Niets mis met een goed Zuid-Afrikaans wijntje en rosébier op zijn tijd kan lekker verfrissend zijnquote:
Ik mis het vooral in combinatie met een biertje of een glas whiskeyquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
10 maanden nu. 2 en nog iets pakje naar niets. Ik mis het wel. Vooral als ik het ruik.
Wat lul je, je bent nog geen dag gestopt idioot.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:26 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik mis het vooral in combinatie met een biertje of een glas whiskey
Dat klopt. Toen ik stopte heb ik ook 2 maanden niets gedronken, gewoon omdat het zo'n heerlijke combinatie is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:26 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik mis het vooral in combinatie met een biertje of een glas whiskey
Ga huilen, pauperchick. Misschien drink wel een glaasje bier bij het ontbijt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:26 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wat lul je, je bent nog geen dag gestopt idioot.
Dat is helemaal waar, echter heb ik dat ook direct afgezworen. Ik vind na een paar biertjes een rokie rokie opsteken heel prettig en zorgeloosquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen ik stopte heb ik ook 2 maanden niets gedronken, gewoon omdat het zo'n heerlijke combinatie is.
Biertje, sigaretje. Heerlijk.
Een sigaartje steek ik soms nog weleens op, bij een whisky of cognac waar het echt bij hoort.
Sinds een paar weken ben ik begonnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:20 schreef beverton het volgende:
Yo, ik ben sinds gisteren dus officieel gestopt met roken. Dit besloot ik in een vlaag van verstandsverbijstering te doen na teveel wijn en rosébier gedronken te hebben![]()
![]()
.
Ik ben nu dus al 16 uur gestopt met roken en het doet mij denken aan het programma 'I shouldn't be alive'. Ik ga FLIPPEN HOMIE![]()
![]()
Klacht: gestopt met roken, ik ga flippen G![]()
![]()
Anti-klacht: doordat ik nu terminaal-gezond word, blijf ik langer leven en kan ik jullie langer blijven voorzien met super topics![]()
PS: ik doe dit voor mijn fans, dus fuck jullie homies![]()
![]()
Ik hou het wel vol hoor. Voor elke dag dat ik niet rook krijg ik namelijk een blowjob van je moeder én mag ik een extra topic openen op FOK!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:29 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Roken is voor mietjes (ja ik rook zelf ook).
Mensen die stoppen met roken maar het niet volhouden zijn nog grotere mietjes.
TS moet volhouden als hij niet een grotere mietje wilt zijn.
Kijk dat is zeker motiverendquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik hou het wel vol hoor. Voor elke dag dat ik niet rook krijg ik namelijk een blowjob van je moeder én mag ik een extra topic openen op FOK!. Zeer motiverend dus
do do not there is no tryquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:31 schreef Gewas het volgende:
Ik ben gestopt om proberen te stoppen met roken. Ik heb het de afgelopen 10 jaar al meerdere keren geprobeerd maar het lukte niet.
Lekker man. Kaasplankje erbij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat klopt. Toen ik stopte heb ik ook 2 maanden niets gedronken, gewoon omdat het zo'n heerlijke combinatie is.
Biertje, sigaretje. Heerlijk.
Een sigaartje steek ik soms nog weleens op, bij een whisky of cognac waar het echt bij hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |