quote:
Ik heb de schedels van mijn oom en tante in huis.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wat voor schedels? Een oom en tante van mij hadden een jaar of 9 geleden een paar echte mensenschedels in huis.
vertel...quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:13 schreef Wildervankstertje het volgende:
Wat voor schedels? Een oom en tante van mij hadden een jaar of 9 geleden een paar echte mensenschedels in huis.
wat?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Hadden ze gekocht, kwamen ergens vandaan waar graven geruimd waren.
Die schedels waren waarschijnlijk nep.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, waren echt. Kwamen bij een kerkhof vandaan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die schedels waren waarschijnlijk nep.
Ik denk niet dat je zomaar echte mensenschedels kan kopen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Nee, waren echt. Kwamen bij een kerkhof vandaan.
Het mag niet maar gebeurd wel. Zijn ook niet zomaar in een winkel te koop.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zomaar echte mensenschedels kan kopen.
Kijk en alleen daarom laat ik de resten straks gewoon cremeren zodra huur graf aflooptquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:24 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
In Nederland?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Het mag niet maar gebeurd wel. Zijn ook niet zomaar in een winkel te koop.
Vreemd.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja. Komt voor dat mensen die graven moeten ruimen dat gewoon verkopen voor veel geld.
Maar dan moet het graf eerst geruimd worden, je weet niet wat de mensen die het ruimen ermee doen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:28 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Kijk en alleen daarom laat ik de resten straks gewoon cremeren zodra huur graf afloopt
Ik zou het niet in huis willen hebben, bij mijn oom en tante stonden ze in een vitrinekast.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Vreemd.Snap ook niet echt waarom je zoiets zou kopen.
Rare mensen, die oom en tante van je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik zou het niet in huis willen hebben, bij mijn oom en tante stonden ze in een vitrinekast.
Ja, was dat niet ergens in 1532?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ja. Komt voor dat mensen die graven moeten ruimen dat gewoon verkopen voor veel geld.
Gebeurd nog steeds.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ja, was dat niet ergens in 1532?
Gewoon in Nederland. Weet niet precies van welk kerkhof de schedels kwamen maar was niet ver bij stad Groningen uit de buurt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Op de wijdste grasvlaktes in Mongolië?
Heb je er vaak nachtmerries van gehad?quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:34 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Gewoon in Nederland. Weet niet precies van welk kerkhof de schedels kwamen maar was niet ver bij stad Groningen uit de buurt.
Ik niet, maakt mij niets uit wat een ander in huis heeft staan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je er vaak nachtmerries van gehad?
quote:
En terecht.quote:
Mja daar gaat het crematorium nooit mee akkoord als er maar halve resten worden aangeboden en schedel is niet bepaald iets wat als eerste verdwijntquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:30 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Maar dan moet het graf eerst geruimd worden, je weet niet wat de mensen die het ruimen ermee doen.
Je zou toch raar staan te kijken mocht je dat ergens aantreffen tijdens een strandwandelingquote:
Is dat in Tanaris of in Desolace?quote:
Lijkt me wel gaafquote:Op zondag 10 augustus 2014 21:31 schreef Wildervankstertje het volgende:
[..]
Ik zou het niet in huis willen hebben, bij mijn oom en tante stonden ze in een vitrinekast.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |