Niks. Die is op stap geweest zaterdag en hangt nu ergens op de bank onderuit gezakt met een pilsje en een controller in zn handen bij een van zn vrienden bij te komen van het weekend met een potje FIFA ofzo.quote:
Je was in het echt toch niet zo leuk als hij had verwacht of hij is een leuker iemand tegengekomen en zet jou nu op de reservebank. Je zou nog een keer met hem af kunnen proberen te spreken om te zien of het dan weer als vanouds wordt. Als hij de boot afhoudt dan kun je beter het contact verbreken.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:45 schreef Lovian het volgende:
Vrijdag een leuke eerste date gehad met iemand na een behoorlijke tijd van appen / bellen etc. Veel gekletst, leuke film en er was behoorlijk wat chemie over en weer, en de avond eindigde dan ook met veel zoenen. Ik ben overigens niet het bed met hem ingedoken, daar ben ik niet zo van op de eerste date.
Ook toen ik thuis kwam stond er al een berichtje op me te wachten en hij maakte duidelijk graag een vervolg te willen. Sindsdien is het contact nogal bekoeld. We wensen elkaar altijd goedemorgen, nu niks. Hij reageert altijd behoorlijk snel en enthousiast op mijn berichtjes en ook hier is wederom een flinke bekoeling te bemerken..
Nu ben ik niet van plan hem te overladen met berichtjes en achter hem aan te lopen, heb dit ook niet gedaan.. maar ik zou graag willen weten wat ik er mee aan moet. En daarbij graag een mannelijk inzicht hierin willen vragen. Wat betekent dit? En, wat moet ik ermee?
Alvast bedankt!
doesn't matter, had sex.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:57 schreef Ixnay het volgende:
Zit in een vergelijkbare situatie ook vrijdagavond date gehad. Ben man.
Met als enige verschil dat ik wel het bed ingedoken ben met haar.
Inderdaad, met rust laten. Komt vanzelf naar je toe (om te neuken).quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef Lovian het volgende:
Ben een vrouw trouwens, dus geen "hommo" Paardlants! Waar haal je dat vandaan dan? Geslacht niet ingevuld in mn profiel bij mijn weten?
Maar bedankt voor alle reacties!
Het vreemde is dat we het tijdens de date nog hebben gehad over open zijn over gevoel voor de persoon waarmee je date, en dat hij juist aangaf daar altijd heel direct in te zijn. Dat maakt het nog verwarrender. Normaliter zou ik het overigens niet erg vinden als iemand niet meteen reageert, maar omdat het zo'n verschil is met afgelopen weken.. en dat hij direct na de date nog zo enthousiast is...![]()
Misschien moet ik er niet al teveel achter zoeken en het gewoon een paar dagen afwachten.. Vragen wat er aan de hand is komt ook weer zo claimerig over, of niet?
Ha dat is wel waarquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij is dit normaal na een eerste date.
Eerst praat/bel/app je veel met elkaar. Je bent nieuwsgierig naar iemand. En bij zo'n eerste date krijg je ineens een super goed beeld van iemand. Daarna ga je nadenken of je iemand leuk vindt of niet. Vroeger had je de 3 dagen regel dat je niks laat horen na een date. Tegenwoordig met alle moderne communicatiemiddelen is dat allemaal wat ingewikkelder. Want nu is de hele dag door contact hebben en bereikbaar zijn de standaard en vroeger was stilte de standaard.
Vond hij je leuk of niet?quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Lovian het volgende:
[..]
Ha dat is wel waarGewoon oldschool 3 dagen wachten.. Pest is dat ik bijna op vakantie ga.. Maar goed... geduld
Hij zei van wel..quote:Op zondag 10 augustus 2014 20:32 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Vond hij je leuk of niet?
Heb je het hem gewoon direct gevraagd? Dat kan bij een man namelijk en die mogelijkheid gebruiken vrouwen niet vaak.
of hij wilde seks. of hij heeft het drukker met rukken en zuipen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:58 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Je was in het echt toch niet zo leuk als hij had verwacht of hij is een leuker iemand tegengekomen en zet jou nu op de reservebank. Je zou nog een keer met hem af kunnen proberen te spreken om te zien of het dan weer als vanouds wordt. Als hij de boot afhoudt dan kun je beter het contact verbreken.
Hou je in op vakantie hè, misschien is hij toch wel gek op je namelijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Lovian het volgende:
[..]
Ha dat is wel waarGewoon oldschool 3 dagen wachten.. Pest is dat ik bijna op vakantie ga.. Maar goed... geduld
quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef Ixnay het volgende:
Vraag anders eens waarom hij ineens zo koel en kortaf reageert.
Dat vooral niet doen dus.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef Ixnay het volgende:
Gefeliciteerd. De anti-slet trofee is onderweg.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:45 schreef Lovian het volgende:
Ik ben overigens niet het bed met hem ingedoken, daar ben ik niet zo van op de eerste date.
Zou op mij vrij labiel overkomen na een eerste date.quote:Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef Ixnay het volgende:
Op mij ook..quote:Op maandag 11 augustus 2014 16:52 schreef BRooster het volgende:
Bel hem gewoon eens op vanavond, vraag hoe het gaat enz en doe een voorstel om elkaar deze week/weekend nog een keer te zien. Als hij positief reageert dan gelijk de afspraak maken, als hij negatief reageert is het jammer en houdt het op.
[..]
Zou op mij vrij labiel overkomen na een eerste date.
Jammer.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Lovian het volgende:
Dat kan prima inderdaad.. maar ik vermoed dat het voor hem een seksdate was en voor mij heel wat anders ^^ Miscommunicatie.
Waarom vraag je dat dan niet. Mijn god zeg, wat een communicatiewonder ben je.quote:Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Lovian het volgende:
Dat kan prima inderdaad.. maar ik vermoed dat het voor hem een seksdate was en voor mij heel wat anders ^^ Miscommunicatie.
Volgens de onderstaande gebruiker in de romantici topic moeten we je fenomeen 100% validerenquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 13:27 schreef Tarbot het volgende:
overduidelijk zo snel mogelijk in bed proberen te krijgen met minimale effort.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 16:32 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Klinkt lief terwijl natuurlijk iedereen weet dat de man de eerste paar keer dat hij haar zag puur bezig was om haar het bed in te werken om er vervolgens achter te komen dat ze best leuk is.
Oké oké, misschien niet in alle gevallen waar maar in dit geval ligt het er wel heel erg bovenop hé?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:42 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Volgens de onderstaande gebruiker in de romantici topic moeten we je fenomeen 100% validerenAlhoewel ik niet geloof dat dit bij iedereen zo is, kan ik maar beter accepteren, omdat mannen onderling elkaar beter aanvoelen en begrijpen wegens hetzelfde geslacht.
[..]
Alleen de seksueel getinte berichten in de avond/middernacht vind ik niet gepast, mijn alarmbellen zouden hiervoor wel afgaan. Maar verder niet. Als ik bijv. een date heb gehad, dan natuurlijk denk ik erna wel aan hem, maar ik ga hem niet gelijk bellen/smsen ofzo, ik heb ook mijn persoonlijke ruimte nodig. Als hij 1-2 weken erna pas bericht stuurt, vind ik het geeneens erg. Misschien is de volgende topic voor TS en eventueel anderen interessant:quote:Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Oké oké, misschien niet in alle gevallen waar maar in dit geval ligt het er wel heel erg bovenop hé?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |