abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143229572
Vieze jonge mannen heb ik al een hekel aan maar vieze oude nog meer, je zou denken dat ze op oudere leeftijd wel beter weten.
Gisteren moest ik een huwelijk fotograferen, inclusief het feest en op haast ieder huwelijk is er wel een, bijna iedereen heeft er wel zo een in de familie.

De vieze oude man gisteren maakte seksuele opmerkingen tegen haast ieder meisje/vrouw wat daar rondliep, inclusief mijzelf en de serveersters, de barvrouw moest het ook ontgelden.
Geen een vond het prettig, halverwege de avond was ook al het vrouwelijk volk hem aan het ontwijken.

Ik snap dat dus niet, zijn zoon schaamde zijn ogen uit zijn kop en liep paps de hele avond achterna om zijn excuses aan te bieden voor zijn vaders gedrag en zijn vrouw zat boos aan haar tafeltje met ogen op doden te staren naar alle dames in plaats van naar haar man.

Vieze oude mannen, ik zal ze nooit snappen. :(
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:06:22 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_143229590
Hi lekker ding :9~
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_143229602
Wat voor opmerkingen maakte hij dan? Misschien kan ik nog wat van de oude baas leren _O_
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:07:00 #4
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_143229604
Iedereen heeft zo'n oom in de familie. _O-
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:07:08 #5
367594 Frank_Drebin
Det.Lt. Police Squad
pi_143229606
Ook oude bokken lusten nog een jong, groen blaadje.
Sergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
pi_143229629
Hoe bedoel je met vies? Had hij zich een paar weken niet gewassen?
pi_143229675
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:06 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
Wat voor opmerkingen maakte hij dan? Misschien kan ik nog wat van de oude baas leren _O_
Meisje was haar jurkje goed aan het doen, opmerking ' Daar wil ik je wel mee helpen hoor, alleen dan gaat het jurkje uit' '
Ik maakte een foto van hem ' Ik wil ook wel een foto van jou maken alleen dan moet je wel je kleding uittrekken'
Tegen de bruid ' De huwelijksnacht wil ik wel doorbrengen met jou hoor'

En met passeren waar het druk is natuurlijk niet netjes hand op de schouder of rug maar op de heupen of billen....

En als dan iemand een opmerking maakte was zijn reactie 'dat was ik niet dat was mijn tweelingbroer' :')
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_143229696
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:08 schreef zweefbij het volgende:
Hoe bedoel je met vies? Had hij zich een paar weken niet gewassen?
Hij rook ook niet fris maar in dit geval bedoel ik dat hij vieze/schunnige opmerking maakte.
pi_143229713
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:10 schreef snakelady het volgende:

[..]

Meisje was haar jurkje goed aan het doen, opmerking ' Daar wil ik je wel mee helpen hoor, alleen dan gaat het jurkje uit' '
Ik maakte een foto van hem ' Ik wil ook wel een foto van jou maken alleen dan moet je wel je kleding uittrekken'

En als dan iemand een opmerking maakte was zijn reactie 'dat was ik niet dat was mijn tweelingbroer' :')
_O_ wat een eindbaas.
Niet geschoten is altijd mis en als je het 1000x probeer hapt er heus wel een keer iemand ^O^
pi_143229723
Mja, die zoon is een pussy dat hij hem niet wegtrapt..
pi_143229724
quote:

[..]

Wat 'n baas. _O_
Hallon!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:13:04 #12
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143229728
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

_O_ wat een eindbaas.
Niet geschoten is altijd mis en als je het 1000x probeer hapt er heus wel een keer iemand ^O^
Ik betwijfel het. :')
pi_143229745
quote:

[..]

En met passeren waar het druk is natuurlijk niet netjes hand op de schouder of rug maar op de heupen of billen....

Gewoon op ingaan, dan met zwoele stem naar de toilet sturen en is hij er binnen, deur dicht, stoel ervoor " buiten gebruik" en klaar!!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:14:46 #14
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143229755
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:14 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Gewoon op ingaan, dan met zwoele stem naar de toilet sturen en is hij er binnen, deur dicht stoel ervoor " buiten gebruik" klaar
Hahaha, nog een goed idee ja.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:15:46 #15
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_143229773
Oude man die seks wil, is dus een vieze oude man? Geeft een man je een keer aandacht, is het nog niet goed.
Vrouwen zijn gecompliceerde wezens.
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:15:59 #17
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143229779
quote:

[..]

en jullie allemaal je bek houden om daarna op fok te klagen

wat een held die man _O_
pi_143229783
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:11 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hij rook ook niet fris maar in dit geval bedoel ik dat hij vieze/schunnige opmerking maakte.
Seks is niet vies. Seks is mooi.
pi_143229787
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:14 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hahaha, nog een goed idee ja.
Heb sowieso al een hekel aan dat soort types.
pi_143229789
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:13 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik betwijfel het. :')
Als met praatjes niet lukt dan gewoon handtastelijk worden en als dat dan ook niet helpt gewoon dwingen jwz
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:17:05 #21
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_143229798
quote:

[..]

hahahahahahaah, wat een epische eindbaas _O_ _O_
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_143229801
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:

[..]

Als met praatjes niet lukt dan gewoon handtastelijk worden en als dat dan ook niet helpt gewoon dwingen jwz
Gewaagd, menig vrouw heeft haarlak, deo of parfum in haar tasje, doet veel pijn in de ogen hoor!!
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 13:17:30 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_143229804
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 13:16 schreef RetepV het volgende:

[..]

Seks is niet vies. Seks is mooi.
Oh ik hou van seks, maar op de trouwerij van je neefje is niet de plek om op jacht te gaan met je vrouw en zoon naast. :P
Daarnaast was het koppel er ook niet van gecharmeerd.
pi_143229829
Maar als het een typetje George Clooney was geweest, dan was het weer een compleet andere topic geweest.
www.fmylife.com,your life isnt that bad now is it?
pi_143229836
Vooral dat excuus dat het z'n tweelingbroer was vind ik wel 'n goeie. _O-
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')