Daarom, je bent zelf ook een FOK!er, niks meer en minder.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:40 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Geen idee of ik knapper ben dan de gemiddelde FOK!ker. Van de ene kant is dat niet heel moeilijk. Van de andere kant ben ik ook een FOK!ker.
Ach, daar is dan niks nieuws aan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:42 schreef Fascination het volgende:
Gewoon iets grovers terugzeggen. Als dat uitlekt sta je natuurlijk wel te boek als dat geflipte wijfje, maar ach.
Nee, die gaat niet mee naar mijn werk...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:44 schreef tja77 het volgende:
De "oude vieze man" was toevalligerwijs niet je eigen vent?
Alle mannen boven de 50quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:05 schreef snakelady het volgende:
Vieze jonge mannen heb ik al een hekel aan maar vieze oude nog meer, je zou denken dat ze op oudere leeftijd wel beter weten.
Gisteren moest ik een huwelijk fotograferen, inclusief het feest en op haast ieder huwelijk is er wel een, bijna iedereen heeft er wel zo een in de familie.
De vieze oude man gisteren maakte seksuele opmerkingen tegen haast ieder meisje/vrouw wat daar rondliep, inclusief mijzelf en de serveersters, de barvrouw moest het ook ontgelden.
Geen een vond het prettig, halverwege de avond was ook al het vrouwelijk volk hem aan het ontwijken.
Ik snap dat dus niet, zijn zoon schaamde zijn ogen uit zijn kop en liep paps de hele avond achterna om zijn excuses aan te bieden voor zijn vaders gedrag en zijn vrouw zat boos aan haar tafeltje met ogen op doden te staren naar alle dames in plaats van naar haar man.
Vieze oude mannen, ik zal ze nooit snappen.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:46 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Alle mannen boven de 50![]()
Alle mannen onder de 50 behalve Jordy Clasie
Er zijn vast wel een paar vrouwen die er over fantaseren om zo aangesproken te worden.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]wat een eindbaas.
Niet geschoten is altijd mis en als je het 1000x probeer hapt er heus wel een keer iemand
Blijf je toch lekker thuis?????quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:05 schreef snakelady het volgende:
Vieze jonge mannen heb ik al een hekel aan maar vieze oude nog meer, je zou denken dat ze op oudere leeftijd wel beter weten.
Gisteren moest ik een huwelijk fotograferen, inclusief het feest en op haast ieder huwelijk is er wel een, bijna iedereen heeft er wel zo een in de familie.
De vieze oude man gisteren maakte seksuele opmerkingen tegen haast ieder meisje/vrouw wat daar rondliep, inclusief mijzelf en de serveersters, de barvrouw moest het ook ontgelden.
Geen een vond het prettig, halverwege de avond was ook al het vrouwelijk volk hem aan het ontwijken.
Ik snap dat dus niet, zijn zoon schaamde zijn ogen uit zijn kop en liep paps de hele avond achterna om zijn excuses aan te bieden voor zijn vaders gedrag en zijn vrouw zat boos aan haar tafeltje met ogen op doden te staren naar alle dames in plaats van naar haar man.
Vieze oude mannen, ik zal ze nooit snappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |