens is Helmond de anus van Noord-Brabant.
Het aller ergste is nog wel dat het een gehucht onder Erp is. Erp is al een gehucht.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:46 schreef Paardlants het volgende:
Wel mooi hoe Wikipedia over mijn dorpje schrijft:
"Een gehucht onder Erp, ten zuiden van het dorp, aan de grenzen van Beek gelegen, waar het nieuw gegraven kanaal verby loopt. Het bestaat uit eenigen huizen, waarby oudtyds eene kapel heeft geleegen, maar thans geheel is weggeraakt."
Zie overigens ook op Wikipedia dat ze hier 2 kengetallen kennen.
Problem solved.
Slotje!
Als ik voor een tientje per maand onbeperkt naar vaste en mobiele nummers kan bellen en dat dan ook met mijn mobiel kan als ik verbonden ben met wifi, dan ben ik eerder gek als ik dat niet doequote:Op zondag 10 augustus 2014 23:16 schreef stephano1990 het volgende:
Brabo!
Maar dat mensen tegenwoordig nog een vaste telefoonlijn aanschaffen! Nooit ook maar op het idee gekomen!
Je vergeet Dordrecht en Rotterdam en Deventerquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Mijn abonnement is goedkoper met een vaste telefoon
Beetje categorie Schiedam, Purmerend, Almere en Heerlen.
Ga de volgende keer door naar Eindhoven of Den Bosch, heb je eens eckte wietquote:Op zondag 10 augustus 2014 23:25 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
De enige Helmonder die ik ken is een meisje dat ik op Steam heb, verder kom ik er alleen af en toe voor een kleine skake shop die daar zit
Is Purmerend echt zo erg?quote:Op zondag 10 augustus 2014 23:21 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Mijn abonnement is goedkoper met een vaste telefoon
Beetje categorie Schiedam, Purmerend, Almere en Heerlen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |