Neee, even zonder grap...quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
tuurlijk, die gast krijg miljoenen van zjin slaafjes
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
sja als je beweert een nakomeling van de profeet te zijn dan kun je dat soort dingen krijgen
het gekke is dat de koning van Jordanie de 43ste afstammeling van de profeet schijnt te zijn
wie liegt?
Dit beide maakt het fucking raar. Hoe kan je zo iets geloven en dan je leven en geld ervoor opgeven? Ik weet mensen zwak hebben voor bepaalde mensen, maar zo erg?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze geven toch ook geld aan Al Bagdadi.. ?
Dat waren heiligen bij hem.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met sommige PKK'ers en Öcalan, of sommige Turken en Ataschurk.
de mens is gestoord Gquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Dit beide maakt het fucking raar. Hoe kan je zo iets geloven en dan je leven en geld ervoor opgeven? Ik weet mensen zwak hebben voor bepaalde mensen, maar zo erg?
Wel knap, gewoon even in je eentje een heel slavenleger.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ISIS heeft een vermogen van 2 miljard, dusja hij is rijk
En Ba'thisten en hun Saddamquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:42 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met sommige PKK'ers en Öcalan, of sommige Turken en Ataschurk.
ik snap ook niet echt hoe ISIS in zo'n korte periode zo groot is gewordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wel knap, gewoon even in je eentje een heel slavenleger.
Hij bedoelt dus dat ze de Islam verkeerd vertegenwoordigen. Hoe zij doen, zo zit de Islam er niet uit. En daarin heeft die groot gelijk.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:38 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Dan heeft hij het mis, aangezien IS geen boeddhisten zijn, anders zouden ze wel BS heten.
Zijn echt terug naar de middeleeuwenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wel knap, gewoon even in je eentje een heel slavenleger.
Ja duhh, we zijn niet achterlijkquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hij bedoelt dus dat ze de Islam verkeerd vertegenwoordigen. Hoe zij doen, zo zit de Islam er niet uit. En daarin heeft die groot gelijk.
IS vertegenwoordigt idd niet zijn islam, maar wel hun eigen stroming van de islam.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef Che_ het volgende:
Hij bedoelt dus dat ze de Islam verkeerd vertegenwoordigen. Hoe zij doen, zo zit de Islam er niet uit. En daarin heeft die groot gelijk.
Omdat degenen die zich aansluiten een uitzichtloos kutleven hebben?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik snap ook niet echt hoe ISIS in zo'n korte periode zo groot is geworden
Komt door KDP man. Toen die peshmerge aan het vluchten waren. Ze hadden dat echt niet in scène gezetquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:46 schreef BluesRebel het volgende:
De PKK/YPG zijn al een week met een anti-KDP anti-peshmerga campagne bezig op Ronahi TV. Zou mij dus niks verbazen als het bullshit is.
Over verheerlijken gesproken.. toen zij enkele ISIS-lui hadden gedood was het meteen weer APO APO APO APO APO
Ja, zag ik vandaag ook in een filmpje.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:46 schreef BluesRebel het volgende:
De PKK/YPG zijn al een week met een anti-KDP anti-peshmerga campagne bezig op Ronahi TV. Zou mij dus niks verbazen als het bullshit is.
Over verheerlijken gesproken.. toen zij enkele ISIS-lui hadden gedood was het meteen weer APO APO APO APO APO
dat filmpje van die ISIS tiener die zichzelf opblaast kan deze aanname wellicht bevestigenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:46 schreef .Exe het volgende:
[..]
Omdat degenen die zich aansluiten een uitzichtloos kutleven hebben?
Welke tiener?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat filmpje van die ISIS tiener die zichzelf opblaast kan deze aanname wellicht bevestigen
Ja maar ze vluchten niet zomaar... was echt geen goede zet maar toch. Dit is vreselijk overdreven.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt door KDP man. Toen die peshmerge aan het vluchten waren. Ze hadden dat echt niet in scène gezet
De Peshmerga hebben zich teruggetrokken waar ze niet de middelen hadden en niet genoeg wapens. Daarom opperen zij en de US adviseurs voor wapens voor de Peshmerga.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Komt door KDP man. Toen die peshmerge aan het vluchten waren. Ze hadden dat echt niet in scène gezet
Ik heb met je te doenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:50 schreef KNAK het volgende:
Al Qaeda. Taliban, Hamas, Hezbollah Isis ,..... De massa emigraties naar het westen, de langzaam oplopende wrijvingen , het westen dat domweg erin meegaat wegens schuldgevoel ...ontwikkelingen die uiteindelijk een climax zullen gaan bereiken wat niet echt fijn zal gaan worden voor het vrije westen.
Heel wat fuckedup zooi de laatste decennia .... Hoe meer fuckedup kan het gaan worden in de volgende paar? Het moge denk ik wel duidelijk zijn dat het verergert, het steeds meer in beeld komt.
Ik neem geen kinderen iig
Stammen?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Koerden zijn verdeeld in stammen. Ik snap dan ook niet de vraag naar 1 groot KoerdistanDat gaat er toch nooit komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |