SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe gezellig mee...?
Must see!! 'Foil' door Weird Al. Parodie op 'Royals'.
HET BNW FEEST NUMMER!!!!!!!!!!! alu hoedje er bij en gaan
En hier weer verderWerewolf
Dit. Gebruik het zelf ook nooit.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Doedelzak77 het volgende:
Zooi is het,weer eens onnodig geld uitgeven aan een onzin product wat zelfs de aanmaak van vitamine D tegen gaat,door die laag die je op je huid smeert.De zon kan niet slecht zijn voor de mens,mn pa ligt zo veel in de zon,dat wil je niet weten lijkt wel een turk af en toe....dus geloof zelf niet dat je van de zon huidkanker krijgt,eerder van die chemische zooi die je erop smeert......
Met mate in de zon kan geen kwaad, is idd goed voor de vitamine d, maar teveel kan ook huidkanker veroorzaken, dus bescherming is echt wel nodig.quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Doedelzak77 het volgende:
Zooi is het,weer eens onnodig geld uitgeven aan een onzin product wat zelfs de aanmaak van vitamine D tegen gaat,door die laag die je op je huid smeert.De zon kan niet slecht zijn voor de mens,mn pa ligt zo veel in de zon,dat wil je niet weten lijkt wel een turk af en toe....dus geloof zelf niet dat je van de zon huidkanker krijgt,eerder van die chemische zooi die je erop smeert......
quote:Op zondag 10 augustus 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
net sigaartje gerookt
johanderksenstijl
nee hoor valt wel mee, maar nog niet naar het strand geweest of zoquote:Op zondag 10 augustus 2014 13:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je nog geen gelegenheid gehad om te zonnen Tarado?
All work and no play?
Misschien krijgen we nog een Indian summer en kun je alsnog lekker naar het strand.quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee hoor valt wel mee, maar nog niet naar het strand geweest of zo
Ik ben blij met m'n blowtje op dit moment. Is echt niet om aan te gluren zegquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Feyenoord moet toch nog even zijn best doen zie ik
misschien doe ik het dan wel, zomers vind ik het wat te druk, maar in februari ga ik sowieso (niet in NL)quote:Op zondag 10 augustus 2014 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien krijgen we nog een Indian summer en kun je alsnog lekker naar het strand.
heb je wel nodig jaquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben blij met m'n blowtje op dit moment. Is echt niet om aan te gluren zeg
nu wel tochquote:Op zondag 10 augustus 2014 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha sowiesomaar ben er nog niet gerust op.
quote:
quote:Op maandag 11 augustus 2014 09:06 schreef Lavenderr het volgende:
Morning![]()
Nieuwe week, nieuwe maandag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |