Geen man die dit soort postings maakt.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Shit, een jaar te jong én 5 cm te lang.
Hoezo? M'n ex staat ook overal op google met zulke berichtenquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen man die dit soort postings maakt.
Heb jij weerquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Jammer TS..
Heeft lengte altijd al zo'n grote rol gespeeld? Op Tinder stond bij driekwart van de profielen de lengte van de persoon in kwestie vermeld plus waar een eventuele partner aan zou moeten voldoen. Ik vind lengte echt niet zo van belang.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:25 schreef Poesopstokje het volgende:
Jammer TS..
Mwah, ik vind een man van 1.75 op papier ook sowieso al weinig aantrekkelijk, want kleiner dan ik.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft lengte altijd al zo'n grote rol gespeeld? Op Tinder stond bij driekwart van de profielen de lengte van de persoon in kwestie vermeld plus waar een eventuele partner aan zou moeten voldoen. Ik vind lengte echt niet zo van belang.
Tja, nu ik erover nadenk kan ik me er wel iets bij voorstellen. Een man moet dominant overkomen, als de vrouw vervolgens groter is dan wordt dat nogal lastig. Al zegt klein zijn niet altijd iets, olifanten zijn immer ook bang voor muizen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, ik vind een man van 1.75 op papier ook sowieso al weinig aantrekkelijk, want kleiner dan ik.
Hij moet wel behoorlijk wat compenserende eigenschappen hebben dan zeg maar
Vrouwen willen tegen hun man opkijken, dus ja de grote meerderheid heeft een voorkeur voor een relatie waarin de man langer is dan de vrouw.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Heeft lengte altijd al zo'n grote rol gespeeld?
Dominant hoeft niet, maar ik wil niet letterlijk op iemand neer kunnen kijken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, nu ik erover nadenk kan ik me er wel iets bij voorstellen. Een man moet dominant overkomen, als de vrouw vervolgens groter is dan wordt dat nogal lastig. Al zegt klein zijn niet altijd iets, olifanten zijn immer ook bang voor muizen.
Dominant was niet heel serieus bedoeldquote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dominant hoeft niet, maar ik wil niet letterlijk op iemand neer kunnen kijken.
Ik ben 1,76 dus ik maak al geen kans.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 22:30 schreef thom_05 het volgende:
Welke eisen? Enige eis is dat ze net zo groot of kleiner is dan 175cm.
Afgekeurd op 1 centimer..quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 00:22 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ben 1,76 dus ik maak al geen kans.
Hallo bondage,quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Tja, nu ik erover nadenk kan ik me er wel iets bij voorstellen. Een man moet dominant overkomen, als de vrouw vervolgens groter is dan wordt dat nogal lastig. Al zegt klein zijn niet altijd iets, olifanten zijn immer ook bang voor muizen.
De Mythbusters hebben het getest, was 'plausible'quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 08:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hallo bondage,
ik las uw verhaal en kan u vermelden dat olifanten niet bang zijn voor muizen. Wellicht een enkeling, maar die overleven het sowieso niet lang in dat geval.
Wel kan ik u zeggen dat olifanten bang zijn om geprikt te worden! Dus bijen, wespen e.d, daarvoor zetten ze het op een lopen!
Ik hoop dat ik u heb kunnen verbazen met deze feitjes.
Groetjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |