quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan je zelfs je rekening controleren terwijl je in de rij in de kassa staat
Geen kilos goud hebben liggen onder de stapel diamanten....quote:
Ah en dat zeg jij die dus niet naar de kroeg gaat.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:19 schreef pijltjegooien het volgende:
Voor in de kantine van de sportvereniging heb ik standaard 10-20 euro in mn portemonnee. Verder is contant geld voor paupers die hun salaris cash uitbetaald krijgen.
Ik ga regelmatig naar een kroeg. Kwestie van aan het einde afrekenen. Ik ga idd niet naar een kansloze kroeg met louter scholieren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah en dat zeg jij die dus niet naar de kroeg gaat.
En hoe geven de cashgeld haters fooi in bijv een restaurant? Bij pinnen?
Dat komt omdat de maatschappij ons dwingt om contant geld te moeten gebruiken. Dat los je op door een 100% pinbetalingsplicht in te stellenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:41 schreef eend112 het volgende:
Ik voel me ongemakkelijk als ik geen contant geld op zak heb
Liever niet eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Dat komt omdat de maatschappij ons dwingt om contant geld te moeten gebruiken. Dat los je op door een 100% pinbetalingsplicht in te stellen
Nee, maar heb liever niet dat men precies kan zien waar en waaraan ik mijn geld uitgeef.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Waarom niet broeder?
Ohja, je schuldeisers
Wie is men in dit geval?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, maar heb liever niet dat men precies kan zien waar en waaraan ik mijn geld uitgeef.
Iedereen die dat in kan zien. Niet dat ik er per se vanuit ga dat dat negatieve gevolgen zal hebben hoor, maar vind het gewoon niet zo'n fijn idee.quote:
Ik denk dat je zorgt maakt om niets. Wat wij als simpele burgers met ons geld doen interesseert denk ik niemand. En wat betreft de eventuele negatieve gevolgen, zolang je niks geks doet kan er niks gebeuren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Iedereen die dat in kan zien. Niet dat ik er per se vanuit ga dat dat negatieve gevolgen zal hebben hoor, maar vind het gewoon niet zo'n fijn idee.
Jij hebt het over een rol met geld in een sok ergens op je zolderkamer. Daar ben ik het absoluut mee eens. En contant geld in huis hebben is ook zeker geen overbodige luxe. Als er bijv. landelijke pinstoring is oid.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:53 schreef Bananapeel het volgende:
Ik heb het idee dat niemand het echt begrijpt hier. Zodra jij je geld stort bij de bank is je geld eigenlijk gewoon weg. Als iedereen nu ineens zijn funds op komt halen kunnen de banken dat nooit uitbetalen. Je moet altijd zorgen dat je ergens cash geld hebt. Doe je dat niet en ben je dus compleet afhankelijk van een bedrijf dat er puur en alleen is om keiharde winst op jou te maken moet je er niet van staan te kijken dat je bij problemen zonder vreten zit.
Daar heb je ook wel gelijk in inderdaad. Al zou ik het wel een beetje overdreven vinden als het verplicht wordt om overal te pinnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik denk dat je zorgt maakt om niets. Wat wij als simpele burgers met ons geld doen interesseert denk ik niemand. En wat betreft de eventuele negatieve gevolgen, zolang je niks geks doet kan er niks gebeuren.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in inderdaad. Al zou ik het wel een beetje overdreven vinden als het verplicht wordt om overal te pinnen.
Jezus wat ben ik toch een allochtoonquote:Ik denk dat je zorgt maakt om niets
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
[..]
Jezus wat ben ik toch een allochtoon
Niet verplicht idd, maar de mogelijkheid hebben tot.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |