lekker nsben tochquote:

Jij bent echt in de verkeerde tijd geboren, niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom iemand schaamhaar niet zou kunnen waarderen.

Ruil je ze later toch inquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:04 schreef niels0 het volgende:
Dikke tetten zijn natuurlijk mooi bij jonge meiden. Ik val toch meer op kleinere. Die zijn, hoe zal ik het zeggen? Op de langere termijn mooier.

Zomervakantie denk ik.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef Copthorne het volgende:
Ligt het aan mij of zijn er de laatste tijd veel nieuwe users bijgekomen die een beetje ruzie zoeken met de gevestigde orde?

Daar krijg je echt geen ban voor hoorquote:

Is toch vrouwelijk man, als ik graag een kale kut wil ga ik wel naar de basi... oh laat ook maar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jij bent echt in de verkeerde tijd geboren, niet?

Je hebt het toch weer weggehaald. Krijg je echt niet meteen een ban voor.quote:

quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is toch vrouwelijk man, als ik graag een kale kut wil ga ik wel naar de basi... oh laat ook maar.

Hoop het. Wil natuurlijk wel de brave user blijven.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
Daar krijg je echt geen ban voor hoor

Ik vind het er maar vies uitzien. Jij niet dan?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is toch vrouwelijk man, als ik graag een kale kut wil ga ik wel naar de basi... oh laat ook maar.

Ik heb met beide weinig moeite, beetje bijgewerkt is wel zo prettig though.quote:

Nope.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Ik vind het er maar vies uitzien. Jij niet dan?

Wat is jouw standpunt?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef JeffreyH93 het volgende:
Stop maar met die schaamhaardiscussie.

Wat is er in godsnaam belangrijker dan schaamhaardracht?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:50 schreef JeffreyH93 het volgende:
Stop maar met die schaamhaardiscussie.

Vind ik ook. Thaise meiden zijn vaak helemaal glad. Best geil, maar hoeft van mij niet. Mag best wat haar opzitten. Is gewoon natuurlijk. Zolang het geen oerwouden zijn.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb met beide weinig moeite, beetje bijgewerkt is wel zo prettig though.

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |