Ook voor mij graagquote:Op maandag 20 januari 2020 04:20 schreef illusions het volgende:
Iemand de film over Ciro al gezien?
L'immortale (2019) - IMDb
Ben heel erg benieuwd, maar kan 'm nog nergens vinden. Als iemand een linkje heeft is dat welkom, via DM als dat hier niet geplaatst kan worden. Vond hem het beste karakter uit heel Gomorra.
De film schijnt seizoen 4 en 5 ook te verbinden, dus een must-see voor elke kijker van Gomorra.
Ja, ik zag het. Ik identificeer hem teveel misschien met Genny en vermoed dat hij amper een woord Engels spreekt. Ik zag hem ook niet zo snel in de trailer.quote:Op maandag 20 januari 2020 18:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bron: "Fargo" Episode #4.1 (TV Episode 2020) - IMDb
Dat zal voor Fargo niet veel uitmaken, daar geven ze wel een draai aan.quote:Op maandag 20 januari 2020 19:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. Ik identificeer hem teveel misschien met Genny en vermoed dat hij amper een woord Engels spreekt. Ik zag hem ook niet zo snel in de trailer.
Ohh dan maakt het eind shot van S4 ineens meer sense. Pas december in de Italiaanse bios uitgekomen dus kan nog wel ff duren.quote:Op maandag 20 januari 2020 04:20 schreef illusions het volgende:
Ben heel erg benieuwd, maar kan 'm nog nergens vinden. Als iemand een linkje heeft is dat welkom, via DM als dat hier niet geplaatst kan worden. Vond hem het beste karakter uit heel Gomorra.
De film schijnt seizoen 4 en 5 ook te verbinden, dus een must-see voor elke kijker van Gomorra.
Daar begint de film dus mee, en aan het eind van de trailer zie je Ciro een stuiptrekking geven. De film is een origin story over zijn leven, maar belangrijk voor seizoen 5 staat in de berichtgeving. Met andere woorden, in seizoen 5 komt hij terug.quote:Op maandag 20 januari 2020 21:42 schreef neggix het volgende:
[..]
Ohh dan maakt het eind shot van S4 ineens meer sense. Pas december in de Italiaanse bios uitgekomen dus kan nog wel ff duren.
Waar te zien?quote:Op maandag 16 maart 2020 13:53 schreef NoCigar het volgende:
Er is nu een andere serie uit (...op het Internet) gebaseerd op een boek van Roberto Saviano, ZeroZeroZero. Ik vond het boek destijds nier zo goed als zijn eersteling geloof ik.Hetr gaat over de internationale cocaïnehandel. De serie heeft dit in een verhaal gegoten: van de 'Ndranghetta in Calabrië tot de Mexicaanse kartels (je ziet b.v. een Los Zetas-achtige broep ontstaan).
Ik heb nog maar drie aflevering gezien en het is behoorlijk gewelddadig en naargeestig, maar zeker niet slecht.
Ik heb hem van internet geplukt, maar het komt van Amazon Prime, al dacht ik dat hij er in NL nog niet opstaat.quote:
Op dit moment staat ie op bepaalde sites. Mocht je niks kunnen vinden, pm dan ffquote:Op maandag 20 januari 2020 04:20 schreef illusions het volgende:
Heerlijk, thanks.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef neggix het volgende:
[..]
Op dit moment staat ie op bepaalde sites. Mocht je niks kunnen vinden, pm dan ff
https://www.npo3.nl/film-en-serie/reviews/zerozerozeroquote:Vanaf 9 april te zien op NPO Start Plus en vanaf 12 april op NPO1 Extra
Heb het hele seizoen gister in 1 keer afgekeken. Topserie. Vind de 'Ndrangheta een stuk enger dan de Camorra, hoewel ik liever meer van 'Ndrangheta had gezien en niet zozeer dat hele Mexico-verhaal. Maargoed, nu ga ik offtopic.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Over Zerozerozero:
[..]
https://www.npo3.nl/film-en-serie/reviews/zerozerozero
NPO1 Extra is bij Ziggo kanaal 128.
Beetje lullige recensie, met geforceerde populaire taalgebruik.. Paramham wordt niet van Calabrische varkens gemaakt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Over Zerozerozero:
[..]
https://www.npo3.nl/film-en-serie/reviews/zerozerozero
NPO1 Extra is bij Ziggo kanaal 128.
Weet jij ...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef neggix het volgende:
[..]
Op dit moment staat ie op bepaalde sites. Mocht je niks kunnen vinden, pm dan ff
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT een film. Echt een bazenfilm. De tering.
Eerste aflevering en de intro van de tweede aflevering gezien, ziet er veelbelovend uitquote:Op maandag 16 maart 2020 13:53 schreef NoCigar het volgende:
Er is nu een andere serie uit (...op het Internet) gebaseerd op een boek van Roberto Saviano, ZeroZeroZero. Ik vond het boek destijds niet zo goed als zijn eersteling geloof ik.Het gaat over de internationale cocaïnehandel. De serie heeft dit in een verhaal gegoten: van de 'Ndranghetta in Calabrië tot de Mexicaanse kartels (je ziet b.v. een Los Zetas-achtige groep ontstaan).
Ik heb nog maar drie aflevering gezien en het is behoorlijk gewelddadig en naargeestig, maar zeker niet slecht.
Ik heb het boek er weer eens bij gepakt. Het is non-fictie, maar ook vrij persoonlijk en soms wat te poëtisch.quote:Op woensdag 18 maart 2020 23:36 schreef APK het volgende:
[..]
Eerste aflevering en de intro van de tweede aflevering gezien, ziet er veelbelovend uit
Kijk maar uit:quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:37 schreef illusions het volgende:
[..]
Heb het hele seizoen gister in 1 keer afgekeken. Topserie. Vind de 'Ndrangheta een stuk enger dan de Camorra, hoewel ik liever meer van 'Ndrangheta had gezien en niet zozeer dat hele Mexico-verhaal. Maargoed, nu ga ik offtopic.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Weet jij ...Super dikke film. Goed verhaal en ook goed hoe het allemaal wel klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT een film. Echt een bazenfilm. De tering.
Ben echt wel benieuwd naar het nieuwe seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
quote:Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Weet jij ...Welke film?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WAT een film. Echt een bazenfilm. De tering.
Vakman pur sang
L'immortale, film in opbouw naar seizoen 5 en hoe ciro zo is geworden. Echt een goed verhaalquote:
Waar te zien?quote:Op vrijdag 20 maart 2020 10:11 schreef neggix het volgende:
[..]
L'immortale, film in opbouw naar seizoen 5 en hoe ciro zo is geworden. Echt een goed verhaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |