abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143270476
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet accepteren als ik door een agent aangehouden word en ik heb ineens onverwacht zo'n camera in mijn bakkes. Natuurlijk ontzettend asociaal.
Er zijn altijd wat autochtone opgewonden standjes ook, in wegmisbruikers idd.
I´m back.
pi_143270485
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik zou het ook niet accepteren als ik door een agent aangehouden word en ik heb ineens onverwacht zo'n camera in mijn bakkes. Natuurlijk ontzettend asociaal.
Dan moet je binnen blijven, op straat mag dat nu eenmaal.
pi_143270489
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:08 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Je kan niet hard genoeg tegen extremisten optreden.
Wat een extremistische uitspraak.
pi_143270490
quote:
99s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De ene groep gaat een bepaalde wijk in met het doel te provoceren. Dat lukt. Zeer verrassend. Zet twee groepen idioten tegen elkaar, en de kans is vrij groot dat er mensen zich idioot gaan gedragen.

Zo ontzettend verrassend is dat niet.
Het viel mij eigenlijk behoorlijk tegen, ik had meer verwacht dan wat journalisten die klagen op twitter. Die lui van tegenwoordig zijn maar mietjes.
pi_143270503
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er zijn altijd wat autochtone opgewonden standjes ook, in wegmisbruikers idd.
Altijd wat? Altijd allemaal!
pi_143270519
Hoe moet ik dit voor me zien? Ik moet steeds denken aan dit:
1:50 :')
pi_143270521
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Nee, hoor.
I´m back.
pi_143270535
Als zij zo graag een Islamitische staat willen... allemaal prima. Sluit de stroom maar af, het drinkwater, gas, internet , geen politie, brandweer, zorg, wegen afsluiten van en naar het IS gebied. Laat ze het maar lekker alleen doen daar in die paar honderd vierkante meter, immers betekend de Nederlandse staat niets voor ze.
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:29:06 #184
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143270602
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:26 schreef Nintex het volgende:
Als zij zo graag een Islamitische staat willen... allemaal prima. Sluit de stroom maar af, het drinkwater, gas, internet , geen politie, brandweer, zorg, wegen afsluiten van en naar het IS gebied. Laat ze het maar lekker alleen doen daar in die paar honderd vierkante meter, immers betekend de Nederlandse staat niets voor ze.
Dit vind ik een goed idee. Er wonen toch geen normale mensen meer in de Schilderswijk.

Muur errond, alles afsluiten en dan wachten tot ze smeken om eruit te mogen _O-
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_143270609
Aanhouden, vastzetten en deporteren...Het liefst nog droppen uit een vliegtuig boven hun geliefde kalifaat.
pi_143270624
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:24 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Je kan het wel provoceren blijven noemen, maar dat was het niet, ze wilden de vinger op de zere plek leggen en dat is beter gelukt dan ze gehoopt hadden.

Demonstreren is een recht, OVERAL in Nederland, daar heb je je maar bij neer te leggen.

Als er morgen een booslim demonstratie bij mij voor de deur is ben ik ook niet blij, maar zal ik ze hartelijk uitlachen vanaf het balkon.
Heel veel mensen in de wijk hebben dat wellicht ook gedaan. Een hele kleine minderheid niet. Als een klein groepje hooligans van een voetbalclub een inhuldiging versiert, neem ik dat de rest van de goedwillende supporters ook niet kwalijk. Het is in dit soort situaties juist heel erg belangrijk de goeden niet te laten lijden onder de kwaden.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_143270632
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:29 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Dit vind ik een goed idee. Er wonen toch geen normale mensen meer in de Schilderswijk.

Muur errond, alles afsluiten en dan wachten tot ze smeken om eruit te mogen _O-
We doen een paar kamelen en geiten cadeau voor we het hek dicht gooien, want zo'n 'goed land' zijn we dan wel weer.
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:30:35 #188
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143270645
quote:
7s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:07 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nou ja, in Irak wordt een veelvoud aan slachtoffers gemaakt (op beestachtige wijze) en daar hebben die slachtoffers niet eens wapens zoals Hamas wel heeft... En daar kraait geen haan naar in die gemeenschappen.
De moslims die ik ken maken zich wel degelijk veel zorgen over de situatie met ISIS...

Alleen is dat ook een veel onoverzichtelijkere situatie, want je hebt daar veel meer strijdende partijen, en ze waren bijvoorbeeld ook al tegen Assad, en ze willen ook meer onafhankelijkheid in die regio, want nu is alles in handen van Amerika en Israel.... dus voor velen ligt de politiek erachter iets ingewikkelder en genaunceerder, maar wat beteft de burgerslachtoffers en rechten enzo, maken ze zich grote zorgen.

Moslims in Nederland steunen ook de Taliban enzo niet, want velen (Afghanen, Pakistanen) zijn daar nou juist voor weggevlucht... omdat ze gewoon vrijheid en gelijkheid willen, voor zichzelf, en hun koters (en omdat ze dus niet veilig waren)
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:30:56 #189
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_143270659
Het zal ze sieren als sommige Moslims zich uitspreken tegen ISIS.
pi_143270670
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:25 schreef Kanjer het volgende:

[..]

De rest van de opgewonden standjes is brallerig en rijdt een Jaaaaag :+
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:31:55 #191
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143270681
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:29 schreef Odaiba het volgende:
Aanhouden, vastzetten en deporteren...Het liefst nog droppen uit een vliegtuig boven hun geliefde kalifaat.
Oh jezus, de PVV'ers hebben weer een nieuwe woordje geleerd, en nu krijgen we in iedere post 'Kalifaat' te lezen....
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:31:58 #192
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143270683
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:30 schreef Nintex het volgende:

[..]

We doen een paar kamelen en geiten cadeau voor we het hek dicht gooien, want zo'n 'goed land' zijn we dan wel weer.
Je bent te goed :D
- Charlton Heston
pi_143270688
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:30 schreef Momo... het volgende:
Dat gebeurd echt aan de lopende band, snap niet waar dit beeld vandaan komt, dat komt echt neer op het niet willen zien.
Er zijn vage complottheorien over "is" en vanalles en nog wat, maar het wordt algemeen afgekeurd.

Een klein groepje idioten doet dat niet, de rest allemaal wel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:33:03 #194
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_143270712
quote:
Sinds wanneer luisteren Nederlanders naar moslims dan?

En wanneer ze dat doen (want dat doen ze regelmatig), dan heeft er dus niemand aandacht voor, of men zegt dat ze liegen, 'want dat mag volgens de Koran'.
  zondag 10 augustus 2014 @ 18:33:04 #195
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_143270714
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat gebeurd echt aan de lopende band, snap niet waar dit beeld vandaan komt, dat komt echt neer op het niet willen zien.
Er zijn vage complottheorien over "is" en vanalles en nog wat, maar het wordt algemeen afgekeurd.
Nou ja, veel moslims vinden hen nochtans helden (vooral onder jongeren).

Of anders krijg je van de vage verhalen over dat het eigenlijk 1 groot complot is opgezet door de CIA en Mossad.
- Charlton Heston
pi_143270740
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:10 schreef Charismatisch het volgende:
Er zijn al meerdere vreedzame anti-IS-demonstraties geweest in Den Haag. Vandaag ging het duidelijk mis omdat de demonstratie door extreemrechtse kneuzen was georganiseerd met het doel om alle moslims en allochtonen te provoceren.
Het ging vooral mis omdat ze door Schilderswijk liepen. De vorige demonstraties waren ook in Den Haag, maar zij liepen voor zover ik niet weet door Schilderswijk?

En dan kun je wel zeggen dat het dom is om door Schilderswijk te lopen, maar hoe zou dat dan komen? Omdat er veel extremistische moslims wonen? Dan vind ik het juist goed als men hen uit de tent lokt, want dan ziet de rest van Nederland dat ook. Het is voor heel veel mensen toch een behoorlijke wake-up-call.

Wat betreft dat de demonstratie door extreemrechtse mensen werd georganiseerd vraag ik mij af wat jouw bronnen zijn hiervoor? Dat er gestoorde mensen meelopen wil dat nog niets zeggen over de gehele groep dan wel de organisatoren. Er werd juist van tevoren heel duidelijk gemaakt dat de groep:
- Geen anti-islamsentimenten wil.
- Enkel protesteren tegen Sharia in Nederland, in dit geval dus ISIS-sympathisanten in de Schilderswijk.
pi_143270750
quote:
alsof dat niet gebeurd :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_143270757
quote:
10s.gif Op zondag 10 augustus 2014 18:33 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Nou ja, veel moslims vinden hen nochtans helden (vooral onder jongeren).

Of anders krijg je van de vage verhalen over dat het eigenlijk 1 groot complot is opgezet door de CIA en Mossad.
Ik hoor echt amper tot niets over helden, als ik al wat over mooi wat ze hebben gedaan horen dan gaat het om de troepen van maliki(en wordt dat ook al zodanig gezegd).
En ja, de vage complottheorieen hoor ik wel erg veel, maar geen van die gaan over "is" is ok, juist het tegenovergestelde.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_143270783
quote:
Er zijn al meerdere anti-ISIS-demonstraties geweest in Den Haag, georganiseerd dóór moslims ;) Dat heeft hen inderdaad behoorlijk gesierd. Alleen zeer jammer dat er zo weinig media-aandacht naar uitging, dan konden die idiote ISIS-aanhangers ook zien dat de meeste mensen hen niet moet :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')