abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143273625
Vrijdag een leuke eerste date gehad met iemand na een behoorlijke tijd van appen / bellen etc. Veel gekletst, leuke film en er was behoorlijk wat chemie over en weer, en de avond eindigde dan ook met veel zoenen. Ik ben overigens niet het bed met hem ingedoken, daar ben ik niet zo van op de eerste date.

Ook toen ik thuis kwam stond er al een berichtje op me te wachten en hij maakte duidelijk graag een vervolg te willen. Sindsdien is het contact nogal bekoeld. We wensen elkaar altijd goedemorgen, nu niks. Hij reageert altijd behoorlijk snel en enthousiast op mijn berichtjes en ook hier is wederom een flinke bekoeling te bemerken..

Nu ben ik niet van plan hem te overladen met berichtjes en achter hem aan te lopen, heb dit ook niet gedaan.. maar ik zou graag willen weten wat ik er mee aan moet. En daarbij graag een mannelijk inzicht hierin willen vragen. Wat betekent dit? En, wat moet ik ermee? :)

Alvast bedankt!
pi_143273716
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:45 schreef Lovian het volgende:
Wat betekent dit?
Niks. Die is op stap geweest zaterdag en hangt nu ergens op de bank onderuit gezakt met een pilsje en een controller in zn handen bij een van zn vrienden bij te komen van het weekend met een potje FIFA ofzo.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_143274131
Als het niet goed voelt, zit het meestal niet goed. Sad but true.
  zondag 10 augustus 2014 @ 19:57:45 #4
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143274205
Zit in een vergelijkbare situatie ook vrijdagavond date gehad. Ben man.
Met als enige verschil dat ik wel het bed ingedoken ben met haar.
pi_143274229
quote:
Vrijdag een leuke eerste date gehad met iemand na een behoorlijke tijd van appen / bellen etc. Veel gekletst, leuke film en er was behoorlijk wat chemie over en weer, en de avond eindigde dan ook met veel zoenen. Ik ben overigens niet het bed met hem ingedoken, daar ben ik niet zo van op de eerste date.

Ook toen ik thuis kwam stond er al een berichtje op me te wachten en hij maakte duidelijk graag een vervolg te willen. Sindsdien is het contact nogal bekoeld. We wensen elkaar altijd goedemorgen, nu niks. Hij reageert altijd behoorlijk snel en enthousiast op mijn berichtjes en ook hier is wederom een flinke bekoeling te bemerken..

Nu ben ik niet van plan hem te overladen met berichtjes en achter hem aan te lopen, heb dit ook niet gedaan.. maar ik zou graag willen weten wat ik er mee aan moet. En daarbij graag een mannelijk inzicht hierin willen vragen. Wat betekent dit? En, wat moet ik ermee? :)

Alvast bedankt!
Je was in het echt toch niet zo leuk als hij had verwacht of hij is een leuker iemand tegengekomen en zet jou nu op de reservebank. Je zou nog een keer met hem af kunnen proberen te spreken om te zien of het dan weer als vanouds wordt. Als hij de boot afhoudt dan kun je beter het contact verbreken.
pi_143274235
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:57 schreef Ixnay het volgende:
Zit in een vergelijkbare situatie ook vrijdagavond date gehad. Ben man.
Met als enige verschil dat ik wel het bed ingedoken ben met haar.
doesn't matter, had sex.
  zondag 10 augustus 2014 @ 19:59:38 #7
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143274278
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:58 schreef Moass het volgende:

[..]

doesn't matter, had sex.
True.

Maar zou wel vaker willen. En misschien meer dan alleen seksen.
pi_143274685
Ben een vrouw trouwens, dus geen "hommo" Paardlants! Waar haal je dat vandaan dan? Geslacht niet ingevuld in mn profiel bij mijn weten?

Maar bedankt voor alle reacties!

Het vreemde is dat we het tijdens de date nog hebben gehad over open zijn over gevoel voor de persoon waarmee je date, en dat hij juist aangaf daar altijd heel direct in te zijn. Dat maakt het nog verwarrender. Normaliter zou ik het overigens niet erg vinden als iemand niet meteen reageert, maar omdat het zo'n verschil is met afgelopen weken.. en dat hij direct na de date nog zo enthousiast is... :?

Misschien moet ik er niet al teveel achter zoeken en het gewoon een paar dagen afwachten.. Vragen wat er aan de hand is komt ook weer zo claimerig over, of niet?
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:11:58 #9
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143274869
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:08 schreef Lovian het volgende:
Ben een vrouw trouwens, dus geen "hommo" Paardlants! Waar haal je dat vandaan dan? Geslacht niet ingevuld in mn profiel bij mijn weten?

Maar bedankt voor alle reacties!

Het vreemde is dat we het tijdens de date nog hebben gehad over open zijn over gevoel voor de persoon waarmee je date, en dat hij juist aangaf daar altijd heel direct in te zijn. Dat maakt het nog verwarrender. Normaliter zou ik het overigens niet erg vinden als iemand niet meteen reageert, maar omdat het zo'n verschil is met afgelopen weken.. en dat hij direct na de date nog zo enthousiast is... :?

Misschien moet ik er niet al teveel achter zoeken en het gewoon een paar dagen afwachten.. Vragen wat er aan de hand is komt ook weer zo claimerig over, of niet?
Inderdaad, met rust laten. Komt vanzelf naar je toe (om te neuken).
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_143275122
Wellicht is hij bang dat hij bij een volgende date geen gespreksstof heeft en is hij daarom minder actief? Of hij wil graag face2face iets opbouwen..
dag
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:17:51 #11
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143275133
Volgens mij is dit normaal na een eerste date.

Eerst praat/bel/app je veel met elkaar. Je bent nieuwsgierig naar iemand. En bij zo'n eerste date krijg je ineens een super goed beeld van iemand. Daarna ga je nadenken of je iemand leuk vindt of niet. Vroeger had je de 3 dagen regel dat je niks laat horen na een date. Tegenwoordig met alle moderne communicatiemiddelen is dat allemaal wat ingewikkelder. Want nu is de hele dag door contact hebben en bereikbaar zijn de standaard en vroeger was stilte de standaard.
pi_143275515
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:17 schreef Ixnay het volgende:
Volgens mij is dit normaal na een eerste date.

Eerst praat/bel/app je veel met elkaar. Je bent nieuwsgierig naar iemand. En bij zo'n eerste date krijg je ineens een super goed beeld van iemand. Daarna ga je nadenken of je iemand leuk vindt of niet. Vroeger had je de 3 dagen regel dat je niks laat horen na een date. Tegenwoordig met alle moderne communicatiemiddelen is dat allemaal wat ingewikkelder. Want nu is de hele dag door contact hebben en bereikbaar zijn de standaard en vroeger was stilte de standaard.
Ha dat is wel waar :) Gewoon oldschool 3 dagen wachten.. Pest is dat ik bijna op vakantie ga.. Maar goed... geduld :Y
  zondag 10 augustus 2014 @ 20:32:20 #13
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143275786
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Lovian het volgende:

[..]

Ha dat is wel waar :) Gewoon oldschool 3 dagen wachten.. Pest is dat ik bijna op vakantie ga.. Maar goed... geduld :Y
Vond hij je leuk of niet?
Heb je het hem gewoon direct gevraagd? Dat kan bij een man namelijk en die mogelijkheid gebruiken vrouwen niet vaak.
pi_143275858
Waarschijnlijk viel je tegen maar wilde hij er nog een mooie avond aan over houden.
pi_143275865
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:32 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Vond hij je leuk of niet?
Heb je het hem gewoon direct gevraagd? Dat kan bij een man namelijk en die mogelijkheid gebruiken vrouwen niet vaak.
Hij zei van wel..

Ik voel me trouwens wel zo'n typische vrouw nou hahah, die overal iets achter zoekt. Ben normaal niet zo. Mja.
pi_143276333
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 19:58 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Je was in het echt toch niet zo leuk als hij had verwacht of hij is een leuker iemand tegengekomen en zet jou nu op de reservebank. Je zou nog een keer met hem af kunnen proberen te spreken om te zien of het dan weer als vanouds wordt. Als hij de boot afhoudt dan kun je beter het contact verbreken.
of hij wilde seks. of hij heeft het drukker met rukken en zuipen.

Iets serieuzer: Ik zou er gewoon nog een keer daten. Zodra ik dat doe krijg ik meer behoefte om diegene in real te spreken ipv via whatsapp.
Dare to be different.
pi_143276339
Waarom app je hem niet?
pi_143276927
En wat zeggen dan? Ik heb hem vandaag al geappt en daar krijg ik dus die koele reacties op.. Vind het wel welletjes eigenlijk, of zou jij nog meer appen?
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:02:26 #19
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_143276930
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 20:26 schreef Lovian het volgende:

[..]

Hou je in op vakantie hè, misschien is hij toch wel gek op je namelijk :D
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:04:49 #20
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_143276996
Whatsapp-topic

Stel een volgende date voor. Initiatief nemen. Dat is aantrekkelijk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 10 augustus 2014 @ 21:24:30 #21
383931 Partypoeper
0979856467553765708
pi_143277937
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 21:02 schreef Lovian het volgende:
Vind het wel welletjes eigenlijk
Opgelost dus, dit wordt niks meer.
pi_143280424
Hoelang houd hij al af dan? 2 dagen? 3 dagen? Hij kan ook gewoon een drukke week hebben?

Gewoon een keer een appje sturen als hij binnenkort weer een keer een drankje wil doen. Weet je direct waar je aan toe bent.
  zondag 10 augustus 2014 @ 22:14:11 #23
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_143280549
Vraag anders eens waarom hij ineens zo koel en kortaf reageert.
pi_143282657
Ach, wat is bekoeld? Ik scharrelde een tijdje met een meisje. Ze was maandag bij me. Ik zou haar donderdag weer zien. Ik had een paar absurd drukke dagen en ik had ook niet gek veel te vertellen aan haar. Dus had wel geappt, maar niet heel uitgebreid. Donderdag vroeg ze of ik het wel zeker wist enzo. Of ik niet twijfelde. Vrouwen zijn daar blijkbaar wel gevoelig voor.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_143291848
Niet iedereen heeft het extreem druk. Ik denk dat je zijn interesse kan afmeten aan de manier hoe hij met je communiceert. Als hij bekoeld is, wil het gewoon zeggen dat hij de situatie niet naar een hoger niveau wilt tillen. Ik zou als ik een meisje leuk vind, haar als mijn nr 1 proirity zien.
pi_143292009
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 22:14 schreef Ixnay het volgende:
  maandag 11 augustus 2014 @ 08:47:14 #27
262 Re
Kiss & Swallow
pi_143292259
App iets van: viel ik zo tegen joh? :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_143294438
Ik denk dat hij het te druk heeft met het uitzoeken van een trouwring. Gewoon even gedult hebben, je krijgt er geen spijt van.
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
  Official ESF Kreviewer maandag 11 augustus 2014 @ 10:51:19 #29
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_143294535
quote:
Dat vooral niet doen dus. :').

Gewoon even rustig aan doen. Niet appen. Als je wil afspreken, app je 'zullen we vd week nog eens afspreken?' en verder niks.
  Official ESF Kreviewer maandag 11 augustus 2014 @ 10:52:17 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_143294569
quote:
6s.gif Op maandag 11 augustus 2014 08:47 schreef Re het volgende:
App iets van: viel ik zo tegen joh? :o
"nee, maar ik zit nu te schijten dus ik voel me ff wat minder romantisch"
pi_143304746
quote:
Ik ben overigens niet het bed met hem ingedoken, daar ben ik niet zo van op de eerste date.
Gefeliciteerd. De anti-slet trofee is onderweg.
pi_143305324
Mijns inziens zijn er twee mogelijkheden:
1. Hij vindt jou toch niet zo leuk vindt als jij dacht.
2. Hij wil niet achter jou aan lopen, zoals jij niet achter hem aan loopt.

Als beiden geen initiatief nemen gebeurt er weinig. :)
pi_143306519
Bel hem gewoon eens op vanavond, vraag hoe het gaat enz en doe een voorstel om elkaar deze week/weekend nog een keer te zien. Als hij positief reageert dan gelijk de afspraak maken, als hij negatief reageert is het jammer en houdt het op.

quote:
Zou op mij vrij labiel overkomen na een eerste date.
pi_143308193
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 16:52 schreef BRooster het volgende:
Bel hem gewoon eens op vanavond, vraag hoe het gaat enz en doe een voorstel om elkaar deze week/weekend nog een keer te zien. Als hij positief reageert dan gelijk de afspraak maken, als hij negatief reageert is het jammer en houdt het op.

[..]

Zou op mij vrij labiel overkomen na een eerste date.
Op mij ook..

"Waarom heb je me nog niet ten huwelijk gevraagd" komt er gelijk achteraan denk ik :+
dag
  maandag 11 augustus 2014 @ 18:18:38 #35
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_143309094
Niet zo druk om maken, je hebt toch nog maar een date gehad.

Als hij minder vaak gaat reageren en niks meer wil afspreken weet je al genoeg.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_143312912
Nahw hij blijft wel terug appen, gaf aan graag wat te willen afspreken maar op mijn voorstel om dinsdag een hapje te eten werd afwijzend gereageerd. Hij kon niet.. had er wel een reden voor, maar goed.. trouwens na de hele tijd nauwelijks bericht 's avonds wel seksueel getinte appjes sturen.. ehm, :W
pi_143316122
Beetje vreemde move van hem om eerst nauwelijks wat te laten horen en dan gelijk op die toer te gaan. Dat hij morgen niet zou kunnen, is toch goed mogelijk? Maar goed, ik begrijp dat het einde verhaal is, gezien de :W.
pi_143320175
Dat kan prima inderdaad.. maar ik vermoed dat het voor hem een seksdate was en voor mij heel wat anders ^^ Miscommunicatie.
pi_143320476
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Lovian het volgende:
Dat kan prima inderdaad.. maar ik vermoed dat het voor hem een seksdate was en voor mij heel wat anders ^^ Miscommunicatie.
Jammer.
pi_143324876
pfff die date was maar vrijdag, vandaag is pas de 3e dag erna. Gun die man eens wat persoonlijke ruimte zeg. Hij heeft ook zijn dingen om te doen en dinsdag alweer willen zien. Dat is morgen, dus op de 4e dag na de eerste date, dat is echt snel. Waarom moet het tegenwoordig allemaal zo snel gaan? Laat hem gewoon adem halen.

Hij heeft gezegd nog iets met je willen doen, dat is toch genoeg om te weten.
  dinsdag 12 augustus 2014 @ 09:56:32 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_143331342
Op whatsapp en aan de tel was je gewdig maar tijdens je date viel je tegen.

Of hij date met een ander en heeft jou als back up.

Of hij is gewoon met andere dingen bezig en appt jou van de week wel weer. En zit hij lekker met vrienden.

In het kort, chill en wacht rustig af. Ga gewoon door met je leven. Zo simpel kan het zijn.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  Official ESF Kreviewer dinsdag 12 augustus 2014 @ 10:00:00 #42
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_143331398
quote:
0s.gif Op maandag 11 augustus 2014 22:19 schreef Lovian het volgende:
Waarom vraag je dat dan niet. Mijn god zeg, wat een communicatiewonder ben je.
pi_143332132
He's just not that into you.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_143333356
Ik ben dan wel een vrouw, maar ik wil ook mijn ervaringen delen :P

Na mijn eerste date met mijn vriend, werd onze gewhatsapp en gesms juist veel intenser. Ook bij mijn vorige dates was dat het geval..

Als hij kortaf en afstandelijk doet, denk ik inderdaad dat hij alleen uit is op seks en jou verder niet echt leuk vindt.

Laat het anders eventjes, wacht tot hij contact zoekt.
pi_143337385
overduidelijk zo snel mogelijk in bed proberen te krijgen met minimale effort.
pi_143378971
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 augustus 2014 13:27 schreef Tarbot het volgende:
overduidelijk zo snel mogelijk in bed proberen te krijgen met minimale effort.
Volgens de onderstaande gebruiker in de romantici topic moeten we je fenomeen 100% valideren :+ Alhoewel ik niet geloof dat dit bij iedereen zo is, kan ik maar beter accepteren, omdat mannen onderling elkaar beter aanvoelen en begrijpen wegens hetzelfde geslacht.

quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:32 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Klinkt lief terwijl natuurlijk iedereen weet dat de man de eerste paar keer dat hij haar zag puur bezig was om haar het bed in te werken om er vervolgens achter te komen dat ze best leuk is. :D
  woensdag 13 augustus 2014 @ 14:49:51 #47
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_143379254
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:42 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Volgens de onderstaande gebruiker in de romantici topic moeten we je fenomeen 100% valideren :+ Alhoewel ik niet geloof dat dit bij iedereen zo is, kan ik maar beter accepteren, omdat mannen onderling elkaar beter aanvoelen en begrijpen wegens hetzelfde geslacht.

[..]

Oké oké, misschien niet in alle gevallen waar maar in dit geval ligt het er wel heel erg bovenop hé? :7
pi_143379998
quote:
0s.gif Op woensdag 13 augustus 2014 14:49 schreef CruisinDen het volgende:

[..]

Oké oké, misschien niet in alle gevallen waar maar in dit geval ligt het er wel heel erg bovenop hé? :7
Alleen de seksueel getinte berichten in de avond/middernacht vind ik niet gepast, mijn alarmbellen zouden hiervoor wel afgaan. Maar verder niet. Als ik bijv. een date heb gehad, dan natuurlijk denk ik erna wel aan hem, maar ik ga hem niet gelijk bellen/smsen ofzo, ik heb ook mijn persoonlijke ruimte nodig. Als hij 1-2 weken erna pas bericht stuurt, vind ik het geeneens erg. Misschien is de volgende topic voor TS en eventueel anderen interessant:

R&P / Mannen die wachten met iemand uitvragen
pi_143387379
Of hij houdt gewoon niet zo van appen. Die mensen bestaan ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')