Zegt de chick met een halfnaakte man in dr UIquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:52 schreef DjeDje het volgende:
Ik wist niet dat nachtbagger zo erg zou bestaan uit tetten en billen..
Eerste deel was vrij tetvrij.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:52 schreef DjeDje het volgende:
Ik wist niet dat nachtbagger zo erg zou bestaan uit tetten en billen..
Mooiste gezicht.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef RetRy32 het volgende:
De tetten van 10 zijn al minuscuul en ze hangen als een luiaard
Eerlijk gezegd heb ik mn UI niet zelf gemaaktquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:53 schreef probeer het volgende:
[..]
Zegt de chick met een halfnaakte man in dr UI![]()
Maar inderdaad .. Tsja, verveling he .. Ik zou zeggen, doe er wat aan.
Wie is / zijn het?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik mn UI niet zelf gemaakt
Wij hebben de foto's wel zelf gemaakt grgr.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik mn UI niet zelf gemaakt
Ik ben ook mobiel nu, en ik ben wel klaar met de meidsquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:57 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
Nu jullie, op mobiel is het zo kut.![]()
Channing is grappig, ik mag hem denk ik wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Een album cover van arctic monkeys, en een halfnaakte channing tatum
ok ok.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik ben ook mobiel nu, en ik ben wel klaar met de meids
Ik denk andersom ook wel.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Channing is grappig, ik mag hem denk ik wel.
Awwh, thanksquote:
Wat liefquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:00 schreef probeer het volgende:
[..]
Awwh, thanksMocht ik hem ooit leren kennen, stuur ik m naar je door.
Is al 2 uur bezig, dan is het toch zo'n beetje afgelopen pik.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:02 schreef sackhaahr het volgende:
jongens wat is het godverdomme stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |