abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145574529
Ok, nu ga ik ondanks dat ik SF al zo goed ken, jullie toch nog om advies vragen. Paar hotels die erg fijn zijn al vol...dus...ik zoek een goed hotel!! We hebben eventueel wel 100 (dollar) per nacht te besteden.

Het is met een conferentie, dus graag redelijk luxe, in de buurt van het Moscone centrum (Mission Street / 2nd) . Liefst een beetje downtown/chinatown die omgeving. :) Tips?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 15 oktober 2014 @ 17:49:59 #152
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145574667
Hmm. Een luxe hotel in SF voor max 100 dollar was enige jaren terug niet haalbaar, ben benieuwd of het nu wel gaat lukken.
pi_145574741
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Hmm. Een luxe hotel in SF voor max 100 dollar was enige jaren terug niet haalbaar, ben benieuwd of het nu wel gaat lukken.
Naja, het hoeft niet super luxe ofzo, maar geen hostel ofzo. En ik heb het over 100 dollar pp, dus een ~200 dollar per kamer volstaat. Vorige keer zat ik voor 200 of zoiets in het Intercontinental maar die aanbieding is er nu niet.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator woensdag 15 oktober 2014 @ 19:33:06 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145578606
Mayflower hotel was top! Zeer betaalbaar voor de locatie, op loopafstand van China town en geloof 150 dollar per nacht :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_145691694
Die hotelprijzen schelen ook best veel doordeweeks/weekenden. Wij hadden een overnachting gedaan en wilde de dag er na wat anders (toen het weekend werd) en toen vielen zo goed als alle "normale" hotels buiten ons budget :+
Voor de rest top vakantie tot nu toe, morgen naar de gramd canyon en ik hoop deze paar dagen ook nog een indianen reservaat te bezoeken
Faka G
  donderdag 23 oktober 2014 @ 20:39:18 #156
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_145864125
Samen met een goede vriendin zijn we van plan om in de zomervakantie van 2015 een roadtrip door West Amerika te maken. :D

Las Vegas staat ook op onze lijst maar welk(e) hotel(s) raden jullie aan? De overige steden/plekken verblijven we in hostels.
Immer gerade aus!
  donderdag 23 oktober 2014 @ 20:48:50 #157
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_145864627
Ik zou hoe dan ook een hotel op The Strip kiezen. Welke eisen heb je verder? In LV kun je vaak voor relatief weinig geld vrij luxe verblijven. Wil je centraal? Flamingo zit in t midden en is goed betaalbaar en prima. Planet Hollywood is ietsjes duurder, ook centraal. Heb goeie ervaringen met het gerenoveerde Tropicana, maar.dat is aan het uiteinde, dus wel wat verder lopen (afstanden zijn groot, en het is warm)

Eigenlijk ligt het dus aan je wensen en eisen. Het is zeker de moeite om je te verdiepen in Priceline en hotwire! Oh en meestal is het weekend veel duurder, dus het kan lonen om het zo te plannen dat je doordeweeks uitkomt in LV.
pi_145883791
Wij komen altijd weer op het MGM-grand uit. Erg fijn hotel.

Afgelopen reis ook MGM-the signature gedaan. Super hotel. Enige nadeel: als je geen gebruik wilt maken van de Valet-parking moet je 20 minuten wandelen door het MGM-grand heen naar de self park :(

kut valet :(
Voor wat foto's, kijk hier
pi_145883925
quote:
7s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:46 schreef Norrage het volgende:
Ok, nu ga ik ondanks dat ik SF al zo goed ken, jullie toch nog om advies vragen. Paar hotels die erg fijn zijn al vol...dus...ik zoek een goed hotel!! We hebben eventueel wel 100 (dollar) per nacht te besteden.

Het is met een conferentie, dus graag redelijk luxe, in de buurt van het Moscone centrum (Mission Street / 2nd) . Liefst een beetje downtown/chinatown die omgeving. :) Tips?
Vorige week zat ik in het mariott op 2nd street, zeker aan te raden!
pi_145885263
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:39 schreef MiszSpace het volgende:
Samen met een goede vriendin zijn we van plan om in de zomervakantie van 2015 een roadtrip door West Amerika te maken. :D

Las Vegas staat ook op onze lijst maar welk(e) hotel(s) raden jullie aan? De overige steden/plekken verblijven we in hostels.
Doordeweeks zijn de prijzen lager in elk geval, en als je boekt via priceline of hotwire kun je helemaal goeie deals regelen. Ik zou zelf voor een hotel op The Strip gaan. Sowieso moet een luxe hotel voor minder dan 100 dollar per nacht prima lukken.

Ik heb in Excalibur gezeten, was een beetje aan het uiteinde, maar ik vond dat zelf niet bezwaarlijk. Het is wel een eindje als je richting Bellagio bijvoorbeeld wil, die hotels zijn groooooot, maar genoeg te zien onderweg :+ .
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 22:46:02 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145908190
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:31 schreef polariteit het volgende:
Wij komen altijd weer op het MGM-grand uit. Erg fijn hotel.

Afgelopen reis ook MGM-the signature gedaan. Super hotel. Enige nadeel: als je geen gebruik wilt maken van de Valet-parking moet je 20 minuten wandelen door het MGM-grand heen naar de self park :(

kut valet :(
The Signature ben ik ook wel benieuwd naar! Wij zaten in MGM Grand zelf en dat was prima maar na Aria viel het toch wat tegen, wat is Aria een fantastisch hotel _O_

En tip voor MiszSpace: ga het spel MyVegas spelen op Facebook, kun je voor gratis overnachtingen sparen! Ik heb zo 2 nachten Aria en 1 nacht MGM Grand gratis bij elkaar kunnen spelen ^O^
pi_145921830
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 22:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

The Signature ben ik ook wel benieuwd naar! Wij zaten in MGM Grand zelf en dat was prima maar na Aria viel het toch wat tegen, wat is Aria een fantastisch hotel _O_

En tip voor MiszSpace: ga het spel MyVegas spelen op Facebook, kun je voor gratis overnachtingen sparen! Ik heb zo 2 nachten Aria en 1 nacht MGM Grand gratis bij elkaar kunnen spelen ^O^
Goede tip, kende ik nog niet |:(

En Aria staat nog steeds op mijn lijstje, maar moet het eerst goedkoper worden *O*
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 14:17:17 #163
427685 MiszSpace
Are you kidding me?!
pi_145922723
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 20:48 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik zou hoe dan ook een hotel op The Strip kiezen. Welke eisen heb je verder? In LV kun je vaak voor relatief weinig geld vrij luxe verblijven. Wil je centraal? Flamingo zit in t midden en is goed betaalbaar en prima. Planet Hollywood is ietsjes duurder, ook centraal. Heb goeie ervaringen met het gerenoveerde Tropicana, maar.dat is aan het uiteinde, dus wel wat verder lopen (afstanden zijn groot, en het is warm)

Eigenlijk ligt het dus aan je wensen en eisen. Het is zeker de moeite om je te verdiepen in Priceline en hotwire! Oh en meestal is het weekend veel duurder, dus het kan lonen om het zo te plannen dat je doordeweeks uitkomt in LV.
We willen het liefst zo centraal mogelijk verblijven zolang het betaalbaar is. Maar bedankt voor de tip, ik zal eens verder gaan verdiepen in de Flamingo

quote:
Ik ben helemaal niet van de spellen op Facebook maar misschien moet ik daar maar eens verandering in brengen! :D
Immer gerade aus!
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 16:14:50 #164
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_145925940
Vanochtend terug gekomen van 2 weken California/Las Vegas. Was echt geweldig O+ ben wel aan het vechten tegen de moeheid, heb al een dutje gedaan :') en nu flink aan de redbull om wakker te blijven. _O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
  Moderator zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:00:43 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145927311
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 16:14 schreef Diconnected het volgende:
Vanochtend terug gekomen van 2 weken California/Las Vegas. Was echt geweldig O+ ben wel aan het vechten tegen de moeheid, heb al een dutje gedaan :') en nu flink aan de redbull om wakker te blijven. _O-
Niet toegeven aan je slaap! Wij hebben dat wel gedaan met als gevolg dat we een week lang 's nachts super wakker waren. Sowieso moet je een dag tellen per uur tijdsverschil die je had. California = 9 uur = 9 dagen last van je jetlag.

Wat heb je allemaal gedaan?

Wij zijn vandaag precies een maand terug, ik wil weer daarheen :'(
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:22:46 #166
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_145928026
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:00 schreef MaJo het volgende:

[..]

Niet toegeven aan je slaap! Wij hebben dat wel gedaan met als gevolg dat we een week lang 's nachts super wakker waren. Sowieso moet je een dag tellen per uur tijdsverschil die je had. California = 9 uur = 9 dagen last van je jetlag.

Wat heb je allemaal gedaan?

Wij zijn vandaag precies een maand terug, ik wil weer daarheen :'(
Nee weet ik, proberen we ook niet :P maar ik weet uit ervaring dat ik 2-3 dagen last van een jetlag heb, dus we gaan het meemaken haha.

Euhm we zijn 4 dagen naar LV geweest, daarna in Ventura/Santa Barbara geweest, vervolgens 5 dagen LA/Universal enzo :)
Was ook familiebezoek, dus die heb ik ook weer gezien na 3 jaar :)
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_145935042
quote:
1s.gif Op woensdag 15 oktober 2014 17:49 schreef Spees_Eend het volgende:
Nee.Ik heb elke boekingssite ondersteboven gekeerd, max. haalbare was 180usd voor een 3,5/4 sterren. Wel goede locatie. Maar verwacht geen luxe voor dat geld. (tenminste ligt aan je referentiekader natuurlijk).
  Moderator zondag 26 oktober 2014 @ 13:07:12 #168
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_145954920
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 17:22 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Nee weet ik, proberen we ook niet :P maar ik weet uit ervaring dat ik 2-3 dagen last van een jetlag heb, dus we gaan het meemaken haha.

Euhm we zijn 4 dagen naar LV geweest, daarna in Ventura/Santa Barbara geweest, vervolgens 5 dagen LA/Universal enzo :)
Was ook familiebezoek, dus die heb ik ook weer gezien na 3 jaar :)
Oh ja je hebt familie daar wonen (of ben ik nu in de war met iemand anders? :@) Klinkt als een fijne en relaxte vakantie met niet teveel heen en weer gereis ^O^
pi_147456891
Zo! Weer terug in San Francisco O+

Zit uiteindelijk in het Pickwick Hotel. Prima hotel, bijna zo downtown als maar kan (als je Union Square als downtown ziet).

Zit hier de komende 13 dagen. Nog tips? :P (het meeste ken ik al hoor, maar zijn er nog speciale kerst-aanraders? :D)
pi_147457000
quote:
7s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:30 schreef Norrage het volgende:
Zo! Weer terug in San Francisco O+

Zit uiteindelijk in het Pickwick Hotel. Prima hotel, bijna zo downtown als maar kan (als je Union Square als downtown ziet).

Zit hier de komende 13 dagen. Nog tips? :P (het meeste ken ik al hoor, maar zijn er nog speciale kerst-aanraders? :D)
Ik vind SF een mooie stad, maar 13 dagen vind ik ook wel weer wat overdreven :P

Wat ik grappig vond was die hele grote kerstboom op Union Square met daar omheen palmbomen.. gek contrast.
pi_147458042
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:34 schreef Trebo het volgende:

[..]

Wat ik grappig vond was die hele grote kerstboom op Union Square met daar omheen palmbomen.. gek contrast.
Ik ben hier dan ook voor werk ;)
pi_147550102
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 16:34 schreef Trebo het volgende:

[..]

Grappig is dat inderdaad, heb ik paar jaar terug in LA gezien met kerst :D

Moet zeggen dat het klimaat toen wel een stuk relaxter was dan dat in NLD toen (23 graden + zon versus sneeuw)
pi_148600382
Ben er vorig jaar zomer geweest, maar damn, we missen het echt extreem. Zijn ook in New York en omgeving geweest, maar we missen toch vooral California. Prachtige natuur, lekkere temperatuur, leuke steden, etc. Kan niet wachten weer een keer te gaan! Jammer dat het meteen zo duur is :P
pi_148822242
Samen met mijn vriendin van plan om in september het klassieke rondje te gaan maken. Heb al heel wat uitgezocht, maar ik ben benieuwd wat de kenners/ervaringsdeskundigen ervan vinden. Het plan is in grote lijnen als volgt:

Dag 1: aankomst SF
Dag 2: SF
Dag 3: SF
Dag 4: SF-Monterey
Dag 5: Monterey-Pismo Beach
Dag 6: Pismo Beach-LA
Dag 7: LA
Dag 8: LA
Dag 9: LA-Kingman
Dag 10: Kingman-Grand Canyon (overnachten in bijvoorbeeld Flagstaff)
Dag 11: Grand Canyon-Page
Dag 12: Page-Bryce
Dag 13: Bryce-Zion
Dag 14: Zion
Dag 15: Zion-Las Vegas
Dag 16: Las Vegas
Dag 17: Las Vegas-Bishop (via Death Valley)
Dag 18: Death Valley-Yosemite
Dag 19: Yosemite
Dag 20: Yosemite-SF

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden qua haalbaarheid. Het aantal dagen staat nog niet vast en kan eventueel uitgebreid worden als blijkt dat we must-see's over het hoofd zien of op bepaalde plekken te kort zijn.

We zijn overigens pas van plan om de auto op te pikken op de dag dat we uit SF vertrekken.
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
  Moderator maandag 19 januari 2015 @ 22:34:45 #175
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_148859616
Ziet eruit als een goed rondje! Ik mis alleen wel Moab, zelf vond ik Canyonlands 1 van de mooiste parken. Daarnaast vraag ik me af waarom je naar Page gaat als je er maar 1 nacht bent, ga je niet naar Antelope Canyon? En waar is Monument Valley? Het is een mooi opzetje maar er missen nog wel wat dingetjes vind ik :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')