"mid-life crisis"quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:05 schreef snakelady het volgende:
Vieze jonge mannen heb ik al een hekel aan maar vieze oude nog meer, je zou denken dat ze op oudere leeftijd wel beter weten.
Gisteren moest ik een huwelijk fotograferen, inclusief het feest en op haast ieder huwelijk is er wel een, bijna iedereen heeft er wel zo een in de familie.
De vieze oude man gisteren maakte seksuele opmerkingen tegen haast ieder meisje/vrouw wat daar rondliep, inclusief mijzelf en de serveersters, de barvrouw moest het ook ontgelden.
Geen een vond het prettig, halverwege de avond was ook al het vrouwelijk volk hem aan het ontwijken.
Ik snap dat dus niet, zijn zoon schaamde zijn ogen uit zijn kop en liep paps de hele avond achterna om zijn excuses aan te bieden voor zijn vaders gedrag en zijn vrouw zat boos aan haar tafeltje met ogen op doden te staren naar alle dames in plaats van naar haar man.
Vieze oude mannen, ik zal ze nooit snappen.
Die zou niet zulke opmerkingen maken, zowel, dan is het nog een oude viezerik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:18 schreef DirtyDaniel het volgende:
Maar als het een typetje George Clooney was geweest, dan was het weer een compleet andere topic geweest.
Gatver laat die maar snel stikken in die vieze koffie, ik denk echt dat hij zo'n type is als die hij speelt in Burn after Reading, gewoon een smeerlap die sekspeeltjes maakt in zijn kelderquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:18 schreef DirtyDaniel het volgende:
Maar als het een typetje George Clooney was geweest, dan was het weer een compleet andere topic geweest.
Als je echt denkt dat vrouwen genieten van dit soort aandacht dan neem ik aan dat je nog vrijgezel bent.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:15 schreef tja77 het volgende:
Oude man die seks wil, is dus een vieze oude man? Geeft een man je een keer aandacht, is het nog niet goed.
Vrouwen zijn gecompliceerde wezens.
Pijn is fijn. Verhoogd je libido.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:17 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Gewaagd, menig vrouw heeft haarlak, deo of parfum in haar tasje, doet veel pijn in de ogen hoor!!
Maar eens even testen bij mijn vriend, effe een pufje in zijn ogen spuitenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Pijn is fijn. Verhoogd je libido.
Hahahaquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:21 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Gatver laat die maar snel stikken in die vieze koffie, ik denk echt dat hij zo'n type is als die hij speelt in Burn after Reading, gewoon een smeerlap die sekspeeltjes maakt in zijn kelder
Je gaat voor het eerst klaarkomen meidquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:22 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Maar eens even testen bij mijn vriend, effe een pufje in zijn ogen spuiten
Sla hem dan.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Meisje was haar jurkje goed aan het doen, opmerking ' Daar wil ik je wel mee helpen hoor, alleen dan gaat het jurkje uit' '
Ik maakte een foto van hem ' Ik wil ook wel een foto van jou maken alleen dan moet je wel je kleding uittrekken'
Tegen de bruid ' De huwelijksnacht wil ik wel doorbrengen met jou hoor'
En met passeren waar het druk is natuurlijk niet netjes hand op de schouder of rug maar op de heupen of billen....
En als dan iemand een opmerking maakte was zijn reactie 'dat was ik niet dat was mijn tweelingbroer'
Ach, laat die man toch.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat vrouwen genieten van dit soort aandacht dan neem ik aan dat je nog vrijgezel bent.
Volgens mij gaat hij gillen en heeft daarna knalrode oogjes en mag ik met de speeltjes spelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Je gaat voor het eerst klaarkomen meid
Jij wordt later ook zo'n vieze oude man, dat is een gegeven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:28 schreef Zolder het volgende:
Ts heeft de vieze man op de wc geneukt
Gillenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:27 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij gillen en heeft daarna knalrode oogjes en mag ik met de speeltjes spelen
Oh genoeg hoor, alleen op een huwelijk hou je je altijd in, hopend dat het koppel het niet merkt, maar als iemand hem confronteerde kwam hij dus met die ''grappige'' opmerking over zijn tweelingbroer.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach, laat die man toch.
Hij bedoelt het ws grappig, als puntje bij paaltje komt, zal hij ws toch niks durven of zelfs willen.
Schijnbaar is er ook niemand op het feest geweest die hem heeft gezegd ermee te stoppen. Of een laatste waarschuwing geven en anders laten inrukken. Die arme man is zich van geen kwaad bewust. Volgend feest gaat ie weer zijn best doen.
Nee dan moet ik gewoon zeggen, Schatje ik heb net je Harley met een schuursponsje schoongemaaktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Gillen
Niet uit woede je kleren van je lijf scheuren en je alle hoeken van de kamer laten zien
Jij komt nooit in US?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Hoax, FOK!kers krijgen geen complimenten. Waarschijnlijk was TS zelf het vieze oude mannetje.
Fok!ers overladen vrouwelijke Fok!sters daar met complimentjes.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jawel, daarom mijn bovenstaande post.
In het land der blinden is eenoog koning.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
Fok!ers overladen vrouwelijke Fok!sters daar met complimentjes.
En jij bent dan de koning?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:38 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
In het land der blinden is eenoog koning.
Geen idee of ik knapper ben dan de gemiddelde FOK!ker. Van de ene kant is dat niet heel moeilijk. Van de andere kant ben ik ook een FOK!ker.quote:
En ik zal je dan met plezier neukenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij wordt later ook zo'n vieze oude man, dat is een gegeven.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |