wtf is dezequote:
Jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:33 schreef deadprez het volgende:
Helmond.Godverdomme wat een pauperstadje is dat.
Die hebben nog geeen reactie teruggestuurd via facebookquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef zovty het volgende:
En toen je contact opnam met de ziggo klantenservice en hen dit probleem voorlegde reageerden ze...... hoe precies?
Een oudje alquote:
Ja dat was aan t beeldkwaliteit alleen al duidelijkquote:
Randstad.quote:
Limburgquote:
Beter dan de Randstad. Brabant is sowieso het beste.quote:
Dat is een feit inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter dan de Randstad. Brabant is sowieso het beste.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Beter dan de Randstad. Limburg is sowieso het beste.
Ja dat kan. Mijn broer heeft dat ook.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef Copthorne het volgende:
Is dat überhaupt mogelijk? Dat je een ander netnummer krijgt dan het netnummer van je woonplaats?
Valt best mee hoor.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:40 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat is een feit inderdaad.
Limburg is ook wel oke... mooie dorpjes, lekker eten daar, alleen de wijven zijn daar dik
Dat blijkt wel... of Ziggo moet zijn postcodegebieden anders hebben ingedeeld dan KPN ofzo, heb anders ook geen idee.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef Copthorne het volgende:
Is dat überhaupt mogelijk? Dat je een ander netnummer krijgt dan het netnummer van je woonplaats?
Ook een foutje?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat kan. Mijn broer heeft dat ook.
Mquote:
Mijn limburgse ex en al haar vriendinnen enzo waren dikquote:
Ik ging op de facebook van ziggo zoekenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Die hebben nog geeen reactie teruggestuurd via facebook
Geen idee. Ik denk van niet. Misschien de nummers op of iets. Weet ik veel.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:41 schreef Copthorne het volgende:
[..]
Ook een foutje?
Het lijkt mij bijzonder onhandig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |