En zoals Verbeek vrijdag zei, hem een kans geven. Ik heb een rotsvast vertrouwen in Verbeek.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:44 schreef Evertjan het volgende:
je moet als Nederlandse clubs ook niet gaan zoeken naar spelers in Italie of Engeland. Probeer eerst maar eens te zoeken in Oostenrijk of Belgie
Het is ook overal hetzelfdequote:
zit achter de decoder dus is moeilijk te meten volgens mijquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat zijn de kijkcijfers van dit programma?
Ik schat dat wij een van de 5.000 zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zit achter de decoder dus is moeilijk te meten volgens mij
Terecht. Kazim knalt er namelijk 20+ in.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Van Geel bevestigt wat veel mensen bij de komst van Kazim al dachten: hij is nooit echt meer serieus op zoek geweest naar een spits. Word een beetje moe van het ophemelen van die kut Te Vrede maar die valt vanzelf door de mand
blauw oog.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat heeft die nou onder zijn oog...
pofferd op je gezichtquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:58 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
blauw oog.
hansie heeft hem gebeukt
Definieer onbekende.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:58 schreef Evertjan het volgende:
wel leuk dat ze iedere keer een onbekende voetballer aan tafel zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |