arme joeziquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar ik ben hier niet altijd en ik wil je eigenlijk niet delen, dus soms
Ik heb een filmpje gemaakt. Ik sla alle snaren aan zonder versterker, met versterker en met overdrive (zonder mijn linkerhand te gebruiken). Klinkt het zoals het moet klinken?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef hugecooll het volgende:
Oh, laatste zin nu pas gelezen. Nu is het al te laat
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gemaakt. Ik sla alle snaren aan zonder versterker, met versterker en met overdrive (zonder mijn linkerhand te gebruiken). Klinkt het zoals het moet klinken?
http://vid1365.photobucke(...)0230_zps04bd2714.mp4
PS: Gluurverbod voor overige users!!!!
Ik neem aan dat dat in de zomer 'in' isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is dat in of uit? Heb geen verstand van mode.
uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is dat in of uit? Heb geen verstand van mode.
Is die gitaar wel goed gestemd? Of is het geluid van mijn laptop zo erg?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gemaakt. Ik sla alle snaren aan zonder versterker, met versterker en met overdrive (zonder mijn linkerhand te gebruiken). Klinkt het zoals het moet klinken?
Daarom zet ik dat filmpje erop. Niet om jullie te verpletteren met mijn gitaarkunst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is die gitaar wel goed gestemd? Of is het geluid van mijn laptop zo erg?
ik ben te jong voor jou.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, nou, eerst een date voordat ik hem uitdoe.
hahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daarom zet ik dat filmpje erop. Niet om jullie te verpletteren met mijn gitaarkunst.
Waar is verdachte no1 eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben te jong voor jou.
en ik verdenk jou nog steeds.
choco is mijn mattie
^quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar is verdachte no1 eigenlijk?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben te jong voor jou.
en ik verdenk jou nog steeds.
choco is mijn mattie
Peel peel peel!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
Wat is er aan de hand waarvan verdenkt isax iemand? heb ik wat gemist ofzo.
Watskebeurt??????
bruine sterren aan het bestuderenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar is verdachte no1 eigenlijk?
weet jij best wel viezerik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
Wat is er aan de hand waarvan verdenkt isax iemand? heb ik wat gemist ofzo.
Watskebeurt??????
quote:
quote:
jij neukt iemand in deze scquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]Ik weet het echt even niet en hoop dat als ik nu op enter klik het kwartje in mijn hoofd valt en ik het weer ga snappen.
Ik kan je het antwoord niet geven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]Ik weet het echt even niet en hoop dat als ik nu op enter klik het kwartje in mijn hoofd valt en ik het weer ga snappen.
Er pleurde ineens honderd euro naar beneden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:26 schreef isax het volgende:
[..]
jij neukt iemand in deze sc![]()
doen jullie het wel veilig enzo? je weet het maar nooit.
werk jij bij mij om de hoek?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er pleurde ineens honderd euro naar beneden.
Ik snap het inmiddels weer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan je het antwoord niet geven.
Geen idee, en het boeit me ook niet. Dus geen Sherlockneiging hier
quote:
ben jij dat lekkere wijf met die sigaar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, had je me nog niet zien zwaaien dan.
Ja, dat was ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:31 schreef isax het volgende:
[..]
ben jij dat lekkere wijf met die sigaar?
Ik gok van niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. 20 jaar geleden heeft iemand er snaren opgezet en hem afgesteld dus hij zal inmiddels wel niet goed meer afgesteld zijn. Er zitten ook hier en daar een heel klein licht roestplekje op de snaren.quote:
Ik gok zelfs dat hij 19 jaar en 364 dagen geleden al even bij gestemd had moeten worden. Of is dat bij elektrisch anders? Geen idee. Ik heb die van mij nu al een paar keer moeten stemmen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. 20 jaar geleden heeft iemand er snaren opgezet en hem afgesteld dus hij zal inmiddels wel niet goed meer afgesteld zijn. Er zitten ook hier en daar een heel klein licht roestplekje op de snaren.
Ik heb er geen verstand van. Bij een concert werd hij in het publiek gegooid dus hij staat er meer voor de sier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gok zelfs dat hij 19 jaar en 364 dagen geleden al even bij gestemd had moeten worden. Of is dat bij elektrisch anders? Geen idee. Ik heb die van mij nu al een paar keer moeten stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan om kwart over 12 naar bed zeker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nachtbraker, de kunst is juist om voor 12'en al op level te zijn.
Vanaf dat punt is de kunst om erbij te blijven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan om kwart over 12 naar bed zeker.
Proost dan maar. Wat drink je? Wodka ofzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vanaf dat punt is de kunst om erbij te blijven.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de bal raakte.Het zijn mannen dus ik denk dat jij het beter weet.
Heeft ie best mazzel dat die auto niet iets sneller ging (ivm die boom)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de bal raakte.Het zijn mannen dus ik denk dat jij het beter weet.
Dat absoluut ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heeft ie best mazzel dat die auto niet iets sneller ging (ivm die boom)
Dank u. Ik ga nu beginnen aan de whiskey. Vodka is ook lekker, maar daar word ik een beetje inactief van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proost dan maar. Wat drink je? Wodka ofzo?
Als je een paar biertjes of wat wiet genomen hebt, lach je er net zo hard om, en heb je het alleen nog maar over piemols.quote:
Ik zou m'n baan nog niet opzeggen! Maare waarom stem je dat ding niet even. Heb je geen smartphone dat je even een gitaartuner download en die in 1e instantie gewoon even voor je versterker leggen, op clean zetten zonder overdrive en even EADGBE stemmen. Of je rijdt even langs Liesje en je plugt 'm even in haar tuner, .... zij heeft er één. Dat ding staat sowieso niet goed namelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb geen verdovende middelen nodig om het leuk te vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een paar biertjes of wat wiet genomen hebt, lach je er net zo hard om, en heb je het alleen nog maar over piemols.
Zeg....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou m'n baan nog niet opzeggen! Maare waarom stem je dat ding niet even. Heb je geen smartphone dat je even een gitaartuner download en die in 1e instantie gewoon even voor je versterker leggen, op clean zetten zonder overdrive en even EADGBE stemmen. Of je rijdt even langs Liesje en je plugt 'm even in haar tuner, .... zij heeft er één. Dat ding staat sowieso niet goed namelijk.
Nee, nee, nee, ik doe het niet, ik haal niet de schunnige woorden naar voren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou m'n baan nog niet opzeggen! Maare waarom stem je dat ding niet even. Heb je geen smartphone dat je even een gitaartuner download en die in 1e instantie gewoon even voor je versterker leggen, op clean zetten zonder overdrive en even EADGBE stemmen. Of je rijdt even langs Liesje en je plugt 'm even in haar tuner, .... zij heeft er één. Dat ding staat sowieso niet goed namelijk.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. 20 jaar geleden heeft iemand er snaren opgezet en hem afgesteld dus hij zal inmiddels wel niet goed meer afgesteld zijn. Er zitten ook hier en daar een heel klein licht roestplekje op de snaren.
Jij ziet hier schunnige woorden in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik doe het niet, ik haal niet de schunnige woorden naar voren.
Ik snap het niet helemaal, maar heb besloten om kostelijk mee te lachen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]je wil niet weten hoe grappig dit is!
Ik heb wel een IPad. Ik moet hem dus wel met de versterker aan stemmen. En alle equalizerknoppen dan op nul zetten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
je plugt 'm even in haar tuner.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij ziet hier schunnige woorden in.![]()
Dus als ik zeg stekker in het stopcontact, deksel op het potje, vinger in de pot, dan is dat allemaal sex voor jou?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je plugt 'm even in haar tuner.
Vond ik een grappige uitspraak waardoor mijn hersens gelijk doordenken ja.
Dat is het probleem met de meeste vrouwen, ze denken te lang door voordat ze een beslissing kunnen maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je plugt 'm even in haar tuner.
Vond ik een grappige uitspraak waardoor mijn hersens gelijk doordenken ja.
Oeh!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus als ik zeg stekker in het stopcontact, deksel op het potje, vinger in de pot, dan is dat allemaal sex voor jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weer niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus als ik zeg stekker in het stopcontact, deksel op het potje, vinger in de pot, dan is dat allemaal sex voor jou?
Vrouwen denken, oeh wat een probleem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is het probleem met de meeste vrouwen, ze denken te lang door voordat ze een beslissing kunnen maken.
Eigenlijk moet je een electrische gitaar gewoon via de kabel op een tuner inpluggen,maar dat gaat even niet. Maar een gitaartuner downloaden via je ipad en m daarna voor je verstrerker leggen en dan clean EADGBE stemmen moet wel aardig lukken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb wel een IPad. Ik moet hem dus wel met de versterker aan stemmen. En alle equalizerknoppen dan op nul zetten?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeh!Ik hou het maar op nymfo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Oh ikke weer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ging over Choco. Context, Liesje.
Oke, ik ga het straks eens proberen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je een electrische gitaar gewoon via de kabel op een tuner inpluggen,maar dat gaat even niet. Maar een gitaartuner downloaden via je ipad en m daarna voor je verstrerker leggen en dan clean EADGBE stemmen moet wel aardig lukken.
Dat met die auto was ook zo slim natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg dom als je denkt dat dat goed gaat.
Mutsen ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat met die auto was ook zo slim natuurlijk.
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/hill-billy-red-ball.gif]afbeelding[/url] ]
Winter is coming..quote:
Eerst de herfstquote:
Soortgelijke explosie gehad pas geledenquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:38 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Soortgelijke explosie gehad pas geleden
handen + arm verbrand
(+ wenkbrauwen en wimpers verschroeid)
Dank u, dank uquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 20:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]U bent gekwalificeerd voor deze SC.
Owning.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:06 schreef Pavement het volgende:
http://www.theguardian.co(...)-san-francisco-penis
En gitaren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:05 schreef Pavement het volgende:
Nog iets spannends gebeurt in deze sc of ging het over receptjes en dildo's ?
Ingeblikte hitte?quote:
Wil jij gitaren niet in één adem noemen met receptjes en dildo's, dat stoort mequote:
legendarische band (vind ik)quote:
Dus jij hebt geen goed recept voor een verse dildo gitaar ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil jij gitaren niet in één adem noemen met receptjes en dildo's, dat stoort mebij voorbaat dank.
ff skippen naar 1.19quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die track is wel flexi. Wat heb je nog meer?
Er gaat iets heel erg trillen als ik 'm aanzet, maar dat kan aan mijn geluid liggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff skippen naar 1.19
ben er zo zuur van hun nooit in het echt te hebben mogen aanschouwen
Check die armen dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:21 schreef Jian het volgende:
Kijk dan hoe die dikke Lot er weer uitziet, wat een bouwvakker, sorry voor de off-topic
waarschijnlijk om op te etenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:22 schreef chufi het volgende:
We hebben verzend envelloppen, maar Lot knipt ze door midden .. Waarom ?
quote:
Ben je lusu?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:26 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
![]()
haha die was niet echt de bedoeling was een quote van een paar posts geleden
nee laptop functioneert niet helemaal zoals mij handen dat willenquote:
Age of Ultron?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee laptop functioneert niet helemaal zoals mij handen dat willen
dikke klodde mayo eroverquote:
Everybody's talking but they just don't know ..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef Jian het volgende:
eigenlijk vind ik dit gewoon een goeie band
kende dit niet, dank daarvoor zit t nu te luisteren en ik krijg wel kippenvel van hun cover van youngquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:33 schreef Jian het volgende:
eigenlijk vind ik dit gewoon een goeie band
Ja, een hele sterke coverquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
kende dit niet, dank daarvoor zit t nu te luisteren en ik krijg wel kippenvel van hun cover van young
Ik kende het ook nog niet. Ik moet wat wennen aan zijn stem, maar het heeft een bepaalde schoonheidquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
kende dit niet, dank daarvoor zit t nu te luisteren en ik krijg wel kippenvel van hun cover van young
Yup eerste 10 seconden kon ik de stem niet plaatsen maar daarna paste het snel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kende het ook nog niet. Ik moet wat wennen aan zijn stem, maar het heeft een bepaalde schoonheid
Zijn stem heeft een beetje iets weg van Young ook hè?quote:
Ik moest even googlen. Ja wel eens gehoord. En inderdaad zelfde ervaring.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:53 schreef Pavement het volgende:
[..]
Yup eerste 10 seconden kon ik de stem niet plaatsen maar daarna paste het snel.
Weet niet of je de Pixies ken maar had hetzelfde met deze band eerst dacht ik wtf een kut stem maar na 10 sec paste het gewoon en klonk t goed
Mmmmm, comedy, .... maar eens voorzichtig proberen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:05 schreef Soury het volgende:
Lilyhammer (TV Series 2012– ) - IMDb'
Tip !!! nog maar 3 afl. gezien, erg toffe serie. Ik ben nu al blij met rot weer morgen
Ik heb het niet zo met Noorsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:05 schreef Soury het volgende:
Lilyhammer (TV Series 2012– ) - IMDb'
Tip !!! nog maar 3 afl. gezien, erg toffe serie. Ik ben nu al blij met rot weer morgen
Comedy zou ik het niet willen noemen. Maar probeer het.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmmmm, comedy, .... maar eens voorzichtig proberen.
Lekkere wijvenquote:
Nee en om eerlijk te zijn valt dat tegenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe jij tegenwoordig ook aan lekkere wijven ?
Leuk ik ben enthousiast. Spel ik dat goedquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:19 schreef hugecooll het volgende:
Nooit van gehoord :0
Misschien eens proberen dan
Neeeeeeeeeee, sommige nummers mogen gewoon niet gecoverd worden, zonder de beroemde openingsriff van Slash bestaat dit nummer nietquote:
Vast welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk ik ben enthousiast. Spel ik dat goed
rock n roll bitchquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 21:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Wil jij gitaren niet in één adem noemen met receptjes en dildo's, dat stoort mebij voorbaat dank.
Alles kan tegenwoordig ... Maar je tienertijd is voorbij ... toch ? Of voel je je nog steeds een soort van Rocking Billy ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 22:43 schreef isax het volgende:
[..]
mijn tiener tijd was anders behoorlijk rock n roll
ik kan er van genieten maar ik hou dan ook van country.quote:
Jijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:06 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Binnenkort ga ik op tournee.
Je bent nog niet stoned wil je zeggen ..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:07 schreef Soury het volgende:
Ik lees wel even terug. Het valt nog mee op dit tijdstip
Jian is dikquote:
Ploinkquote:
Vet ?quote:
Ik hou van country.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:06 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan er van genieten maar ik hou dan ook van country.
als je daar een schurft hekel aan hebt moet je er niet aan beginnen.
voor mannen? onder de 1.70 denk ik toch wel.quote:
Dan is je aanname incorrect.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:13 schreef isax het volgende:
[..]
voor mannen? onder de 1.70 denk ik toch wel.
misschien wel 1.75.
voor mij dan. als je 1.50 bent is 1.70 weer heel lang.
Klein is relatief.quote:
porno forum.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
Alles onder de 30cm was beneden het gemiddelde op FOK! toch?
Sowieso, dan tel je simpelweg niet mee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
Alles onder de 30cm was beneden het gemiddelde op FOK! toch?
Ik kom er eigenlijk bijna niet, kreeg m'n KPD toegang cadeau bij m'n crewrechten en tja. Er staan wat foto's van naakte FOK!kers en FOK!sters, ergens voelt het raar om mensen die je kent naakt te zien.quote:
Dat is toch modern om te zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, als ik je mijn huidige vetpercentage geef ga je huilen spekreetje ...
Met gezicht en al? Zijn ze dan niet bang dat die foto's ergens anders op internet terechtkomen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk bijna niet, kreeg m'n KPD toegang cadeau bij m'n crewrechten en tja. Er staan wat foto's van naakte FOK!kers en FOK!sters, ergens voelt het raar om mensen die je kent naakt te zien.
Er zijn toch ook van die topic's buiten KPD waarin halfnaakte FOKkers staan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk bijna niet, kreeg m'n KPD toegang cadeau bij m'n crewrechten en tja. Er staan wat foto's van naakte FOK!kers en FOK!sters, ergens voelt het raar om mensen die je kent naakt te zien.
Nee joh, gewoon doen, morgen is iedereen alles vergeten.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met gezicht en al? Zijn ze dan niet bang dat die foto's ergens anders op internet terechtkomen?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou nu kappen, die naam alleen al. Walgelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:28 schreef Jian het volgende:
Ben aan Lillyhammer begonnen, vind het nog niks, ma ja 3 kwart aflevering, dus het kan nog komen.
Verschilt per persoon, een hoop zonder gezicht. Lekken uit afgesloten fora is een grote nono.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Met gezicht en al? Zijn ze dan niet bang dat die foto's ergens anders op internet terechtkomen?
Alsof hij iets zegt dat je nog niet wist.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:29 schreef isax het volgende:
[..]spoilers zwab, spoilers.
ik wil mezelf laten verrassen.
zo'n oeh ah moment
Dan krijg je zo'n brandend kruis in je beeldscherm.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verschilt per persoon, een hoop zonder gezicht. Lekken uit afgesloten fora is een grote nono.
Yes, geen idee of dat nog steeds zo is, er zijn wat dingen verandert en ik hou me er eigenlijk niet zo mee bezig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Er zijn toch ook van die topic's buiten KPD waarin halfnaakte FOKkers staan?
Herinner me dat iemand een link daarvan had gedropt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, geen idee of dat nog steeds zo is, er zijn wat dingen verandert en ik hou me er eigenlijk niet zo mee bezig.
Beetje gay is het welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zou nu kappen, die naam alleen al. Walgelijk.
Dan stopt er een zwart geblindeerd busje voor je deur met de FOK! knokploeg, en als ze hun novelty size hamers hebben opgeblazen ga je een oncomfortabele tijd tegemoet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:30 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n brandend kruis in je beeldscherm.
Prepare ur anus.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan stopt er een zwart geblindeerd busje voor je deur met de FOK! knokploeg, en als ze hun novelty size hamers hebben opgeblazen ga je een oncomfortabele tijd tegemoet.
Geen idee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:33 schreef Jian het volgende:
Ik zit me af te vragen waarom ik naakte Fokkers zou willen zien?
Alleen Tupac weet het.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:33 schreef Jian het volgende:
Ik zit me af te vragen waarom ik naakte Fokkers zou willen zien?
Mijn ex weet er alles vanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dan stopt er een zwart geblindeerd busje voor je deur met de FOK! knokploeg, en als ze hun novelty size hamers hebben opgeblazen ga je een oncomfortabele tijd tegemoet.
Denk hetquote:
Nee zo raar is dat niet. Dat is een aandacht gedoe en datingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:38 schreef Jian het volgende:
Een heel Internet vol met naakte pornosterren in allerlei maten en standjes en ik ga naar een naakte Fokker zitten staren ...een beetje raar is dat wel, toch?!
is kinky als je die persoon kentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:38 schreef Jian het volgende:
Een heel Internet vol met naakte pornosterren in allerlei maten en standjes en ik ga naar een naakte Fokker zitten staren ...een beetje raar is dat wel, toch?!
Zo'n girl next door-vibe.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:38 schreef Jian het volgende:
Tis een beetje zielig ...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zo raar is dat niet. Dat is een aandacht gedoe en dating
Ja stond jij ook niet voor de deur met je gitaarquote:
Ik heb liever sex met mensen die ik niet ken ..... da's pas kinkyquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:40 schreef isax het volgende:
[..]
is kinky als je die persoon kent![]()
waarom denk je dat mensen naakt fotos sturen?
KPD is vemakelijkquote:
op een parkeer plaats?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb liever sex met mensen die ik niet ken ..... da's pas kinky
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb liever sex met mensen die ik niet ken ..... da's pas kinky
Fucked-up, moet ik de Sherlock Holmes in mij gaan aanspreken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga het niet vertellen, dan wordt die muis spastisch
Nergens voor nodig ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ga het niet vertellen, dan wordt die muis spastisch
Best, of in je berghok, op je keukentafel, jij hangend over je raamkozijn zwaaiend naar de buren, i don't carequote:
keer op vakantie was ik een peuk aan het roken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Best, of in je berghok, op je keukentafel, jij hangend over je raamkozijn zwaaiend naar de buren, i don't care
En wat deed je?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:45 schreef isax het volgende:
[..]
keer op vakantie was ik een peuk aan het roken.
toen zag ik wel zoiets.![]()
ik wist niet wat ik moest doen
Je hebt niet je hand in je broekje gedaan, je ogen gesloten en gefantaseerd dat jij daar uit het raam hing terwijl je achterlangs genomen werd tot je schokkend en steunend klaar kwam? Saai!quote:
ik wist toen niet dat er zo'n goddelijke man met 40 cm en 2% vet als jij was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt niet je hand in je broekje gedaan, je ogen gesloten en gefantaseerd dat jij daar uit het raam hing terwijl je achterlangs genomen werd tot je schokkend en steunend klaar kwam? Saai!
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:50 schreef isax het volgende:
[..]
ik wist toen niet dat er zo'n goddelijke man met 40 cm en 2% vet als jij was.
leek mij onmogelijk
stuur een pic dan.quote:
Wat kan je niet geloven ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:53 schreef isax het volgende:
[..]
stuur een pic dan.
kan het gewoon niet geloven
Hoe wanhopig ben jij? Je stalkt iemand al voor zijn telefoonnummer en nu vraag je ook al om pics van een anderquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:53 schreef isax het volgende:
[..]
stuur een pic dan.
kan het gewoon niet geloven
dat verwachten ze toch van mij?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe wanhopig ben jij? Je stalkt iemand al voor zijn telefoonnummer en nu vraag je ook al om pics van een ander
Het is dat jij 't zegt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 23:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe wanhopig ben jij? Je stalkt iemand al voor zijn telefoonnummer en nu vraag je ook al om pics van een ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |