Www.degroenemeisjes.nlquote:Op maandag 11 augustus 2014 21:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Nee daarom vraag ik het me hier ook af. Er zitten hier mensen met kennis
Ik zag jou die berg(!) op stiefelen met grote passen op ene foto en geloof wel dat je daar spierpijn van krijgtquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:12 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vrees dat ik morgen niet meer kan lopen. Leuk idee, met Frsh meelopen... Het grootste deel vond ik prima hoor, maar dat mulle zand is echt funest voor m'n pootjes.
Meijendel sla ik morgen over. Dat heeft niet te maken met het feit dat ik nu 2 dagen op rij heb gelopen of dat ik niet met jullie wil lopen, maar logistiek is het voor mij niet haalbaarquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef Murmeli het volgende:
Go YUR en mossel
Sterkte hatsa!
Hier geen last meer dus morgen gewoon met de bende naar meyendel!
Piece of cake!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Nog 6 weken 5 dagen 11 uur en 24 minuten....ik moet wel
Jammer! Next time dan maar!quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Meijendel sla ik morgen over. Dat heeft niet te maken met het feit dat ik nu 2 dagen op rij heb gelopen of dat ik niet met jullie wil lopen, maar logistiek is het voor mij niet haalbaar
Ik heb juist last van m'n onderbenen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:34 schreef Quoi het volgende:
Zo, mijn eerste officiële core oefeningen zitten erop. Je zou die meiskes op zo'n video toch wat aandoen... Zo makkelijk als het lijkt. Er valt winst te behalen, dat is zeker
Even mijn hartslag laten zakken onder genot van alcoholvrij gedoe. Ik ben verloren, echt
[..]
Ik zag jou die berg(!) op stiefelen met grote passen op ene foto en geloof wel dat je daar spierpijn van krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2014 00:12 schreef flipsen het volgende:
Nog even een extravoor YUR en mossel
En jammer dat bananen gewoon niet te hachelen zijn, of ze nou in brood of cake zijn verstopt of puur, het blijft
Veel mooier kan nietquote:Op maandag 11 augustus 2014 22:47 schreef motorbloempje het volgende:
Heb bedacht dat de TdF een mooi begin voor m'n nieuwe M training is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |