Ik had gehoopt dat je dit dus NIET zou postenquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:20 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat je dit dus NIET zou posten. Je verneukt mijn reputatie vriend!
Je bent een potentieel puike reaguurderquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:21 schreef Moass het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel tof dat ik hier zo snel vrieden maak![]()
Geef me nou maar gewoon die award dan kan ik gaan slapen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:24 schreef beverton het volgende:
[..]
Je bent een potentieel puike reaguurder
Dit is voor een goed doel. Dit puike initiatief kwam ik toevallig tegen en dat vind ik een leuk initiatiefquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:48 schreef Moass het volgende:
dit doe je expres. van je vrienden moet je het hebben![]()
je vorige onderschrift was trouwens beter
Zolang er maar regelmaat in zit zeker?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:51 schreef beverton het volgende:
[..]
Dit is voor een goed doel. Dit puike initiatief kwam ik toevallig tegen en dat vind ik een leuk initiatief
Tetten kijken om tetten te beschermenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:53 schreef Moass het volgende:
[..]
Zolang er maar regelmaat in zit zeker?
Sorry, ik doelde op je ondertitel, my bad.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:53 schreef beverton het volgende:
[..]
Tetten kijken om tetten te beschermen
Ik ben subscribedquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:55 schreef Moass het volgende:
[..]
Sorry, ik doelde op je ondertitel, my bad.
Verder ben ik het wat je signature betreft natuurlijk helemaal met je eens
Jij kan deze onzin gewoon sluiten he.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Meer kuttopics dan haar op je schedel ??
Ik dacht dat je met trots iets met filosofie deed daarstraks..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:56 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ben subscribed. Mijn ondertitel is dat ik de ekte ekte ZolderkamerAutist ben
Of gewoon niet, hoink.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij kan deze onzin gewoon sluiten he.
In dat geval zou ik steeds meer haar moeten krijgen met deze kwaliteitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zeggen wel eens dat men steeds kaler wordt per kuttopic op FOK!
Kijk uit, hij is licht ontvlambaarquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zeggen wel eens dat men steeds kaler wordt per kuttopic op FOK!
Bart Boos?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:57 schreef Bart het volgende:
Je druk maken om kaal worden. Dan heb je echt een kansloos en inspiratieloos leven, als je tijd hebt om je over dat soort nietszeggende zaken druk te maken.
Nee, Bart Kaal.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |