Dat klopt wel ja.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:09 schreef Woestijnvos het volgende:
Je bent zelf zo'n ambetant k*tkind geweest.
Hoe was NoFX?quote:
Oh ja.quote:
Dus omdat jij er niet mee om kan gaan, zijn het slechte wezens?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:24 schreef niels0 het volgende:
[..]
Motiveer anders 'ns even. Ik heb genoeg argumenten aangevoerd waarom ik een hekel aan ze heb.
Ik heb zelf geen kinderen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dus omdat jij er niet mee om kan gaan, zijn het slechte wezens?
Dieren zijn er om op te poepenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:07 schreef niels0 het volgende:
Wat een monsters zijn dat toch. Ik krijg 'r van de week weer eentje over de vloer. Heb 'r gelukkig wat ervaring mee, maar wat een egocentrische wezens zijn dat.![]()
Kinderen![]()
Maak jullie geen zorgen. Ik ga er zelf niet aan beginnen. Ben 'r ongeschikt voor.
Geef mij maar dieren.Veel dankbaarder die gasten.
Dat maakt mijn punt niet minder valide.quote:
quote:
Tussen niet lusten en niet lekker vinden zit 24 uur.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:20 schreef niels0 het volgende:
Ze slopen je spullen, ruimen hun zooi niet op, en janken om de haverklap.
Verder lusten ze niks, en denken dat de wereld om hunnie draait.
Dan krijg ik gezeur met 'r moeder enzo. Ik ben inderdaad zo opgevoed dat als ik het niet opat ik niets anders kreeg. Daarom lust ik vrij veel, maar die zoon van m'n broer bijvoorbeeld is compleet verpest.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:38 schreef appelepent het volgende:
[..]
Tussen niet lusten en niet lekker vinden zit 24 uur.
Gelijk geef ik je.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dan krijg ik gezeur met 'r moeder enzo. Ik ben inderdaad zo opgevoed dat als ik het niet opat ik niets anders kreeg. Daarom lust ik vrij veel, maar die zoon van m'n broer bijvoorbeeld is compleet verpest.
M'n moeder lasanga maken voor het hele gezin en voor hem pannekoeken en anders patat. Komt niets van terecht zulke jochies. Blijkt ook wel.
Mocht ik ooit vader worden dan zal ik vrij streng zijn. Dat softe vind ik maar niks.
Ze kunnen niet stilzitten. En wachten is schijnbaar ook een probleem voor ze.quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:20 schreef niels0 het volgende:
Jij vieze pedoquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:07 schreef niels0 het volgende:
Wat een monsters zijn dat toch. Ik krijg 'r van de week weer eentje over de vloer. Heb 'r gelukkig wat ervaring mee, maar wat een egocentrische wezens zijn dat.![]()
Kinderen![]()
Maak jullie geen zorgen. Ik ga er zelf niet aan beginnen. Ben 'r ongeschikt voor.
Geef mij maar dieren.Veel dankbaarder die gasten.
Niet serieus nemen. Die jongen eet de hele dag taarten.quote:
Belgen neem ik sowieso niet serieus. Ik meen het.quote:Op zondag 10 augustus 2014 21:53 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Niet serieus nemen. Die jongen eet de hele dag taarten.
En nog eens klagen dat ze geld kostenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Kinderen egocentrisme verwijten en dan klagen dat jij het vervelend vindt.
Zou ik ook niet aan een vrouw beginnenquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:20 schreef niels0 het volgende:
quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:09 schreef Woestijnvos het volgende:
Je bent zelf zo'n ambetant kut kind geweest.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Probeer je zo reacties uit te lokken? Beetje doorzichtig mr. de masochist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |