Had kwark laten staan. Stuk of tien eropquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht wel zo verstandig. Eerst maar eens een blok aftasten hoe alles precies werkt
[..]
Gecondoleerd. Hopelijk slaan de fruitvliegjes hun slag niet nu je moe bent.
[..]
Je krijgt al genoeg in Nederland.
Dacht dat je dat wel kreeg voor boekenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je krijgt al genoeg in Nederland.
De prullenbakken ookquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had kwark laten staan. Stuk of tien erop
Jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De prullenbakken ookSmerige beesten.
Zou het een regionale plaag zijn door het warme weer?
Heb nu geen zak erin. Deobus erin leeggespoten dus daar zijn ze wel wegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De prullenbakken ookSmerige beesten.
Zou het een regionale plaag zijn door het warme weer?
Welke kleur sokken had je aan?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:02 schreef Amoeba het volgende:
Echt net. Reed een beetje door Veldhoven, in een keer zie ik vanuit m'n ooghoek een rood licht staan. Even maximaal in de ankers.
Instructeur viel bijna van z'n motor af van het lachen
Grijs. Ik denk dat de kleur van m'n contactlenzen uiteindelijk bepalend was.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Welke kleur sokken had je aan?
ik ben meubels aan het zoeken op ikeaquote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:30 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben meubels aan het zoeken op ikea
ik heb bericht gestuurd of ik maandag kan komen kijken maar hij heeft nog niet gereageerd.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Zou wel nice zijn als je zo snel kon verhuizen
Nee tuurlijk nietquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb bericht gestuurd of ik maandag kan komen kijken maar hij heeft nog niet gereageerd.
Is het raar om iemand mee te nemen? mijn moeder of een vriendin ofzo?
Nee, en vergeet ook niet strapped te gaan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb bericht gestuurd of ik maandag kan komen kijken maar hij heeft nog niet gereageerd.
ook niet je moeder?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk nietheel normaal hoor
Als het hospiteren Is niet doen. Anders kan het.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:38 schreef supersof het volgende:
Op zaterdag 9 augustus 2014 18:36 schreef Fok-it het volgende:
toffe liniaal heb jijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het hospiteren Is niet doen. Anders kan het.
Srs reactie in je topic gezet fokkie
Nee dat zou ik ook niet doen, maar dit is gewoon kamer bezichtigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het hospiteren Is niet doen. Anders kan het.
Srs reactie in je topic gezet fokkie
Sowieso omdat je ook gewoon wilt overleggen met iemand enzo.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee dat zou ik ook niet doen, maar dit is gewoon kamer bezichtigen
ja dat is zoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso omdat je ook gewoon wilt overleggen met iemand enzo.
Heb je wel geluk hoor.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is zo
eerst maar eens afwachten of bezichtiging door gaat
denk het wel eigenlijk want hij was wel enthousiast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |