SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door Yuri_Boyka op 09-08-2014 20:53:48 ]If not now, then when.
Damn, nice man. Eet genoeg cevape voor mij wil je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:02 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Nistaa brate over paar dagen rii Bosnië
Ja zeker komtgoed, ik moet toegeven dat die cevapi van jullie beter zijn dan de Servischequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, nice man. Eet genoeg cevape voor mij wil je.Ga je nog richting zee?
Die van ons, en voornamelijk uit Sarajevo, zijn zeker het beste vriend.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:06 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Ja zeker komtgoed, ik moet toegeven dat die cevapi van jullie beter zijn dan de Servische
Neeman ditjaar niet. Ga je niet rii Balkan?
Moet je zeker doen jarane !quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Die van ons, en voornamelijk uit Sarajevo, zijn zeker het beste vriend.
Nah man. Ik moet wel weer eens gaan.
Haha hvala brate. Enjoy, enjoy!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:08 schreef balkanboy het volgende:
[..]
Moet je zeker doen jarane !
Pozdrav vanuit Belgrado
Heb je deuce zijn staaf al gezien?quote:
IS HARAM HEquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je deuce zijn staaf al gezien?
Neuh ik heb nog nooit een staaf gezien mattie. Niet gek doen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Heb je deuce zijn staaf al gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |