Ja, maar, dan is er dadelijk niemand om mee te kletsen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja, waar smeren we 'm naar toe? Is er ergens een safe-house? Of is het ieder voor zich? Mag ook hoor
Jawel, type marinier, semperfi, kanonnenvlees enzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het een keer werkte moet het wel weer lukken.
Kunnen we die BDS vertrouwen dan ?
Dan kun je beter een pro-Lotcampagne opzetten. Volgens mij ligt daar ook de bron van de topicpointer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
Ja, ik stel toch een geweldige Isa-bash voor met 2 of 3 mensen, de schuimpjes gaan uiteindelijk in de aanval en worden persoonlijk, wij zetten BDS in als lont in het kruidvat, de boel escaleert er vallen bans, wij smeren 'm zo snel mogelijk, de boel is vervolgens niet meer tot bedaren te brengen en Yvonne komt boel dicht smijten. Ik zeg strak plan of zie ik wat over het hoofd
Verdomme nu moeten we op Frans over stappenquote:
Dit soort revolutie (wat is het eigenlijk? ) trekt altijd mensen..wees blijquote:
Ik voel een plan B aankomenquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je beter een pro-Lotcampagne opzetten. Volgens mij ligt daar ook de bron van de topicpointer.
Goed punt. B-plannen zijn altijd nodig.quote:
Barré!quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Verdomme nu moeten we op Frans over stappen
Goed punt,wat ben jij ook sluw hè, dat is vast de ervaring van die geniepige POL campagnes richting NWSquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan kun je beter een pro-Lotcampagne opzetten. Volgens mij ligt daar ook de bron van de topicpointer.
Nee dat weet ik niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:01 schreef ChocoFan het volgende:
Eerst wil ik weten of liesje weet hoe lang dat al staat onder de COS.
quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier is iedereen sowieso reddeloos verloren.
Iedereen om zich heen kijken en fluiten enzoquote:Op zondag 10 augustus 2014 22:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Verdomme nu moeten we op Frans over stappen
Daar heb je waarschijnlijk gelijk in. Slimmerd!quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat komt nu goed van pas.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Goed punt,wat ben jij ook sluw hè, dat is vast de ervaring van die geniepige POL campagnes richting NWS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |