Niet van bbw nee omg bah ranzigquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bubble butts zijn gewoon vrouwelijke vormen met slightly overdreven massa soms. Heerlijk.
Als je daar niet van houd, hou je ook niet van vrouwelijke vormen. Dus ben je hommo?
Iggy is niet black.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:40 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Niet van bbw nee omg bah ranzig
no hommo, jij?
Nou, dat laatste is toch ook gewoon onzin wat je zegt. Vormen kunnen ook gewoon al in je lichaamsstructuur te zitten, daar hoeven niet hele bakken vlees aan te pas te komen. Wat, noem je me hetero ofzo tf0.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bubble butts zijn gewoon vrouwelijke vormen met slightly overdreven massa soms. Heerlijk.
Als je daar niet van houd, hou je ook niet van vrouwelijke vormen. Dus ben je hommo?
Hoe weet je dat?quote:
hij is gwoon gekquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, dat laatste is toch ook gewoon onzin wat je zegt. Vormen kunnen ook gewoon al in je lichaamsstructuur te zitten, daar hoeven niet hele bakken vlees aan te pas te komen. Wat, noem je me hetero ofzo tf0.
Beetje gek en pittig.quote:
Genoeg pics gezien zonder make up.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Met zon teringlaag make-up kan je alles verbergen :s
Johquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou, dat laatste is toch ook gewoon onzin wat je zegt. Vormen kunnen ook gewoon al in je lichaamsstructuur te zitten, daar hoeven niet hele bakken vlees aan te pas te komen. Wat, noem je me hetero ofzo tf0.
Geef dan eens een pic zonder make-up om mij te overtuigen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beetje gek en pittig.
[..]
Genoeg pics gezien zonder make up.
[..]
JohZijn geen bakken vlees hoor, bigboned.
Doe zelf joh luie.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Geef dan eens een pic zonder make-up om mij te overtuigen.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe zelf joh luie.
Google op iggy en je krijgt meerdere te zien.
Wat is daar zwart aan?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:46 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Here u go:
[ afbeelding ]
Ja niks oenkel had het toch over die hoer van zonetquote:
Welke hoer?quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ja niks oenkel had het toch over die hoer van zonet
Okaii dat is best wel geilquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh vind je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Werd tijd dat zij normaal ging doen.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh vind je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
yes u wouldquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Werd tijd dat zij normaal ging doen.
Desalniettemin nog steeds een ranzig vet en neplichaam, would not bang.
Doe niet zo typisch jaloersquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Werd tijd dat zij normaal ging doen.
Desalniettemin nog steeds een ranzig vet en neplichaam, would not bang. Nou, ik ga sporten, lataaa.
Haar gezicht is maar een klein gedeelte van het geheel. Ik ben een vrouw, daardoor veeleisend, en ik ei minstens 80% pracht.quote:
Mooie lach, geil gezicht, dikke tieten, slanke buik, volgens mij is dat al 100% geilheid.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Haar gezicht is maar een klein gedeelte van het geheel. Ik ben een vrouw, daardoor veeleisend, en ik ei minstens 80% pracht.
Ga joh, waarom is het altijd jaloezie als een vrouw een andere vrouw niet mooi vind?quote:
Ok sorry hoor miss independentquote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga joh, waarom is het altijd jaloezie als een vrouw een andere vrouw niet mooi vind?
Sowieso hou ik al niet van zwart, en als dat dan ook nog eens helemaal opgepompt is, kan er nog zo'n mooie kop op zitten, ik hoef het niet.
Tevens ben ik niet hetero dus heb ik hetzelfde recht om te oordelen op een andere vrouw als dat mannen hebben.
quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, daardoor veeleisend, en ik ei minstens 80% pracht.
Rest van Fokvrouwen kunnen mij weinig schelen eigenlijk, ik zal zelf ook vast wel raar zijn, maar ik vind ze raar hier.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ok sorry hoor miss independent
We hebben op FOK! indd alleen maar bi vrouwen.
[..]![]()
Je bent wel een beetje raar ja, maar voor FOK! maatstaven valt het wel mee. Nou ga ga. Lekker sporten.quote:Op woensdag 13 augustus 2014 10:57 schreef Myrr het volgende:
[..]
Rest van Fokvrouwen kunnen mij weinig schelen eigenlijk, ik zal zelf ook vast wel raar zijn, maar ik vind ze raar hier.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |