Hahahahahahahquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Probleem is, intussen is het deel extremisten of sympathisten ervan bijna even groot als de gematigde.
Zijn naam klonk inderdaad niet Westers. En hij moet wel Arabisch kunnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een Arabische journalist.
Wat? In de arabische landen is het best wel schrijnend, geen opleiding en propoganda doen veel met de mensen.quote:
Je hebt gelijk, de Koerden danquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb niet genoeg vertrouwen in de Irakezen, of denk ik te slecht over het Iraakse leger??
doe niet zo dom manquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat? In de arabische landen is het best wel schrijnend, geen opleiding en propoganda doen veel met de mensen.
Huhquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:13 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
nahh vice journalisten hebben amerikaanse paspoorten
Slachten dan als varkens!!quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Probleem is, intussen is het deel extremisten of sympathisten ervan bijna even groot als de gematigde.
Hij sprak constant Arabisch met die gasten ja, zal daar wel een soort van 'undercover' gezeten hebben, zoals ze eerst ook in Noord Korea waren. Misschien gezegd dat ze van Al Jazeera waren o.i.d.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:13 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Zijn naam klonk inderdaad niet Westers. En hij moet wel Arabisch kunnen.
Ik zeg ook sympathisanten hé, ik heb het niet over wapens oppakken en mensen onthoofden.quote:
Nee, ik schenk er geen aandacht aan. Moest wel lachen om die opmerking, dan zou je meer dan een half miljard extremisten hebben.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kom op, laat dit topic hier nu niet door verzieken?
Klopt,quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon een Arabische journalist.
Als jij maar niet zwart/wit denkt tochquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik schenk er geen aandacht aan. Moest wel lachen om die opmerking, dan zou je meer dan een half miljard extremisten hebben.
Nee, ze wisten dat die gasten van VICE waren.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:15 schreef Nintex het volgende:
[..]
Hij sprak constant Arabisch met die gasten ja, zal daar wel een soort van 'undercover' gezeten hebben, zoals ze eerst ook in Noord Korea waren. Misschien gezegd dat ze van Al Jazeera waren o.i.d.
http://www.volkskrant.nl/(...)et-IS-kalifaat.dhtmlquote:Toch wist VICE-verslaggever Medyan Dairieh strijders van IS zover te krijgen dat hij niet alleen dagenlang met ze op pad mocht, maar ook alles mocht filmen.
Alle?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef scarymovie123 het volgende:
geloof het wel alle koerden zijn westers
Allemaal?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:30 schreef mrstylo het volgende:
Allemaal pro westers. Ze houden meer van Amerika dan sommige Amerikanen zelf.
Ze zijn zelf geen soennieten dus?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:33 schreef BluesRebel het volgende:
En ze vermoeden dat het echt een strijd tegen soennieten is.
Echte? Klinkt IS-achtig.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:06 schreef BluesRebel het volgende:
Eerder vanavond een Koerdische politicus op tv van een islamistische partij die zei dat hij als een echte moslim wilde vechten tegen ISIS
quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef scarymovie123 het volgende:
vice is amerikaans als een van die journalisten gedood werden weet je dat hel los zou barsten op isis
Nee, ISIS wil juist publiciteit.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
dat die figuren van VICE niet dood zijn gemaakt is me toch ook wel opmerkljik
Inderdaad om te huilen, ik doe meequote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Alle?
[..]
Allemaal?
[..]
Ze zijn zelf geen soennieten dus?
[..]
Echte? Klinkt IS-achtig.
[..]
Exactly. Kijk naar hoeveel materiaal er wel niet via de openbare media te vinden is. Zij hopen daarmee aanhangers te recruteren en tegelijkertijd de 'vijand' angst in te boezemen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ISIS wil juist publiciteit.
Al vraag ik mij af of dat laatste lukt.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
Exactly. Kijk naar hoeveel materiaal er wel niet via de openbare media te vinden is. Zij hopen daarmee aanhangers te recruteren en tegelijkertijd de 'vijand' angst in te boezemen.
Ook die hadden hulp nodig van het Iraakse leger. Samenwerking lijkt mij vitaal.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:14 schreef .Exe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de Koerden dan![]()
Zijn beter georganiseerd.
Denk niet dat ze zomaar iedereen toelaten. Waarom VICE wel, vraag ik me af. Misschien door hun vele reportages over Syrië en Gaza.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, ISIS wil juist publiciteit.
Op dit moment zeker. Koerden hebben (nog) geen fatsoenlijke zware wapens en luchtmacht en het Irakese leger geen adequate grondtroepen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:29 schreef lDDQD het volgende:
[..]
Ook die hadden hulp nodig van het Iraakse leger. Samenwerking lijkt mij vitaal.
Na het schokeffect creëren ze alleen maar intolerantie en goedkeuring van slagvaardigheid.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Al vraag ik mij af of dat laatste lukt.
Zou triest zijn als dit zo was. Hoewel ik me afvraag of dit waar is. Heb vaker tweets van deze persoon zien langskomen waar ik m'n twijfels over had. Even wachten op officiële bronnen.quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 01:30 schreef mrstylo het volgende:
@kovandire: Breaking KDP refuse MFS to enter medicine&humantirian Aid to Rojava N-syrian ,#TwitterKurds #UniteForKurdistan #Sinjar
https://twitter.com/kovandire/status/497883790803730432
Berzani
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |