abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143223209
Ik begin in september aan de opleiding Bedrijfskunde aan de EUR. Zijn er hier misschien bedrijfskunde studenten die weten welke boeken van de boekenlijst overbodig zijn en welke echt nuttig?
Ik hoor altijd van mensen dat ze niet al hun boeken kopen, dus ik zou het heel fijn vinden als iemand me nu al alvast kon vertellen welke niet nodig zijn.
Dit is de boekenlijst van trimester 1:

Understanding Business (custom editie)
Argumentatie (4e druk) en Skill Sheets (2e druk)
Organizational Behaviour (custom editie)
Methoden en technieken van onderzoek (custom editie, 5e druk)
Essential Mathematics for Economics and Business (4e druk)

Alvast bedankt! :D
  zaterdag 9 augustus 2014 @ 01:33:20 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_143223299
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_143240573
Niks kopen, eerste college(s) afwachten en dan kijken of je ze echt nodig hebt. Je kan ze altijd via bol.com bestellen dan dan heb je ze een dag later binnen.

Zo deed ik het, althans na het eerste blok toen ik een boek had gekocht waar ik geen woord van heb gelezen omdat de reader voldoende was. Zuur geld :P
pi_143308873
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 augustus 2014 20:44 schreef Viezze het volgende:
Niks kopen, eerste college(s) afwachten en dan kijken of je ze echt nodig hebt. Je kan ze altijd via bol.com bestellen dan dan heb je ze een dag later binnen.

Zo deed ik het, althans na het eerste blok toen ik een boek had gekocht waar ik geen woord van heb gelezen omdat de reader voldoende was. Zuur geld :P
Thanks
Was ik wel al van plan, maar ik ben heel ongeduldig en ik dacht, als ik het nu al weet is het nog fijner :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')