Meisje was haar jurkje goed aan het doen, opmerking ' Daar wil ik je wel mee helpen hoor, alleen dan gaat het jurkje uit' 'quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wat voor opmerkingen maakte hij dan? Misschien kan ik nog wat van de oude baas leren
Hij rook ook niet fris maar in dit geval bedoel ik dat hij vieze/schunnige opmerking maakte.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:08 schreef zweefbij het volgende:
Hoe bedoel je met vies? Had hij zich een paar weken niet gewassen?
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Meisje was haar jurkje goed aan het doen, opmerking ' Daar wil ik je wel mee helpen hoor, alleen dan gaat het jurkje uit' '
Ik maakte een foto van hem ' Ik wil ook wel een foto van jou maken alleen dan moet je wel je kleding uittrekken'
Tegen de bruid ' De huwelijksnacht wil ik wel doorbrengen met jou hoor'
En als dan iemand een opmerking maakte was zijn reactie 'dat was ik niet dat was mijn tweelingbroer'
Wat 'n baas.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Meisje was haar jurkje goed aan het doen, opmerking ' Daar wil ik je wel mee helpen hoor, alleen dan gaat het jurkje uit' '
Ik maakte een foto van hem ' Ik wil ook wel een foto van jou maken alleen dan moet je wel je kleding uittrekken'
En als dan iemand een opmerking maakte was zijn reactie 'dat was ik niet dat was mijn tweelingbroer'
Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]wat een eindbaas.
Niet geschoten is altijd mis en als je het 1000x probeer hapt er heus wel een keer iemand
Gewoon op ingaan, dan met zwoele stem naar de toilet sturen en is hij er binnen, deur dicht, stoel ervoor " buiten gebruik" en klaar!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
En met passeren waar het druk is natuurlijk niet netjes hand op de schouder of rug maar op de heupen of billen....
Hahaha, nog een goed idee ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:14 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Gewoon op ingaan, dan met zwoele stem naar de toilet sturen en is hij er binnen, deur dicht stoel ervoor " buiten gebruik" klaar
en jullie allemaal je bek houden om daarna op fok te klagenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
En met passeren waar het druk is natuurlijk niet netjes hand op de schouder of rug maar op de heupen of billen....
Seks is niet vies. Seks is mooi.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hij rook ook niet fris maar in dit geval bedoel ik dat hij vieze/schunnige opmerking maakte.
Als met praatjes niet lukt dan gewoon handtastelijk worden en als dat dan ook niet helpt gewoon dwingen jwzquote:
hahahahahahaah, wat een epische eindbaasquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Gewaagd, menig vrouw heeft haarlak, deo of parfum in haar tasje, doet veel pijn in de ogen hoor!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 13:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Als met praatjes niet lukt dan gewoon handtastelijk worden en als dat dan ook niet helpt gewoon dwingen jwz
Oh ik hou van seks, maar op de trouwerij van je neefje is niet de plek om op jacht te gaan met je vrouw en zoon naast.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |