Eigenlijk moeten we gewoon trots op hun allemaal zijn. Ze hebben slechte kanten gehad, maar hebben genoeg goede dingen gedaan. Dat kunnen wij achter ons computer niet zeggen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:35 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Voor mij niet in mindere mateGewoon verschillend. Qazi en Talabani zijn meer politici en Apo en Barzani meer strijders. Iedereen zijn ding gedaan.
Barzanji kan er ook wel bij.
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:20 schreef .Exe het volgende:
Voor mij zijn de Amerikanen HEROES!
[ afbeelding ]
Echt een goede analyse. Binnen enkele minuten begrijp je alles.quote:
DIkke armen wel in vergelijking met de rest, en kk veel make up.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt een goede analyse. Binnen enkele minuten begrijp je alles.
En ik zou haar doen
Daarom is hij ook bang voor meer en meer conflicten in de toekomstquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:51 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Geen probleem, moslims compenseren het wel.
Hier zitten paar leuke voor jou tussenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
DIkke armen wel in vergelijking met de rest, en kk veel make up.
Irak splitsen is een ook een goed idee, het ging mij meer om...RTquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Het idee om Irak te splitsen bestaat al sinds 2006.
Indonesiėquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
En waar ik me nog het meeste aan stoor: Er is amper een tegengeluid vanuit de moslimgemeenschap. Wereldwijd niet.
Indonesiė neemt afstand van ISIS.... de regering, maar het moslim volk hoor je niet. Nogmaals
dan ben je selectief doofquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
En waar ik me nog het meeste aan stoor: Er is amper een tegengeluid vanuit de moslimgemeenschap. Wereldwijd niet.
Indonesiė neemt afstand van ISIS.... de regering, maar het moslim volk hoor je niet. Nogmaals
Ze zijn niet luid genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dan ben je selectief doof
net nog demonstranten gehoord
Kurdistan? Waar ligt het nu echt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef Dieko het volgende:
PKK strijders hebben verschillende ISIS-strijders vermoord. Zie hier
Ter verduidelijking
Peshmerge = from Kurdistan Iraq
PKK = from Kurdistan Turkey
YPG = from Kurdistan Syria
PJAK = from Kurdistan Iran
Noord-Irak, zuid-oost Turkije en Noord-oost Syriė. Dat zou Koerdistan moeten wordenquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kurdistan? Waar ligt het nu echt?
Iran noemt ie ook.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Noord-Irak, zuid-oost Turkije en Noord-oost Syriė. Dat zou Koerdistan moeten worden
zo praat je niet over je eigen volk manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef Smoofie het volgende:
Fucking Indonesiėrs in indonesiė zelf beginnen ook steeds conservatiever te worden
als je een vliegticket boekt naar kurdistan blijf je voor eeuwig vliegen xD xDDDXDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kurdistan? Waar ligt het nu echt?
Beetje hetzelfde als een vliegticket naar Palestina? xD XDDDXDquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je een vliegticket boekt naar kurdistan blijf je voor eeuwig vliegen xD xDDDXD
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palestijnse_Autoriteitquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:49 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als een vliegticket naar Palestina? xD XDDDXD
Dat is geen staat met de naam Palestina. Koerden hebben zelf ook zo'n autoriteit, maar koerdistan bestaat ook niet hé?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:49 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Palestijnse_Autoriteit
jammer leuk geprobeerd
Boeiend joh, net of wij de islam hebben gesticht of minder winst zullen maken als jij een pesthekel aan de islam hebt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik krijg een steeds grotere pesthekel aan de islam. Bedank ISIS maar, moslims op FOK.
Best aardig van Indonesiė. Heb jij al afstand genomen van 400 jaar kolonisatie van Indonesiėquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je vergeet Mame Risha.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 02:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb er persoonlijk weinig. Maar echte Koerdische helden blijven:
Qazi Muhammed
Abdullah Öcalan
Barzani en Talibani in mindere maten
En natuurlijk alle peshmerges die voor onze vrijheden gestorven zijn
Peshmerge benaming is trouwens bedacht door Qazi
Dat ligt dan toch echt aan jou. Zat moslims die afstand nemen van ISIS. Daarnaast vermoord ISIS ook dagelijks een shitload aan moslims. Denk je dat die dat allemaal maar prima vinden ofzo?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Er is niets mis met conservatisme.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:37 schreef Smoofie het volgende:
Fucking Indonesiėrs in indonesiė zelf beginnen ook steeds conservatiever te worden
HAHAHAHAHAHAHHAHA !!!!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 03:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je een vliegticket boekt naar kurdistan blijf je voor eeuwig vliegen xD xDDDXD
die zag ik maar hij lijkt er niet erg op hoor?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:03 schreef Che_ het volgende:
Iets met Shaker. Bekend van de filmpjes waar truckchauffeurs wordt gevraagd over het bidden en bij foute antwoorden werden ze neergeknald
Zie http://www.trackingterror(...)sud-al-anbar-brigade en http://www.trackingterror(...)b-individual-profile.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:59 schreef scarymovie123 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie is die gast toch :/ wat is zijn naam waar komt hij vandaan?
watquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:03 schreef Che_ het volgende:
Iets met Shaker. Bekend van de filmpjes waar truckchauffeurs wordt gevraagd over het bidden en bij foute antwoorden werden ze neergeknald
Ik ben geen complotdenker of zo maar deze foto's zien er iets te professioneel en hollywoodachtig uit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:59 schreef scarymovie123 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wie is die gast toch :/ wat is zijn naam waar komt hij vandaan?
Shaker Waheeb ja.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 09:03 schreef Che_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |