Aimabel daar en tegen..quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
tsja, wie heeft het hier over lief....
Gelukkig, net op tijd. Jian heeft alles tot nader order afgeblazenquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik was even douchen en toen moest ik niezen.
Lief dagboek...quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry, ik was even douchen en toen moest ik niezen.
Je wilt zeggen dat je prioriteiten bij kwijlebabbel Van der Gijp liggen?quote:
Ja herkenbaar.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:23 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik ben nog met dat Snow Patroll videotje bezig. De eerste gedeelte met die 2 snaren gaat wel maar dat tweede gedeelte is lastig.
Ik vind het een goede.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Lief dagboek...
Even oefenen voor de Cos.
Oh, jammer. Ik had me al ingesmeerd met schutkleuren en geoefend op smileys.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig, net op tijd. Jian heeft alles tot nader order afgeblazen
Komisch en absurdquote:
lol , dank voor de correctiequote:
Zoiets?quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, jammer. Ik had me al ingesmeerd met schutkleuren en geoefend op smileys.
Oh en dat moet weer op mij? Kreng ben je ook hè.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Lief dagboek...
Even oefenen voor de Cos.
Ha, laat je niet in de luren leggen door deze afleidingstactieken. Hij is heel goed in spitsvondige taalgrapjes!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij is die fruitschaal dol op zwaaitjes en hallontjes en bakjes koffie.
Gijp is morgen pas, ik zit nu bij dikke, bruine Jackquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat je prioriteiten bij kwijlebabbel Van der Gijp liggen?
Soury is over een paar daagjes jarig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:36 schreef ChocoFan het volgende:
Jammer dat Soury er nu niet is.Samen met Mootie is dat een topteam.
Maar je deed een prachtige post, die sommigen met regelmaat in de Cos plempen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh en dat moet weer op mij? Kreng ben je ook hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |