Tja valt weinig te ontspannen na zo'n hele minuut...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:38 schreef Piger het volgende:
[..]
Vrouwen bij mij in bed hebben achteraf geen sigaret nodig om te ontspannen.
Noem je moeder maar een pauperchick.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:27 schreef beverton het volgende:
[..]
Ga huilen, pauperchick. Misschien drink wel een glaasje bier bij het ontbijt?
Nee, ik noem alleen jou een pauperchick, pauperchickquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
Noem je moeder maar een pauperchick.
Bohhh homie, ga weg met die attitude van je.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:04 schreef SPIRO het volgende:
Befferton heeft ook weer iets hoor,hij is 1 dag gestopt met roken en maakt er gelijk weer een topic over.
Man,als je een halfjaar gestopt bent,kom dan eens terug!!!
Nou chapeauquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:17 schreef beverton het volgende:
BREAKING UPDATE: ondertussen al 18 uur en 17 minuten gestopt. Ik begin nu te flipponnnnn!einz
Zo zo,nog ff en je gaat je tweede dag in.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:17 schreef beverton het volgende:
BREAKING UPDATE: ondertussen al 18 uur en 17 minuten gestopt. Ik begin nu te flipponnnnn!einz
Rook dikke jonkoquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:17 schreef beverton het volgende:
Thanks ouwe, deze steun betekent veel voor mijquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:25 schreef appelepent het volgende:
Goed van je, probeer vol te houden!
Goed bezigquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:17 schreef beverton het volgende:
Van jouw moeder, bedankt voor het herinneren hier aanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:35 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Goed bezig
Nog zo'n 6 uur en je hebt je eerste blowjob verdient van je moeder.
Wij hebben dezelfde biologische moeder dus is ook jouw moederquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:36 schreef beverton het volgende:
[..]
Van jouw moeder, bedankt voor het herinneren hier aan. Stiekem ben je wel een toppertje hoor
Ik wist niet dat ik gerelateerd was aan zo'n gedrocht als jou. In dat geval: Tower Bridge.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:37 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde biologische moeder dus is ook jouw moeder
Wees geen hater broederquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:38 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik gerelateerd was aan zo'n gedrocht als jou. In dat geval: Tower Bridge.
High five, low five, boks en kusjesquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:40 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ben geen hater bro, ik respecteer jou![]()
![]()
![]()
quote:
Thanks homies, nu weet ik weer wie mijn echte matties zijnquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 18:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
High five, low five, boks en kusjes
Homie 4 life.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 19:01 schreef beverton het volgende:
[..]
[..]
Thanks homies, nu weet ik weer wie mijn echte matties zijn![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |