arme joeziquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:12 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja maar ik ben hier niet altijd en ik wil je eigenlijk niet delen, dus soms
Ik heb een filmpje gemaakt. Ik sla alle snaren aan zonder versterker, met versterker en met overdrive (zonder mijn linkerhand te gebruiken). Klinkt het zoals het moet klinken?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef hugecooll het volgende:
Oh, laatste zin nu pas gelezen. Nu is het al te laat
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gemaakt. Ik sla alle snaren aan zonder versterker, met versterker en met overdrive (zonder mijn linkerhand te gebruiken). Klinkt het zoals het moet klinken?
http://vid1365.photobucke(...)0230_zps04bd2714.mp4
PS: Gluurverbod voor overige users!!!!
Ik neem aan dat dat in de zomer 'in' isquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is dat in of uit? Heb geen verstand van mode.
uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is dat in of uit? Heb geen verstand van mode.
Is die gitaar wel goed gestemd? Of is het geluid van mijn laptop zo erg?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb een filmpje gemaakt. Ik sla alle snaren aan zonder versterker, met versterker en met overdrive (zonder mijn linkerhand te gebruiken). Klinkt het zoals het moet klinken?
Daarom zet ik dat filmpje erop. Niet om jullie te verpletteren met mijn gitaarkunst.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is die gitaar wel goed gestemd? Of is het geluid van mijn laptop zo erg?
ik ben te jong voor jou.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:19 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Nou, nou, eerst een date voordat ik hem uitdoe.
hahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Daarom zet ik dat filmpje erop. Niet om jullie te verpletteren met mijn gitaarkunst.
Waar is verdachte no1 eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben te jong voor jou.
en ik verdenk jou nog steeds.
choco is mijn mattie
^quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar is verdachte no1 eigenlijk?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben te jong voor jou.
en ik verdenk jou nog steeds.
choco is mijn mattie
Peel peel peel!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
Wat is er aan de hand waarvan verdenkt isax iemand? heb ik wat gemist ofzo.
Watskebeurt??????
bruine sterren aan het bestuderenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Waar is verdachte no1 eigenlijk?
weet jij best wel viezerik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
Wat is er aan de hand waarvan verdenkt isax iemand? heb ik wat gemist ofzo.
Watskebeurt??????
quote:
quote:
jij neukt iemand in deze scquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]Ik weet het echt even niet en hoop dat als ik nu op enter klik het kwartje in mijn hoofd valt en ik het weer ga snappen.
Ik kan je het antwoord niet geven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]Ik weet het echt even niet en hoop dat als ik nu op enter klik het kwartje in mijn hoofd valt en ik het weer ga snappen.
Er pleurde ineens honderd euro naar beneden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:26 schreef isax het volgende:
[..]
jij neukt iemand in deze sc![]()
doen jullie het wel veilig enzo? je weet het maar nooit.
werk jij bij mij om de hoek?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er pleurde ineens honderd euro naar beneden.
Ik snap het inmiddels weer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik kan je het antwoord niet geven.
Geen idee, en het boeit me ook niet. Dus geen Sherlockneiging hier
quote:
ben jij dat lekkere wijf met die sigaar?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, had je me nog niet zien zwaaien dan.
Ja, dat was ik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:31 schreef isax het volgende:
[..]
ben jij dat lekkere wijf met die sigaar?
Ik gok van niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. 20 jaar geleden heeft iemand er snaren opgezet en hem afgesteld dus hij zal inmiddels wel niet goed meer afgesteld zijn. Er zitten ook hier en daar een heel klein licht roestplekje op de snaren.quote:
Ik gok zelfs dat hij 19 jaar en 364 dagen geleden al even bij gestemd had moeten worden. Of is dat bij elektrisch anders? Geen idee. Ik heb die van mij nu al een paar keer moeten stemmen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. 20 jaar geleden heeft iemand er snaren opgezet en hem afgesteld dus hij zal inmiddels wel niet goed meer afgesteld zijn. Er zitten ook hier en daar een heel klein licht roestplekje op de snaren.
Ik heb er geen verstand van. Bij een concert werd hij in het publiek gegooid dus hij staat er meer voor de sier.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gok zelfs dat hij 19 jaar en 364 dagen geleden al even bij gestemd had moeten worden. Of is dat bij elektrisch anders? Geen idee. Ik heb die van mij nu al een paar keer moeten stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan om kwart over 12 naar bed zeker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nachtbraker, de kunst is juist om voor 12'en al op level te zijn.
Vanaf dat punt is de kunst om erbij te blijven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan om kwart over 12 naar bed zeker.
Proost dan maar. Wat drink je? Wodka ofzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vanaf dat punt is de kunst om erbij te blijven.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de bal raakte.Het zijn mannen dus ik denk dat jij het beter weet.
Heeft ie best mazzel dat die auto niet iets sneller ging (ivm die boom)quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik denk dat ie de bal raakte.Het zijn mannen dus ik denk dat jij het beter weet.
Dat absoluut ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:05 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Heeft ie best mazzel dat die auto niet iets sneller ging (ivm die boom)
Dank u. Ik ga nu beginnen aan de whiskey. Vodka is ook lekker, maar daar word ik een beetje inactief van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Proost dan maar. Wat drink je? Wodka ofzo?
Als je een paar biertjes of wat wiet genomen hebt, lach je er net zo hard om, en heb je het alleen nog maar over piemols.quote:
Ik zou m'n baan nog niet opzeggen! Maare waarom stem je dat ding niet even. Heb je geen smartphone dat je even een gitaartuner download en die in 1e instantie gewoon even voor je versterker leggen, op clean zetten zonder overdrive en even EADGBE stemmen. Of je rijdt even langs Liesje en je plugt 'm even in haar tuner, .... zij heeft er één. Dat ding staat sowieso niet goed namelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb geen verdovende middelen nodig om het leuk te vinden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je een paar biertjes of wat wiet genomen hebt, lach je er net zo hard om, en heb je het alleen nog maar over piemols.
Zeg....quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou m'n baan nog niet opzeggen! Maare waarom stem je dat ding niet even. Heb je geen smartphone dat je even een gitaartuner download en die in 1e instantie gewoon even voor je versterker leggen, op clean zetten zonder overdrive en even EADGBE stemmen. Of je rijdt even langs Liesje en je plugt 'm even in haar tuner, .... zij heeft er één. Dat ding staat sowieso niet goed namelijk.
Nee, nee, nee, ik doe het niet, ik haal niet de schunnige woorden naar voren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zou m'n baan nog niet opzeggen! Maare waarom stem je dat ding niet even. Heb je geen smartphone dat je even een gitaartuner download en die in 1e instantie gewoon even voor je versterker leggen, op clean zetten zonder overdrive en even EADGBE stemmen. Of je rijdt even langs Liesje en je plugt 'm even in haar tuner, .... zij heeft er één. Dat ding staat sowieso niet goed namelijk.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet. 20 jaar geleden heeft iemand er snaren opgezet en hem afgesteld dus hij zal inmiddels wel niet goed meer afgesteld zijn. Er zitten ook hier en daar een heel klein licht roestplekje op de snaren.
Jij ziet hier schunnige woorden in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, ik doe het niet, ik haal niet de schunnige woorden naar voren.
Ik snap het niet helemaal, maar heb besloten om kostelijk mee te lachen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:22 schreef Jian het volgende:
[..]je wil niet weten hoe grappig dit is!
Ik heb wel een IPad. Ik moet hem dus wel met de versterker aan stemmen. En alle equalizerknoppen dan op nul zetten?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:19 schreef Jian het volgende:
[..]
je plugt 'm even in haar tuner.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:23 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Jij ziet hier schunnige woorden in.![]()
Dus als ik zeg stekker in het stopcontact, deksel op het potje, vinger in de pot, dan is dat allemaal sex voor jou?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je plugt 'm even in haar tuner.
Vond ik een grappige uitspraak waardoor mijn hersens gelijk doordenken ja.
Dat is het probleem met de meeste vrouwen, ze denken te lang door voordat ze een beslissing kunnen maken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
je plugt 'm even in haar tuner.
Vond ik een grappige uitspraak waardoor mijn hersens gelijk doordenken ja.
Oeh!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus als ik zeg stekker in het stopcontact, deksel op het potje, vinger in de pot, dan is dat allemaal sex voor jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat weer niet.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus als ik zeg stekker in het stopcontact, deksel op het potje, vinger in de pot, dan is dat allemaal sex voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |