Dan kan ik je ook niet helpen hè.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:06 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Zeg ik niet, te persoonlijk
Erg jammer jaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dan kan ik je ook niet helpen hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Er is maar een oplossing. Maak er een einde aan.Kun jij mij daarbij helpen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zeg, ik hoop dat ik nu nog kan slapen vannacht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:06 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon je lilliputterzoontje in de cel gooienquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:08 schreef TywinLannister het volgende:
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2014 16:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Er is maar een oplossing. Maak er een einde aan.
SPOILER
aan deze dag dan he
Kun jij mij daarbij helpen?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:09 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Nou zeg, ik hoop dat ik nu nog kan slapen vannacht.Kijk de laatste aflevering van seizoen 4 van got en je zult het begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:10 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Kijk de laatste aflevering van seizoen 4 van got en je zult het begrijpen.
Ik moet seizoen 3 en 4 nog in het geheel zien. Van de winter maar doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:10 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Kijk de laatste aflevering van seizoen 4 van got en je zult het begrijpen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:11 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik moet seizoen 3 en 4 nog in het geheel zien. Van de winter maar doen
Jij hebt zojuist mijn kutdag nog kutter gemaakt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:12 schreef Karig_Hutje het volgende:
[..]
Ik wil het niet meer weten nu. Stik er maar in.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:13 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Jij hebt zojuist mijn kutdag nog kutter gemaakt.
ROT VAN DAN HET FORUM AFquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:06 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Kleren uit. 3 keer cummen. Fles cola en een bak met chips mee naar bed nemen. Gossip Girl marathon houden en niet meer op Fok komen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:08 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Kun jij mij daarbij helpen?
Thanks manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Kleren uit. 3 keer cummen. Fles cola en een bak met chips mee naar bed nemen. Gossip Girl marathon houden en niet meer op Fok komen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:37 schreef Syntos het volgende:
Wees blij dat je niet bent neergeschoten ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 dag maar? Ik zeg kut 2 maanden met die stomme warmte en enge zilvervisjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:03 schreef TywinLannister het volgende:
Alles gaat mis, wat een ongelooflijke kutdag zeg.
Die van mij niet. Ik word er intussen schijtziek van.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 16:06 schreef TywinLannister het volgende:
[..]
Nee mijn leven is perfect.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |