Hahahahaquote:
Ik heb ooit een oude mondharmonica van m'n opa gekregen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
Gezeik over die gitaren, is er niet iemand die Hobo of Clarinet speelt of Althoorn en die daarover wat wil vertellen. Babu?
blokfluit ook goed?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
Gezeik over die gitaren, is er niet iemand die Hobo of Clarinet speelt of Althoorn en die daarover wat wil vertellen. Babu?
Wanneer gaan we een bandje beginnen? We hebben alleen nog een drummer en een zanger(es) nodig.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb dat lesje ook gespeeld, leuk lesje inderdaad. Fijn he dat het al zo snel ergens naar klinkt?
Leuk dat je het amusant vindt.quote:
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ooit een oude mondharmonica van m'n opa gekregen.
Vind ik eigenlijk wel een tof instrument, lekker mobiel.
Ik vind alles amusantquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Leuk dat je het amusant vindt.
Ik vind het echt een prachtig instrument.
Mondharmonica's zijn tof, ik heb er een aantal. Het mooiste is natuurlijk een chromatische maar die is wel wat moeilijker te bespelen dan een standaard diatonische, maar wat je zegt, lekker compact, zo in je zak, best tof.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb ooit een oude mondharmonica van m'n opa gekregen.
Vind ik eigenlijk wel een tof instrument, lekker mobiel.
Mijn moeder had ook een alt en bas blokfluit. Enorm grote dingen waar je de laatste gaten met kleppen moest bedienen. Mooie dingen dat.quote:
Ik vind een banjo wel gaaf. Kan jij die ook bespelen?quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mondharmonica's zijn tof, ik heb er een aantal. Het mooiste is natuurlijk een chromatische maar die is wel wat moeilijker te bespelen dan een standaard diatonische, maar wat je zegt, lekker compact, zo in je zak, best tof.
Ik heb deze.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Mondharmonica's zijn tof, ik heb er een aantal. Het mooiste is natuurlijk een chromatische maar die is wel wat moeilijker te bespelen dan een standaard diatonische, maar wat je zegt, lekker compact, zo in je zak, best tof.
ik was nooit goedquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mijn moeder had ook een alt en bas blokfluit. Enorm grote dingen waar je de laatste gaten met kleppen moest bedienen. Mooie dingen dat.
Moest ik ook aan denken zo gaaf,quote:
Ik dacht ooit dat ik er goed in wasquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:32 schreef isax het volgende:
[..]
ik was nooit goed![]()
oftewel ik blaasde maar wat
nu kan ik geen blaasinstrumenten meer spele door mijn asthma
dus maar bij neergelegd dat ik nooit zalen zal plat spelen
quote:
mijn vader was zo blij toen mijn piano digitaal kon. hij was klaar mwt mijn gebler.quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik dacht ooit dat ik er goed in wasArme fam, knettergek werden ze er van
Wel lief dat ze me lieten uitrazen
quote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat moment dat de klereherrie begint
hahaquote:Op vrijdag 8 augustus 2014 23:36 schreef isax het volgende:
[..]
mijn vader was zo blij toen mijn piano digitaal kon. hij was klaar mwt mijn gebler.![]()
wel fijn dat ik zoveel mocht proberen kwa muziek. nog steeds hoor.
als ik maar niet ga zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |