eerder een rare broek dan een rare rokquote:
Semantiekquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee ik oordeel niet, ik concludeer iets
hear, hearquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:10 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Een rok heeft geen pijpen hafez...
je conclusie komt neer op een oordeel, je eigent jezelf de eigenschappen die toebehoren aan je Schepperquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee ik oordeel niet, ik concludeer iets
Ze komen ook de al aanwezige Peshmerga's ondersteunen, die hebben wel (een beperkt aantal) tanks en artillerie. Het is niet zo dat de PKK op eigen houtje een front opent tegen de IS.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
niet echt te zien of het veel is, daarnaast hebben ze in de strijd tegen isis zware wapentuig nodig, met een ak kom je er niet
daarnaast betekent dit dat de turken deze verloop faciliteren? de ene terreurgroep bestrijden met de ander? in de ogen van de turken
oke dus als iemand zegt een jood is ook geen moslim is dat dan ook een oordeel?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:12 schreef primakov het volgende:
[..]
je conclusie komt neer op een oordeel, je eigent jezelf de eigenschappen die toebehoren aan je Schepper
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke dus als iemand zegt een jood is ook geen moslim is dat dan ook een oordeel?
ja, een oordeel kan namelijk ook een mening zijn, wellicht handig als je de definitie op zoekt ipv semantische spelletjes te spelenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:13 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oke dus als iemand zegt een jood is ook geen moslim is dat dan ook een oordeel?
Enige wat jij doet is zeggen dat iedereen bepaalde mensen moet negeren omdat die mensen niet geloven in Koerdische propaganda. Hou eens op met huilen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:13 schreef Che_ het volgende:
Dat mensen nog reageren op hafez, isaacjunka, clapclapyourhands en malle-tyali....
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:15 schreef primakov het volgende:
[..]
[..]
ja, een oordeel kan namelijk ook een mening zijn, wellicht handig als je de definitie op zoekt ipv semantische spelletjes te spelen
dat mensen nog op jou reageren is verbazingwekkender denk ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:13 schreef Che_ het volgende:
Dat mensen nog reageren op hafez, isaacjunka, clapclapyourhands en malle-tyali....
Goed gepareerdquote:
quote:
quote:vrijdag 8 augustus 2014 @ 16:23
laatste bezoek: 8 seconden geleden.
aantal posts: 16 (gemiddeld 16 per dag)
is het een kwestie van nieuw zijn of ... ?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:19 schreef primakov het volgende:
Hooooo de ik post-hier-vaak-en-jij-bent-nieuw-dus-ik-heb-gelijk-redenatie
Ga eens inhoudelijk op me in ipv dit soort zielige pogingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
is het een kwestie van nieuw zijn of ... ?
had ik al gedaanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:21 schreef primakov het volgende:
[..]
Ga eens inhoudelijk op me in ipv dit soort zielige pogingen
quote:
als dit je niveau is dan zal ik Che_ z'n advies maar opvolgenquote:
u mad?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 17:22 schreef primakov het volgende:
[..]
[..]
als dit je niveau is dan zal ik Che_ z'n advies maar opvolgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |