Het is twijfelachtig of het een grap was overigens maar desondanks wil ik je bedanken voor dit oprechte en goed bedoelde complimentquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
xD goeie grap heer lr
U meneer bent een heer en geleerde *tipt fedora*
Zoetsappig is voor mij geen probleem hoor. Als is het inderdaad wel erg lief.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me nog te zoetsappig voor jou, maar nummer zit wel goed in elkaar.
succesquote:
nee want ik was toen nog meer verlegen als nu en durfde niks te zeggenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar had jij toch ook wel wat over te zeggen dan
Ooh dat is wel irritant altijd, maar heb je er nog iets aan gedaan of ben je toen gestopt toen dat plan ter sprake kwam?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik was toen nog meer verlegen als nu en durfde niks te zeggen
dan nu*quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:05 schreef supersof het volgende:
[..]
nee want ik was toen nog meer verlegen als nu en durfde niks te zeggen
nee uiteindelijk werd het een tijdschrift over de straat ofzo. was wel leuk geworden volgens mij. heb daar niks aan gedaan want stopte toen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dat is wel irritant altijd, maar heb je er nog iets aan gedaan of ben je toen gestopt toen dat plan ter sprake kwam?
shitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
dan nu*
Je moet je 7,8 wel met verve verdedigen in Utrecht.
Ooh jammer welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef supersof het volgende:
[..]
nee uiteindelijk werd het een tijdschrift over de straat ofzo. was wel leuk geworden volgens mij. heb daar niks aan gedaan want stopte toen.
Haal dat nohomo maar wegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ik later opgroei wil ik als LR zijn
Nohomo
ja wij moesten en vormgeving en inhoud helemaal goed doen. Ging echt om het geheel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jammer wel
Mijn tijdschriften maken voor opleiding was wel chill, gewoon vol met onzinMaar daar was inhoud minder belangrijk en ging het vooral om vormgeving
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef 2Happy4U het volgende:
Als ik later opgroei wil ik als LR zijn
Nohomo
quote:
Dat is best een leuke opdracht welquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
[..]
ja wij moesten en vormgeving en inhoud helemaal goed doen. Ging echt om het geheel.
Heeft hij een uit de hand gelopen baard van 3 weken oud of kijk je niet door mijn foto's? xDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:10 schreef supersof het volgende:
een jongen van tinder zet nu allemaal vakantie foto's op facebook, my god
Nee, goed dat je me herinnerd die foto te verwijderen voordat ik hem weer per ongeluk een keer tegen kom en heel erg schrikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft hij een uit de hand gelopen baard van 3 weken oud of kijk je niet door mijn foto's? xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |