Ach jij bent net zo'n 'laffe Nederlander'.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Net zoals men de joden hier liet afvoeren door de Duitsers toch? Haha, Nederlanders zijn schijterds. Grote mond op het internet, thats it. In Oekraīne schieten ze een vliegtuig neer en hier is het miep miep miep. Een fatsoenlijk land had direct ingegrepen
Ik ben geen Nederlanderquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ach jij bent net zo'n 'laffe Nederlander'.
Als ik dat zo zie krijg ik visioenen van een raket precies in de middenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:09 schreef Charismatisch het volgende:
Spontane tegendemonstratie.
[ afbeelding ]
Hoeveel Nederlandse autochtonen sloten zich aan bij de nazi's?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:24 schreef 2Happy4U het volgende:
Er waren ook hele SS divisies die vrijwel enkel uit moslims bestonden.
Wel apart dat je dan twee voorbeelden aangeeft die echt gebeuren en kunnen.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:24 schreef Yi-Long het volgende:
Dat geef ik dus aan: Als je bewust in sommige wijken tegen de lokale bevolking gaat lopen demonstreren, dan provoceer je.
Ik ga ook niet in het Ajax-vak zitten met een Feyenoord-shirt en Rotterdamse vlag.
Nee, ik heb 2 Turkse ouders en ik ben gewoon Turk. Een papiertje verandert daar niks aan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:25 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je bent meer Nederlander dan Turk.
Het is te gek voor woorden dat dat niet kan. Net zoals je in een wijk met een hoog percentage gestoorde moslims gewoon moet kunnen rondlopen met een spandoek.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat geef ik dus aan: Als je bewust in sommige wijken tegen de lokale bevolking gaat lopen demonstreren, dan provoceer je.
Ik ga ook niet in het Ajax-vak zitten met een Feyenoord-shirt en Rotterdamse vlag.
meer dan het aantal moslims iigquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse autochtonen sloten zich aan bij de nazi's?
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:25 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlandse autochtonen sloten zich aan bij de nazi's?
Hunnie, hunnie, hunnie, meer komt er niet uit qua argumentatie, bedankt voor het bewijzen daarvan.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:24 schreef Deadre het volgende:
[..]
Hoeveel waren dat er? 0,0001% van de Nazi's? Vergeet je overigens niet aan te geven wie de overige procenten waren?
wel waar je bent opgegroeidquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 Turkse ouders en ik ben gewoon Turk. Een papiertje verandert daar niks aan.
En dat deze spontaan omzwaait en jouw kant op komtquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:25 schreef .Exe het volgende:
[..]
Als ik dat zo zie krijg ik visioenen van een raket precies in de midden
Echte Turken vinden van niet.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, ik heb 2 Turkse ouders en ik ben gewoon Turk. Een papiertje verandert daar niks aan.
Nederturk.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Echte Turken vinden van niet.
Je bent dus eigenlijk helemaal niks.
Een paar overboord geslagen matrozen jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ga jij eens heel snel terug naar de basisschool. Liggen zelf moslims hier in Nederlandse oorlogsgraven die er voor gezorgd hebben dat jij nu op Fok in vrijheid dit soort onzin kan verkopen
Over een paar jaar zweer ik trouw aan de Turkse overheid. Dan maakt het niet uit wie wat denkt.quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:27 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Echte Turken vinden van niet.
Je bent dus eigenlijk helemaal niks.
Weet je ook nog wie Baghdadi was, en waarom hij met Hitler kwam babbelen?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:23 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hier de geestelijk leider (Mufti) van de Moslims in die tijd,
[..]
Al Baghdadi anno 1940, gezellig op de koffie bij Hitler om een Moslim SS op te richten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daarna door naar Jerusalem om alvast wat Joden over de kling te jagen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:27 schreef Deadre het volgende:
En dat deze spontaan omzwaait en jouw kant op komt
quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Over een paar jaar zweer ik trouw aan de Turkse overheid. Dan maakt het niet uit wie wat denkt.
Zo lang nog?quote:Op zondag 10 augustus 2014 17:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Over een paar jaar zweer ik trouw aan de Turkse overheid. Dan maakt het niet uit wie wat denkt.
Trouwens, de zionisten waren ook betrokken bij de deportatie van de jodenquote:Op zondag 10 augustus 2014 17:26 schreef Nintex het volgende:
[..]
[..]
Hunnie, hunnie, hunnie, meer komt er niet uit qua argumentatie, bedankt voor het bewijzen daarvan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |