abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191110284
Iemand de film over Ciro al gezien?

L'immortale (2019) - IMDb

Ben heel erg benieuwd, maar kan 'm nog nergens vinden. Als iemand een linkje heeft is dat welkom, via DM als dat hier niet geplaatst kan worden. Vond hem het beste karakter uit heel Gomorra.

De film schijnt seizoen 4 en 5 ook te verbinden, dus een must-see voor elke kijker van Gomorra.
  maandag 20 januari 2020 @ 18:20:33 #228
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_191118539
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 04:20 schreef illusions het volgende:

Ben heel erg benieuwd, maar kan 'm nog nergens vinden. Als iemand een linkje heeft is dat welkom, via DM als dat hier niet geplaatst kan worden. Vond hem het beste karakter uit heel Gomorra.

De film schijnt seizoen 4 en 5 ook te verbinden, dus een must-see voor elke kijker van Gomorra.
Ook voor mij graag
pi_191119239
quote:
Ja, ik zag het. Ik identificeer hem teveel misschien met Genny en vermoed dat hij amper een woord Engels spreekt. Ik zag hem ook niet zo snel in de trailer.
anonieme razernist
pi_191119800
quote:
2s.gif Op maandag 20 januari 2020 19:11 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ja, ik zag het. Ik identificeer hem teveel misschien met Genny en vermoed dat hij amper een woord Engels spreekt. Ik zag hem ook niet zo snel in de trailer.
Dat zal voor Fargo niet veel uitmaken, daar geven ze wel een draai aan.
pi_191122624
quote:

Ohh dan maakt het eind shot van S4 ineens meer sense. Pas december in de Italiaanse bios uitgekomen dus kan nog wel ff duren.
O+ BlaBlub O+
pi_191124215
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 21:42 schreef neggix het volgende:

[..]

Ohh dan maakt het eind shot van S4 ineens meer sense. Pas december in de Italiaanse bios uitgekomen dus kan nog wel ff duren.
Daar begint de film dus mee, en aan het eind van de trailer zie je Ciro een stuiptrekking geven. De film is een origin story over zijn leven, maar belangrijk voor seizoen 5 staat in de berichtgeving. Met andere woorden, in seizoen 5 komt hij terug. *O*
pi_192071241
Er is nu een andere serie uit (...op het Internet) gebaseerd op een boek van Roberto Saviano, ZeroZeroZero. Ik vond het boek destijds niet zo goed als zijn eersteling geloof ik.Het gaat over de internationale cocaïnehandel. De serie heeft dit in een verhaal gegoten: van de 'Ndranghetta in Calabrië tot de Mexicaanse kartels (je ziet b.v. een Los Zetas-achtige groep ontstaan).

Ik heb nog maar drie aflevering gezien en het is behoorlijk gewelddadig en naargeestig, maar zeker niet slecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door NoCigar op 16-03-2020 20:15:03 ]
anonieme razernist
pi_192072402
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:53 schreef NoCigar het volgende:
Er is nu een andere serie uit (...op het Internet) gebaseerd op een boek van Roberto Saviano, ZeroZeroZero. Ik vond het boek destijds nier zo goed als zijn eersteling geloof ik.Hetr gaat over de internationale cocaïnehandel. De serie heeft dit in een verhaal gegoten: van de 'Ndranghetta in Calabrië tot de Mexicaanse kartels (je ziet b.v. een Los Zetas-achtige broep ontstaan).

Ik heb nog maar drie aflevering gezien en het is behoorlijk gewelddadig en naargeestig, maar zeker niet slecht.
Waar te zien?
pi_192073544
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:49 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waar te zien?
Amazon Prime
pi_192073947
Ik heb hem van Internet geplukt, maar hij
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 14:49 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Waar te zien?
Ik heb hem van internet geplukt, maar het komt van Amazon Prime, al dacht ik dat hij er in NL nog niet opstaat.
anonieme razernist
pi_192099019
quote:

Op dit moment staat ie op bepaalde sites. Mocht je niks kunnen vinden, pm dan ff
O+ BlaBlub O+
pi_192101328
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef neggix het volgende:

[..]

Op dit moment staat ie op bepaalde sites. Mocht je niks kunnen vinden, pm dan ff
Heerlijk, thanks.

Op 1 of andere manier doet mijn computer 1080p noch H265 niet goed casten (middels SodaPlayer, de enige met goede cast-functie die ik heb gevonden). Dan maar even op de laptop kijken.
pi_192101407
Over Zerozerozero:

quote:
Vanaf 9 april te zien op NPO Start Plus en vanaf 12 april op NPO1 Extra
https://www.npo3.nl/film-en-serie/reviews/zerozerozero

NPO1 Extra is bij Ziggo kanaal 128.
pi_192101509
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Over Zerozerozero:
[..]

Heb het hele seizoen gister in 1 keer afgekeken. Topserie. Vind de 'Ndrangheta een stuk enger dan de Camorra, hoewel ik liever meer van 'Ndrangheta had gezien en niet zozeer dat hele Mexico-verhaal. Maargoed, nu ga ik offtopic. :+
pi_192102703
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Over Zerozerozero:
[..]

Beetje lullige recensie, met geforceerde populaire taalgebruik.. Paramham wordt niet van Calabrische varkens gemaakt.
anonieme razernist
pi_192123349
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 16:52 schreef neggix het volgende:

[..]

Weet jij ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAT een film. Echt een bazenfilm. De tering.
  woensdag 18 maart 2020 @ 23:36:58 #243
6941 APK
Factual, I think.
pi_192133170
quote:
3s.gif Op maandag 16 maart 2020 13:53 schreef NoCigar het volgende:
Er is nu een andere serie uit (...op het Internet) gebaseerd op een boek van Roberto Saviano, ZeroZeroZero. Ik vond het boek destijds niet zo goed als zijn eersteling geloof ik.Het gaat over de internationale cocaïnehandel. De serie heeft dit in een verhaal gegoten: van de 'Ndranghetta in Calabrië tot de Mexicaanse kartels (je ziet b.v. een Los Zetas-achtige groep ontstaan).

Eerste aflevering en de intro van de tweede aflevering gezien, ziet er veelbelovend uit ^O^
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_192134286
quote:
14s.gif Op woensdag 18 maart 2020 23:36 schreef APK het volgende:

[..]

Eerste aflevering en de intro van de tweede aflevering gezien, ziet er veelbelovend uit ^O^
Ik heb het boek er weer eens bij gepakt. Het is non-fictie, maar ook vrij persoonlijk en soms wat te poëtisch.
anonieme razernist
pi_192155687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 18:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb het hele seizoen gister in 1 keer afgekeken. Topserie. Vind de 'Ndrangheta een stuk enger dan de Camorra, hoewel ik liever meer van 'Ndrangheta had gezien en niet zozeer dat hele Mexico-verhaal. Maargoed, nu ga ik offtopic. :+
Kijk maar uit:
anonieme razernist
pi_192159461
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet jij ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Super dikke film. Goed verhaal en ook goed hoe het allemaal wel klopt.
Ben echt wel benieuwd naar het nieuwe seizoen.
SPOILER
O+ BlaBlub O+
pi_192159475
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 17:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Weet jij ...

SPOILER
Welke film? :o
Vakman pur sang
pi_192159544
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:08 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Welke film? :o
L'immortale, film in opbouw naar seizoen 5 en hoe ciro zo is geworden. Echt een goed verhaal _O_
O+ BlaBlub O+
pi_192161186
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 10:11 schreef neggix het volgende:

[..]

L'immortale, film in opbouw naar seizoen 5 en hoe ciro zo is geworden. Echt een goed verhaal _O_
Waar te zien?
Vakman pur sang
pi_192239562
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2020 11:52 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Waar te zien?
Op 'Internet' te vinden. Zoek ook naar the immortal anders krijg je een of andere Japanse film.
anonieme razernist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')