Alleen aan housequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In deze SC doen we niet aan rap.
ja wel man beetje freestylen tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
terug in lurk modus gaatquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
je moet dan ook filteren en geen gesprekken lezen die je niet boeienquote:
Voor die tijd wel hossel regelen tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb zin in dat gevoel buiten
overal lichtjes, bij mensen naar binnen kijken en kerstboom zien enzo
beetje sneeuw in het weekend
Waarom boeit religie je niet?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:17 schreef supersof het volgende:
[..]
je moet dan ook filteren en geen gesprekken lezen die je niet boeien
ik lees zelf niks over religie en voetbal
dan wordt het makkelijk
succes
Ja en de conclusie is nu dat mensen slecht zijn. Dat zijn ze ook, allemaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij ook door steeds one liners aan te halen dat religie voor oorlogen zorgt.
Vergetend dat de grootste oorlogsmisdadigers van de laatste 100 jaar steevast overtuigd Atheisten waren.
ben altijd alleen geweest op kerst elanquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor die tijd wel hossel regelen toch
Die 100en miljoen door atheisten ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is alleen bizar dat er ook zoveel mensen doodgaan door wat religie.
Generaliseren lekker.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Realiteit is subjectief.
Alleen domme mensen denken dat er maar één realiteit is.
vind het niet nodig in mijn leven, haal er niks uit. heb er ook geen zin in om er tijd in te steken. ben niet zo opgevoed.quote:
is dit sinds tijden dat we met het elkaar eens zijn?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:19 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het niet nodig in mijn leven, haal er niks uit. heb er ook geen zin in om er tijd in te steken. ben niet zo opgevoed.
Gaat vaak nog om macht en territorium krijgen, wat in de mens zit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die 100en miljoen door atheisten ook.
Nee dat is gewoon zo wat je anders stelt is namelijk dat jouw visie op de wereld DE realiteit is en de ENIGE realiteit en dat mensen die er een totaal andere visie op na houden per definitie compleet inferieur zijn.quote:
nee laatst ook al een keerquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
is dit sinds tijden dat we met het elkaar eens zijn?
nee oke,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:19 schreef supersof het volgende:
[..]
vind het niet nodig in mijn leven, haal er niks uit. heb er ook geen zin in om er tijd in te steken. ben niet zo opgevoed.
Dat speelt bij "religieuze" oorlogen ook zo vaak mee?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat vaak nog om macht en territorium krijgen, wat in de mens zit.
Ja dus? Ik interesseer me in andere dingenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
nee oke,
maar ik ben ook niet religieus maar toch interesseert het me wel om er over te praten/discussieren dus het hoeft niet met elkaar te maken te hebben
Dit jaar kerst vieren met een FOK!er.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ben altijd alleen geweest op kerst elan
Weet ikquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dus? Ik interesseer me in andere dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |