Drugsquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:58 schreef Paardlants het volgende:
Kut regenik wil wiet halen maar regent kk hard
Bestel pizza.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:00 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja preciesAlleen is de keuze dan , shoarma shoarma of shoarma... ben dat na 2 dagen wel zat
Naar buiten gaan schiet echt niet op nu...
Heb eigenlijk zin in snelle, maar ken nog niemand hier die het verkooptquote:
Die zijn bij hun niet lekkerquote:
Waarom?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:01 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Je vriendin via FOK! fixsen. Is nog erger als een datingsite.
Maakt toch niet uit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:01 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Je vriendin via FOK! fixsen. Is nog erger als een datingsite.
Geen idee wat een snelle is.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:01 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb eigenlijk zin in snelle, maar ken nog niemand hier die het verkoopt
pepquote:
Heb wel eens een date gehad met Chocolate-chick, geloof alleen niet meer dat ze op FOK! zit?quote:
Snuiffiequote:
dit jaquote:
Geen idee, de naam zegt me niks in ieder geval.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:02 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb wel eens een date gehad met Chocolate-chick, geloof alleen niet meer dat ze op FOK! zit?
Ah, da's wel logisch inderdaad.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:02 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Omdat je elkaar niet kent? Zo heeft natuur het niet gewild.
Met die ezel als UI?quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:02 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Heb wel eens een date gehad met Chocolate-chick, geloof alleen niet meer dat ze op FOK! zit?
Daaromquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ah, da's wel logisch inderdaad.
Jaar of 4 geleden al weer.quote:Op zondag 10 augustus 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen idee, de naam zegt me niks in ieder geval.
weet ik niet meer.. linkje naar haar ui?quote:
Ik heb niet alle UI's categorisch in een bestandje staan eigenlijkquote:Op zondag 10 augustus 2014 19:03 schreef Paardlants het volgende:
[..]
weet ik niet meer.. linkje naar haar ui?
weet nog wel dat ze de god ganze avond met haar mobiel bezig was
Als jij een meisje irl ontmoet ken je haar toch ook niet meteen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |