bangas snakken naar mijn pener.quote:
ze houdt van anal. is dus niet christelijk. tevens moet ze dan de kamelen melken.quote:
Niet weten dat alle christelijke chicks anaal doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:33 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
ze houdt van anal. is dus niet christelijk. tevens moet ze dan de kamelen melken.
fukin posers.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet weten dat alle christelijke chicks anaal doen
sick man. ik heb laatst de bouwplannen van otto frank gekregen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:34 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ja heb al een schuilkelder met voedsel voor 5 jaar.
Ik zit 10 meter onder de grond op een onbekende locatie.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:36 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
sick man. ik heb laatst de bouwplannen van otto frank gekregen.
Toevallig .. die 20 chinezen in mijn kelder ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:38 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik zit 10 meter onder de grond op een onbekende locatie.
heb gehoord dat putin wel van braziliaanse kont houdt. prep maar als een bezetene. hij komt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:38 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ik zit 10 meter onder de grond op een onbekende locatie.
Gelukkig ben ik geen Braziliaan.je zit er 9386 Km naastquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:40 schreef sackhaahr het volgende:
[..]
heb gehoord dat putin wel van braziliaanse kont houdt. prep maar als een bezetene. hij komt.
even mijn passer pakken.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:42 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen Braziliaan.je zit er 9386 Km naast
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:47 schreef sackhaahr het volgende:
fuck it ik ga slapen. morgen weer fris en fruitig paraat. lttr braddas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |