ja 45 cent dacht ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:20 schreef x.Vira het volgende:
Verschil moet er zijn, misschien Pepsi alleen als tweede keus aanhouden minder tegenvallend. Ik bedoel wat verwacht je dan van een fles cola voor wat is het 40 cent?
Is eigenlijk net cola light en dan doen alsof stevia wel natuurlijk isquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Terechte klacht. Ik had afgelopen vrijdagavond nog even snel 2 flessen cola nodig, heb ik de AH cola met stevia gehaald![]()
Met alcohol merk je het niet zo, maar zonder toevoeging echt godvergeten ranzig.
Nog nooi geproefd binnen kort maar is kopeb danquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:22 schreef Peepernoot het volgende:
Die hele goedkope is idd smerig, maar die wat duurdere van de ah is best te drinken hoor.
De cassis in die blikjes van 19 cent zijn lekker.
Die smaken naar frambozen
Die andrer goedkope bedoel ikquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef MrSalazar het volgende:
AH cola is trouwens 85 cent per 1,5 liter.
euroshopper of ex-euroshopper. Is sowieso niks, want bevat zoetstoffen.quote:
Ja diequote:Op zondag 10 augustus 2014 18:27 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
euroshopper of ex-euroshopper. Is sowieso niks, want bevat zoetstoffen.
In feite is het ook natuurlijk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef x.Vira het volgende:
[..]
Is eigenlijk net cola light en dan doen alsof stevia wel natuurlijk is![]()
In Duitsland is t nog goedkoper.quote:
Yep.quote:Op zondag 10 augustus 2014 18:39 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
In Duitsland is t nog goedkoper.En 1,5 ipv 2 liter.
jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 18:41 schreef hottentot het volgende:
[..]
Yep.
In Duitsland hebben ze ook een mix van Cola en Sinas sschwippschwapp de tering wat is dat spul smerig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |