voor de 3 minutenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Je wilt toch gewoon een goede plek, of niet dan?
Het is een veerboot en ik sta er met mijn fiets op. Dus neequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:23 schreef zovty het volgende:
Jij wil toch ook bij het raampje zitten?
Ook daar moet je soms een goeie beuk aan iemand verkopen...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:25 schreef Rezania het volgende:
Terechte klacht. Gelukkig gaan mensen bij de trein wel nog aan de kant (soort van).
Gewoon met de stroming meegaan helpt ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ook daar moet je soms een goeie beuk aan iemand verkopen...
Bedoel met uitstappen, dat ze met 4 man de deur blokkeren voor je om uit te kunnen stapen, dan moeten ze niet raar staan te kijken als ik me er doorheen beuk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon met de stroming meegaan helpt ook.
ditquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:26 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ook daar moet je soms een goeie beuk aan iemand verkopen...
De hele dag met de trein reizen is een feest zeker?quote:
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Hier doen asociale moslims dat ook bij de tram.
HAD JE WAT??!?!quote:
PVV-tokkie.quote:
Hey, maar stel je voor dat je geen plekje hebt om te zittenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:32 schreef CherryOnTop het volgende:
je bent sneller in de trein/boot/tram/bus etc. als je eerst mensen even uit laat stappen.
Ja, geen trein/tramverbinding naar Noord toe en op de pont kan ik tenminste mijn fiets meenemen en het is nog gratis ook. Op zonnige dagen is het een lekker stukje varen naar de overkant. Alleen aan de overkant zie je de hordes toeristen en tokkies al in de weg staanquote:
Dat heb je wel want als iedereen dat gewoon doet sta je op exact dezelfde plek in de rij, alleen een meter verderop.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:35 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Hey, maar stel je voor dat je geen plekje hebt om te zitten
Vertel dat maar aan de mensen die met zijn 10'en de uitgang blokkerenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:36 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat heb je wel want als iedereen dat gewoon doet sta je op exact dezelfde plek in de rij, alleen een meter verderop.
Waarom kun jij er toch zo slecht tegen dat niet alle mensen moslimknuffelaars zijn? Ik overweeg trouwens om voor de PvDD te stemmen tijdens de volgende verkiezingen, dus het slaat nergens op dat je mij een PVV-tokkie noemt. Sterker nog, jij bent een van de grootste tokkies op dit forum, want je hebt geen baan, geen diploma's, je volgt geen opleiding en je zit alleen maar de hele dag wiet te roken achter je computer.quote:
Binnenkort gaat er een metro naar Amsterdam Noord.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:35 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, geen trein/tramverbinding naar Noord toe en op de pont kan ik tenminste mijn fiets meenemen en het is nog gratis ook. Op zonnige dagen is het een lekker stukje varen naar de overkant. Alleen aan de overkant zie je de hordes toeristen en tokkies al in de weg staan
Slaat gewoon nergens op om weer specifiek de moslims te noemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom kun jij er toch zo slecht tegen dat niet alle mensen moslimknuffelaars zijn? Ik overweeg trouwens om voor de PvDD te stemmen tijdens de volgende verkiezingen, dus het slaat nergens op dat je mij een PVV-tokkie gaat noemen. Sterker nog, jij bent een van de grootste tokkies op dit forum, want je hebt geen baan, geen diploma's, je volgt geen opleiding en je zit alleen maar de hele dag wiet te roken achter je computer.
2013 toch?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:37 schreef Socios het volgende:
Binnenkort gaat er een metro naar Amsterdam Noord.
quote:8 oktober 1996 Het college van B&W stelt de route voor de Noord/Zuidlijn vast, de geraamde kosten zijn 1,5 miljard gulden. Opleverdatum: 2005.
Je zou een soort hekje dat onder stroom staat moeten hebben dat uitklapt wanneer de deuren open gaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:37 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de mensen die met zijn 10'en de uitgang blokkeren
Voorzichtige voorspelling trouwensquote:
En dan mogen er alsnog nauwelijks fietsen mee (2 per metrostel als ik het goed hebquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Binnenkort gaat er een metro naar Amsterdam Noord.
Ik stem voorquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:38 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je zou een soort hekje dat onder stroom staat moeten hebben dat uitklapt wanneer de deuren open gaan
Dat slaat wel ergens op, omdat ik in een wijk woon waar zeker 1 op de 3 mensen moslim is.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Slaat gewoon nergens op om weer specifiek de moslims te noemen.
Je kan toch ook gewoon zeggen dat asociale mensen de in-/uitgang blokkeren? Ik denk dat hun geloof er vrij weinig mee te maken heeft.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:43 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat slaat wel ergens op, omdat ik in een wijk woon waar zeker 1 op de 3 mensen moslim is.
Juiste instellingquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:32 schreef CherryOnTop het volgende:
Ik loop mensen gewoon omver als ze in de weg staan, mede omdat ik anders weer omver geduwd wordt door degene achter me die niet ziet dat ik niet door kan lopenIk snap sowieso niet waarom mensen dat doen, je bent sneller in de trein/boot/tram/bus etc. als je eerst mensen even uit laat stappen.
Je moet dan ook geen moslims er met de baarden bij slepen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom kun jij er toch zo slecht tegen dat niet alle mensen moslimknuffelaars zijn? Ik overweeg trouwens om voor de PvDD te stemmen tijdens de volgende verkiezingen, dus het slaat nergens op dat je mij een PVV-tokkie noemt. Sterker nog, jij bent een van de grootste tokkies op dit forum, want je hebt geen baan, geen diploma's, je volgt geen opleiding en je zit alleen maar de hele dag wiet te roken achter je computer.
Deze man.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 15:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon zeggen dat asociale mensen de in-/uitgang blokkeren? Ik denk dat hun geloof er vrij weinig mee te maken heeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |