abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 oktober 2014 @ 08:54:46 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_145179751
Een paard is mishandeld in een weiland in het Limburgse Panningen. De merrie heeft snijwonden aan haar achterlijf, meldt de politie. Een dierenarts heeft de wonden gehecht. Het dier is waarschijnlijk in de afgelopen nacht mishandeld. Voor zover bekend is er niemand opgepakt.

Opsporing Verzocht besteedde in juni aandacht aan een reeks van ongeveer 60 zware paardenmishandelingen. Ongeveer 40 keer waren merries van achteren met een scherp voorwerp bewerkt. Eén drachtige merrie overleed.

Het gaat om gevallen uit het hele land, 'van Noord-Holland tot Limburg, maar ook in Oost-Brabant, Zuid-Gelderland en Utrecht', aldus de politie. Het is niet bekend of de mishandeling in Panningen verband houdt met de andere gevallen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-bij-Panningen.dhtml

:{
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:49:06 #52
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_145183660
quote:
0s.gif Op maandag 15 september 2014 14:16 schreef noa-noa83 het volgende:
Ben niet voor eigen rechtertje spelen maar door dierenmishandeling komt een slechte kant in mij boven 😠
Inderdaad. Als ik paarden had en ik zou zo'n smeerlap betrappen, zou ik middeleeuws gaan op die klootzak.

Dan kan zo'n vent helemaal geestelijk verkankerd zijn door welke oorzaak dan ook, zonde van het geld om hier tbs aan te verspillen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 12:56:14 #53
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_145183836
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2014 08:54 schreef tong80 het volgende:
Een paard is mishandeld in een weiland in het Limburgse Panningen. De merrie heeft snijwonden aan haar achterlijf, meldt de politie. Een dierenarts heeft de wonden gehecht. Het dier is waarschijnlijk in de afgelopen nacht mishandeld. Voor zover bekend is er niemand opgepakt.

Opsporing Verzocht besteedde in juni aandacht aan een reeks van ongeveer 60 zware paardenmishandelingen. Ongeveer 40 keer waren merries van achteren met een scherp voorwerp bewerkt. Eén drachtige merrie overleed.

Het gaat om gevallen uit het hele land, 'van Noord-Holland tot Limburg, maar ook in Oost-Brabant, Zuid-Gelderland en Utrecht', aldus de politie. Het is niet bekend of de mishandeling in Panningen verband houdt met de andere gevallen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-bij-Panningen.dhtml

:{
Je krijgt toch bijna de neiging om hem dezelfde straf toe te kennen.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')