Dat lijkt mij sterk, Bagdad is echt sjiitisch grondgebied he.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
ISIS gaat morgen Bagdad innemen, en daarna Erbil
Ik dacht dat de vs juist ingreep om dit te voorkomen ?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
ISIS gaat morgen Bagdad innemen, en daarna Erbil
Welnee.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de vs juist ingreep om dit te voorkomen ?
Nee, dat is niet de reden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef theunderdog het volgende:
Maar Maliki wil dus dat sjiitische milities hun wapens oppakken, om te vechten tegen de Koerdische strijdgroepen?
En ISIS kan dan gewoon zijn gang gaan? begrijp ik het zo een beetje goed?
Gemengd, maar ik heb geen idee hoe de troepen er voor staan rondom Bagdad. Zal een hevige strijd worden.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk, Bagdad is echt sjiitisch grondgebied he.
Nee, er is niks aan de hand, het is allemaal gelul.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:15 schreef theunderdog het volgende:
Maar Maliki wil dus dat sjiitische milities hun wapens oppakken, om te vechten tegen de Koerdische strijdgroepen?
En ISIS kan dan gewoon zijn gang gaan? begrijp ik het zo een beetje goed?
kan jij mij vertellen wat er is gebeurt?! iets met maliki?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat lijkt mij sterk, Bagdad is echt sjiitisch grondgebied he.
Ze gebruikte hun speciale tactiek:quote:
Kortom: Maliki richt zich niet alleen op ISIS maar wil met iedereen korte metten maken??quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, er is niks aan de hand, het is allemaal gelul.
Ten eerste gaat Maliki niet over de sjiitische milities. Ten tweede heeft Fuad Massoum geen Pezhmerga beveiliging, hij wordt beveiligd dooe het Iraakse leger.
Er wordt nu geschoten in Greenzone gebied!!! spannend...twitter:Iraq_now1 twitterde op maandag 11-08-2014 om 00:17:14عاجل: اطلاق نار كثيف داخل"المنطفة الخضراء"في بغداد reageer retweet
Tegen zulke gestoorden kan je weinig inbrengen.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze gebruikte hun speciale tactiek:
@abdullahawez: Now: A suicide attack kills 10 Peshmargas in Jalawla in northern Diyala, while clashes ongoing with #ISIS militants. #Kurdistan
https://twitter.com/abdullahawez/status/498585306812002304
Wat ik deduceer, heeft alle macht naar zich getrokken.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:16 schreef scarymovie123 het volgende:
jullie negeren mijwat is er gebeurt met maliki
had die toch alquote:Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat ik deduceer, heeft alle macht naar zich getrokken.
Waarschijnlijk heeft Maliki hier niet eens iets mee te maken. We zien het morgenochtend wel.quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:18 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kortom: Maliki richt zich niet alleen op ISIS maar wil met iedereen korte metten maken??
Wat vind je van deze coup?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:17 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee, er is niks aan de hand, het is allemaal gelul.
Ten eerste gaat Maliki niet over de sjiitische milities. Ten tweede heeft Fuad Massoum geen Pezhmerga beveiliging, hij wordt beveiligd dooe het Iraakse leger.
De voormalige safe zone van VS in Baghdad?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef Haniball het volgende:
Er wordt nu geschoten in Greenzone gebied!!! spannend...twitter:Iraq_now1 twitterde op maandag 11-08-2014 om 00:17:14عاجل: اطلاق نار كثيف داخل"المنطفة الخضراء"في بغداد reageer retweet
Maar hoezo is dit het einde van Maliki? de sjiitische milities zijn erg sterk toch?quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:19 schreef Haniball het volgende:
Peunage daar gaat je leider maliki, hij is saddam alleen is hij sjietisch en dom.
quote:Op maandag 11 augustus 2014 00:20 schreef Peunage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft Maliki hier niet eens iets mee te maken. We zien het morgenochtend wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |